Nieuwe mobiel

Discussie in 'De lounge' gestart door Pendrag, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Vandaag kreeg ik een aanbieding van T for Telecom om mijn abo te verlengen. Komt erg goed uit want mn telefoon is kapot. Ik kan uit 4 modellen kiezen, dan krijg ik er gratis bluetooth headset bij. Ook die is hier meer dan welkom. Heb al even gesneupt en er blijven wat mij betreft twee telefoons over:
    Nokia 7373
    Samsung D900

Heeft iemand ervaring met deze toestellen? Ik gebruik mijn mobiel om te bellen en te sms-en. De rest kan me eigenlijk gestolen worden. Nokia vind ik in het gebruik altijd erg handig. Maar ik heb nu een Samsung waar ik weer beter mee kan horen (ben beetje hardhorend).

Hoor heel graag van jullie dames of je ervaring hebt met deze modellen!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb sinds kort de D900
    Ben n nokiafan, maar vind deze D900 fijn in gebruik.

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik hoor meerdere mensen om mij heen met de nokia 7373 die er negatieve ervargingen mee hebben.
    De antene deed het niet bereik is erg slecht en de telefoon is onstabiel..
    nou ja ik hoop dat je dr wat aan hebt misscien hebben andere er wel goede ervaringen mee!

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik ben ook nokiafan namelijk om het volgende:

*Dat hij al, zo'n 135 keer is gevallen, gegooid of in de mond is gestopt door de jongste
    *Een keer in een glas water is gegooid door de jongste, op de verwarming is geweest te drogen
    *De week daarop 2 nachten in de regen onder de tuintafel gelegen, in de tuin dus en ik me wezenloos heb lopen zoeken naar dat ding

En hij doet het NOG! :D

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

het valt me ook wel tegen van nokia.. omdat idd je kan dr meestal mee gooien en smijten wat je wil maar hij blijft het doen..

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @pinguin: is het wel handig sms-en? Omdat de toetsen zo aan de onderkant zitten? Ik merk bij mijn huidige Samsung (die ik open moet klappen) dat het sms-en veel trager gaat. Heb nu mn kaartje in een oude Nokia gedaan en ben weer veel sneller klaar met typen.

7. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ik heb de d900 en ben er heel tevreden over
    ik vind het alleen jammer dat er nergens een oogje zit waar je dingetjes aan kunt hangen :(

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Sms-en gaat prima. Ik heb hiervoor een sony ericson gehad en dat vond ik helemaal niets. Sms-en vind ik met nokia het prettigst maar met deze samsung ook heel goed eigenlijk

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tx voor jullie reacties. Ik kan inderdaad ook nog kiezen uit een Sony Ericsson en nog een Nokia. Maar die SE vind ik er reuze onhandig uitzien en de andere Nokia heb ik al voor mn werk (alleen dan zonder camera). Wil voor prive een ander toestel dan voor mn werk.

10. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

dan is het een goed telefoontje :)

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Samsung, menu is fijn!

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Haha, mooi die reacties. Allebei de modellen klinken goed. Zo wordt het kiezen niet makkelijker. Ach, komen we wel weer uit.

13. Claudia32

Claudia32 Actief lid

12 nov 2006
    133
    0
    0
    Moeder
    Tilburg
    Het zijn goede toestellen die je krijgt aangeboden maar het is maar net waar je het beste mee uit de weg kan.
    Mn moeder heeft die D900 en je hebt zo'n groot schermpje dat je wel steeds moet poetsen als je gebeld bent want je oor geeft daarop af.
    Hahaha!

Ik hou het ook bij Nokia hoor!

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik zou ook voor de samsung gaan! menuutje is heel handig en mooi :)

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik ben ook gek op de samsung foontjes:)

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier een Nokia-fan!

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik geef je advies vanaf mijn werk, mobiele telecom zaak wel te verstaan... Zelf heb ik altijd samsung gehad zijn idd top toestelletjes maar das dan weer persoonlijk!

Als ik kijk naar welke het meest ter reparatie terug zijn gekomen is dat zeker de nokia... het eerste model 7370 is ook al heel snel uit de productie gehaald bij nokia (probleem toestel)

Misschien dat je hier wat aan hebt?

FF uit nieuwsgierigheid welke sony ericsson kon je kiezen en wat was het 4de toestel?

Liefs Zomaar

18. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Toevallig ben ik net aan het bellen geweest voor een nieuwe foon. Maar zn systeem doet het niet, dus ik word teruggebelt. Anyway...ik wil voor de nokia 7373 gaan. Ik hou wel van meisjestelefoons. Heb nu een knalrode.

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ben vanmiddag bij de winkel geweest. De Samsung was erg mooi. De Nokia ook maar dat draaisysteem (ipv openklappen of schuiven draai je deze een halve slag) is wel handig met opnemen maar niet met 'neerleggen'. Maar goed, op dit moment maakt het ook niet uit wat T for Telecom, die mij deze aanbieding deed, heeft een foutje gemaakt. Ik kan pas vanaf 14 februari een nieuwe foon uitzoeken. Ik moet me dus nog even redden met mn oude Nokia!

20. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik vind samsung echt fijn in gebruik. het menu enzo is super makkelijk..
    ik heb nu een E900.. is met touchpad.. maar dat is wel wennen en een beetje irri

Deel Deze Pagina