hallo allemaal, ik heb al veel gehad aan de informatie op deze site maar heb nu toch zelf een vraag. sinds ongeveer een maand ben ik met de pil gestopt, volgens de huisarts een pil die na 2 dagen uit je bloed is. Helaas ben ik niet op de dag van de stopweek gestopt, de laatste week ben ik namelijk 4 pillen, verspreid over de week vergeten. Eerder in de strip geen pillwb vergeten. zoals berekend zou ik dan rond de 30e de eisprong hebben, rond deze dagen had ik witte troebele afscheiding. 3 en 5 januari had ik een andere soort slijm, doorzichtig met wat wit erdoor dit was beide dagen 1 keer per dag toen ik naar de wc ging en was echt een soort slijm. is dit het teken van de eisprong of is dat toch rond de 30e geweest zoals op internet berekend met het witte afscheiding? Dit ging trouwens volgens mij 2 dagen zo door, niet 1 keer per dag. ik heb vrijwel elke dag/om de dag seks gehad. ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is en dat jullie me wat duidelijkheid kunne geven mbt de symptomen van de eisprong.
Gedurende mijn eisprong heb ik rekbaar doorzichtig slijm, zelfde als een rauw eiwit eigenlijk.. Dus dan zou ik eerder zeggen dat je net je eisprong hebt gehad of nog krijgen moet. Heb je een ovulatietest gedaan?
wat ik er vergeet bij te zetten, 12 dec. Werd ik een klein beetje ongesteld doordat ik de pil een paar keer ben vergeten denk ik, de 16e zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden als ik alle pillen nog had genomen.
ik heb geen ovulatietest gedaan. wel deed het de dagen met de witte slijm pijn in mijn onderbuik tijdens de seks. dit had ik de dagen met het doorzichtige slijm niet. (sorry voor de details)
Haha maakt niet uit je kan alles zeggen hoor. Ten eerste nooit uit gaan van standaard cyclussen die een computer berekend. Is bij iedereen anders, vooral na het stoppen met de pil. Aan je afscheiding kun je zien of je eisprong nadert (tenminste bij mij is het als volgt) tot m'n eisprong geen rekbaar slijm maar gewoon wittig, eisprong heb ik rekbaar doorzichtig slijm, daarna tot m'n ongesteldheid is het heel waterig. Weet niet of dat bij iedereen is hoor. Ik temperatuur elke ochtend en als je temperatuur begint te stijgen dan komt meestal m'n eisprong er aan, daarnaast kun je dan ovulatietesten bij houden. Zijn niet duur worden discreet thuis bezorgd via zwanger en kids. Ik zou gebaseerd op je verhaal, aanhouden dat uitgaande van een LH fase van 14 je op 19 januari ongesteld zou moeten worden indien je eisprong de 5de is geweest, kan natuurlijk ook een paar dagen later.
bedankt voor je reactie! spannend, al zal het wel niet gelijk de eerste maand raak zijn maar wie weet
Hou er rekening mee dat het langer kan duren voordat je lichaam weer een beetje op regel is. Pilgebruik heeft vaak langer effect dan twee dagen, als je ermee stopt. Het kan soms wel een halfjaar duren voordat het allemaal weer wat naar behoren werkt. Het kan dus zijn dat je niet meteen een eisprong hebt. Succes!
bedankt voor je antwoord jippie. als ik de eisprong heb gehad denk ik inderdaad dat het gister of vandaag was vanwege het slijm, vanochtend had ik onderin mijn buik erg buikpijn, maar na 2 uur ongeveer was het ook alweer weg. lastig hoor, dat geduld is niks voor mij!