Hoooi.. Ik zit best wel met een groot probleem. Ik zit gewoon aan de pil en vergeet hem ik geen één dag.. Ik heb nu een vriend en heb dus sex zonder condoom, we zijn allebei getest op SOA's en dat zat allemaal goed. Je zou toch voor je gevoel zeggen dat de pil genoeg moet zijn.. Toen ik met mijn vorige strip ben gestopt, werd ik ongesteld op de dag dat ik normaal ongesteld werd.. Maar het was niet het soort ongesteldheid wat ik gewend was.. Ik ben het best wel heftig en ook maar 4 tot 5 dagen.. Toen heeft het dus 8 dagen geduurd en was het alleen maar licht, donker bloed.. Niet de hevigheid etc. die ik gewend ben! Nu ben ik dus gestopt met een strip , en dat was woensdag.. ik zou dan normaal vrijdag ongesteld worden.. Nu ben ik het nog steeds niet. Ik heb 2 weken geleden ook een klein beetje bloed verloren, donkerbruin achtig. Ik heb last van me buik, soms is ie opgezet, mijn eetgewoontes zijn veranderd en heb last van me rug. Ik eet opeens heel erg veel en heel erg ongezond.. Ook ben ik soms misselijk in de ochtend, maar dan echt zo'n brakend gevoel. Die misselijkheid komt steeds in vlagen terug en mijn tepels doen ontzettend veel pijn. Ook heb ik nu veel last van afscheiding, maar dan echt natte afscheiding terwijl ik daar normaal nooit zoveel last van had. Normaal als ik ongesteld moet worden, heb ik nergens last van.. dus wat kan het zijn? Ik ben vandaag ook naar de dokter geweest en die heeft mijn probleem aangehoord. Nou moet ik morgenochtend mijn ochtendurine brengen en moet ik het dus laten testen. Maar dit is toch onmogelijk? Ik heb 3 tot 4 weken geleden ook een test gedaan en die was negatief.. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Groetjes, Astrid.
En toch zou je niet de eerste zijn die door de pil heen zwanger is geraakt hoor. Je kwaaltjes kunnen ook goed horen bij een aankomende menstruatie dus is het 'gewoon' afwachten wat het morgen bij de HA gaat geven.
Helloo everybody! Het is redelijk goed gedaan, de uitslag was toch wel negatief maar de dokter denkt dat we te vroeg hebben getest. De dokter heeft gezegt dat hij zelden zo'n licht streepje heeft gezien en het niet duidelijk genoeg te zien was. We moeten nog even afwachten, of de symptomen aan houden, anders komt er over 2 weken een echo Ik ben benieuwd, stiekem hoop ik wel dat ik zwanger ben!!
Ja dat dacht ik dus ook.. Ik reken nergens op en ben ook niet zwanger (denk ik) Vind het alleen raar dat mijn ongi uitblijft.. Vanochtend had ik steken in mijn buik en het trok door naar mijn lies.. Is dit geen symptoom van een blinde darm ontsteking?
Hoi! Nou ik ben heel benieuwd want indd een streep is een streep. Ik zelf zit met het volgende en miss wel herkenbaar. Ik gebruik als anticonceptie de nuvaring. Dit moest er afgelopen zaterdag uit..en ik had heel veel last van mn buik..ook lijken mn borsten groter en hoofdpijn, verstopte neus ( maar griep heerst ) Dinsdag ongi geworden..wisselend met bruin/rood en dit was tm woensdag..nu moet mn ring er zaterdag weer in maar blijf een rot gevoel in mn onderbuik houden..zwaar/krampen en zere onderrug..ik was blij dat ik ongi was geworden want dacht dat ik zwanger was..maar nu heb ik nog steeds die gedachte.
Dat is voor mij zeker herkenbaar. Ik was ook opgelucht na een test, maar toch blijf ik het gevoel hebben dat ik zwanger ben.. Zou een test niet handig zijn? Dan weet je het tenminste zeker! Mijn ongi was vorige keer heel erg licht maar hield wel wat langer aan, het zou best kunnen dat je zwanger bent aangezien je wel de symptomen heb! Alleen is deze maand mijn ongi nog steeds uitgebleven.. Maar zou je zwanger willen worden of niet?
