Hee dames. Vandaag heb ik opnieuw een zw test gedaan en deze was (eindelijk!!) negatief!! Heb vorigge week zondag een lichte bloeding gehad die tot ongeveer donderdag aan heeft gehouden (alleen met afvegen) moet ik dit tellen als een menstruatie??? Ik twijfel echt enorm! op de laatste controle echo zagen ze namelijk dat ik wel een eisprong gehad heb en dat is nu 2 weken geleden... maar ik vind het vreemd dat de bloeding dan een week na mijn mogelijk eisprong al was ontstaan.. Wat moet ik hier nu van denken?? Ik wil niet de hele tijd bellen naar de gynaecoloog erover.. Misschien dat iemand hier meer weet? (Heb 5 januari het vruchtje verloren met 8.6 weken dermate van Cytotec)
Gewoon even afwachten tot je een duidelijke 'echte' menstruatie krijgt. Kan lang duren. Maar dan weet je wel wat de gynaecoloog kan het er ook niet voor je uittrekken. Dus continu bellen heeft ook geen zin. Wachten. Wachten wachten. En je gedachten verzetten. Ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is. Afijn.. dat weet je.
Ik zou inderdaad ook even niet meer bellen naar de gynaecoloog; hij/zij kan ook niet weten wat voor bloeding dit geweest is. Het kan namelijk van alles zijn. Zoals in je andere topics ook gezegd is het heel normaal dat je lichaam flink in de war is na een miskraam! Het kan dus inderdaad zomaar een vroege menstruatie zijn, die een week na de vermoedelijke eisprong kwam. Probeer echt te relaxen en vertrouwen te hebben in jezelf en je lichaam, het komt echt wel weer goed, maar geef het wat tijd.