Hoi, Even een nieuwsgierigheidsvraagje. Ik lees net op de zwangerschapstesten van matcare, dat ze 4 dagen voor NOD al positief kunnen zijn. Even voor de duidelijkheid: Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, dus daar vraag ik het niet om. Oh ja de vraag: Zijn er meiden die met matcare testen voor NOD negatief testten en later toch zwanger bleken? Ik lees zo'n beetje dat dit een van de beste testen zijn, dus vandaar.................. Graag een reactie. Heb ik in volgende rondes misschien wat aan.
ja, dat zullen er heel veel zijn. Als je weinig HCG aanmaakt, dan zul je enkele dagen voor de NOD negatief testen. Ik teste zelfs pas na 1,5 week positief..
Hoi Laatje, Bedankt voor je reactie. Ik ken het verhaaltje van te weinig HCG hoor. Maar omdat matcare als gevoeligst bekend staat, vroeg ik me af of het daarmee anders is. Wat kan een mens toch over rare dingen nadenken he?
ik teste een aantal dagen voor NOD positief, terwijl ik ook vanuit ging dat ik niet zwanger was..bijna geen symptomen toen
Hoihoi ik heb een keer 5 en een keer zelfs 6 dagen voor nod positief getest. Ik heb ook vaak gelezen op internet dat je al 10 dagen na conceptie zou kunnen testen met een gevoelige test. groetjes irisje
Ik testte wel positief met matcare voor mijn nod maar dat waren wel heeele vage streepjes, overtuigend was het niet. De da eigen merk gaf een dag voor mijn NOD een mooie positieve test terwijl matcare nog steeds heel vaag was.
Kan dat joh 5 a 6 dagen voor je NOD al? Sjeetje ik heb nog 2 testen liggen van MatCare (dat zijn toch van die flut dingetjes zeg maar?) Maar ik ga echt niet testen nu bang voor een teleurstelling