Nou ik ben een mama van een 18maanden oude tweeling, een derde is niet uitgesloten omdat mijn vorige zwangerschap niet zo soepel verliep en ik geen kraamtijd heb gehad en het blijft kriebelen. Ik had dinsdagavond een test gedaan..harstikke ongi en toch doen..op een avond..hartstikke nega..plus mn urine was ook niet zuiver urine meer omdat ik natuurlijk ongi was. Sloeg nergens op! Maar haal vanavond een nieuwe en die doe ik morgenochtend..Maar goed, mocht ik zwanger zijn is het hartstikkel welkom! En bij jou? Je zei toch dat bij de huisarts een licht streepje te zien was?
Bij mij blijven de symptomen aanhouden. Ik ben helemaal de kluts kwijt, ik weet niet eens meer wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ik ben mezelf gek aan het maken en daardoor blijft denk ik mijn ongi uit.. Maar ik heb nu een ronde buik en heel veel buikpijn.. Wat kan er toch aan de hand zijn?
waarom ga je niet even bij de kruidvat een test halen (2 voor 5 euro)??? gewoon even het zekere voor het onzekere want ik vind het raar dat je huisarts zegt: ik zie een lichte streep maar je bent niet zwanger... voor de andere dames: streep is toch streep en zwanger???
Ik bedoelde dat die streep van negatief licht was.. er was maar één streepje. Ik had vanochtend de HA gebeld voor een afspraak, ik kon pas woensdag terecht want mijn behandelende arts heeft dan pas tijd. Ik zei dat ik niet zo lang kon wachten en heb gevraagd of ik niet bij een andere dokter terecht kon.. Nu heb ik morgenochtend een afspraak met een waarnemend arts?? Dus ik ben naar de drogist gegaan en heb 2 testen gekocht van het eigen merk. Ik heb de test gedaan bij mijn schoonmaakadres en ik las alleen negatief (is een heel donker huis). Ik dacht oke niet zwanger, heb ik dan een maaginfectie ofzo? Later laat ik de test aan een vriendin zien, en zie in een schemering nog een licht streepje in het 2e venster staan. Ik rende naar buiten om hem in het licht te zien, en indd er stond in het 2e venster een licht streepje. Ik heb een uur later de 2e test gedaan en ook daar kwam in het 2e venster een licht streepje te staan. Ik ben toen terug naar de drogist gegaan en heb een clearblue digital zwangerschapstest gehaald, gekocht bij dezelfde verkoopster als van vanmiddag. Zij heeft er gelijk 2 doosjes zwangerschapvitamines bij gegeven. Ik ga die test denk ik morgenochtend doen! Is dat slim..? Ik kan eigenlijk niet meer wachten..
hallo ik had het ook ik was 4 dagen overtijd en een test gedaan echt een heel licht dun blauw streepje ik dacht ik doe de volgende ochtend toch maar nog een test en die was duidelijk negatief en jahoor 2 uurtjes na de test brak mijn ongesteld heid door maar had echt overal last van daarvoor , je lichaam kan je zo voor de gek houden , maar ja volgende maand beter, hoop dat het bij jullie wel een pos test wordt succes!!
Ik kon het toch niet laten en heb de test wel gedaan. Van zenuwen heb ik hem boven gedaan en ben ik voor 3 minuutjes even naar beneden gegaan. Vervolgens liep ik weer naar boven, en dacht dat ik zag staan: niet zwanger.. Ik stond dichterbij en pakte hem op en jahoor daar stond het: zwanger 1-2 weken. Ik ben zo ontzettend blij!! Ik hoop dat de zwangerschap doorzet!! Iedereen veel succes met het zwanger worden, het is een onzekere tijd.. vooral omdat je lichaam je flink voor de gek kan houden!!
en zo zie je maar weer.. een gevoel is een instinct bij vrouwen en moeders!!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MEID.....geniet ervan!!!!!
heb je helemaal goed!! en weetje wat ik zo stom vind is dat een tast bij de ha negatief is en een huis test positief. hier was ik 6 weken zwanger had 4 posi testen in handen en bij de huis arts was hij negatief