Tja het klinkt misschien gek maar ik hoop eigenlijk dat het deze maand niet raak is. Een goeie vriendin van mij heeft afgelopen zondag een MK gehad, 10 weken........ We zijn ongeveer gelijk met de pil gestopt en wij zijn de enigen die het van elkaar weten en zij heeft het mij ook meteen verteld toen ze wist dat ze zwanger was. Ik weet niet of ik het nu over mijn hart kan krijgen om haar dan te moeten vertellen dat ik zwanger ben, dus een extra ronde zou ik nu niet erg vinden.......
Logisch dat je dat voelt. Heel loyaal en sociaal. Maar cijfer jezelf niet teveel weg. Alles komt zoals het komt en ik durf te wedden dat je vriendin als eerste blij voor je zal zijn. En hopelijk is het voor haar ook weer vlug raak, en gaat alles voor jullie beide goed.
Juist omdat jullie ongeveer tegelijk ervoor zijn gegaan, zal zij het leuk vinden voor je. Ook moeilijk natuurlijk.. Maar zij wil het zelf graag en zal dus ook weten hoe graag jij het wilt. Ze heeft er vast begrip voor.. Maar ik kan me jouw gedachten wel voorstellen.
Ik weet precies wat je voelt. Ik heb hetzelfde meegemaakt, mijn vriendin was zwanger en ik hoopte dat het besmettelijk was. Ondertussen vlak voor mijn naderende (niet) ongi kreeg ze een miskraam en een paar dagen later bleek ik zwanger, ik vond het echt zóóó rot om het haar te vertellen Helaas duim ik nu nog steeds voor haar, dus een kaarsje voor mijn dinnetje, en voor de jouwe ook tegelijkertijd
Een vriendin van mij, belde me op de dag dat ik een positest had, om te vertellen dat ze zwanger was. We scheelden maar 1 dag. Zij waren overigens niet bezig om zwanger te worden en wij wel (dit wisten hun). Ik heb met 13 weken een curretage gehad, omdat het hartje niet meer klopte, zij durfde me nooit te bellen hoe het ging. Ik heb haar een paar keer gezegd, dat ik blij ben, dat juist alles goed gaat bij haar, vooral omdat ik dit nu heb meegemaakt.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben gisteren nog bij haar geweest en inderdaad heel enthousiast begon ze te vragen wanneer ik mijn NOD heb en wanneer ik ga testen als de weg bllijven. Dus ik hoef me geen zorgen te maken en daarbij zijn vannacht de ook echt verschenen. Nu dus samen door naar de volgende ronde!