Heeft iemand die weleens ingevuld en welk type ben je? Ik heb net een (blijkbaar redelijk betrouwbare) internetversie van de MBTI (Meyers-Briggs Type Indicator) ingevuld en ik ben het volgende type: INTJ. Als je hem ook wilt invullen (wel in het Engels): Personality test based on C. Jung and I. Briggs Myers type theory
Haha, verbaast me niks! Ik had toch al eens gezegd dat jouw antwoorden de mijne hadden kunnen zijn? Ben ik gelukkig niet alleen.
Ik heb de test wel vaker gedaan, toen kwam ik volgens mij op wat anders uit. ISFP Profile Dit omschrijft alles wat ik niet ben haha.
Wel grappig dat het dus precies past bij mijn werk en wat ik daar nog mee wil bereiken Ik werk in het onderwijs en wil daarin nog verder in de leerlingbegeleiding/schoolorthopedagogiek/psychologie. Een groot interessegebied is antropologie, daar heb ik ook een minor over gedaan en ik wilde dat studeren maar te weinig toekomstperspectieven voor. Verder ben ik dol op lezen en schrijven fotografie en doe vrijwilligerswerk.