waarom wil het niet lukken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marijke25, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hallo allemaal,

mijn vriend en ik zijn nu sinds een jaar bezig om kinderen te krijgen, maar het wil maar niet lukken.
    heeft iemand nog tips waardoor het wel snel raak kan zijn? ons verlangen groeit steeds meer.
    zo langzamerhand gaan we toch wel een beetje twijfelen of er niet iets mis is. mijn schoonzus en schoonmoeder hadden ook behoorlijke problemen om zwanger te raken. kan dit er iets mee te maken hebben?

marijke

2. Niet meer actief

Gebruik je iets waardoor je zeker weet wanneer je je eisprong hebt zoals ovutesten?

3. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    wezep
    ja die gebruik ik inderdaad. en we klussen volgens die testen ook optijd. meestal ook op de dag dat de eisprong is... ik snap er niks meer van
    misschien toch maar eens naar de huisarts?

4. Niet meer actief

Zou zeker eens naar de huisarts gaan dan hoor, dat doet bijna iedereen met een jaar tijd.

5. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    wezep
    tja dan dat maar eens proberen...
    bedankt in ieder geval.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zou inderdaad even langs de huisarts gaan meid. Die verwijst je door naar een gynaecoloog of fertiliteitsarts.

Veel huisartsen doen ook zelf een onderzoekje en /of zaadtest.

Er hoeft niet perse iets aan de hand te zijn met jullie maar het kan natuurlijk wel. En het is alleen maar fijn als je er dan ook hulp bij krijgt.

Heel veel succes meid en hoop dat het snel raak is...

7. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    In principe geef je dat soort problemen alleen aan het eigen geslacht door. Dus als jouw moeder of jouw zus problemen hebben, zou dit ook aan jou doorgegeven zijn.

Meestal zeggen ze dat als je na een jaar nog niet zwanger bent, dat je dan naar de huisarts kan gaan. Vaak vragen ze dan of je eerst 2 a 3 maanden wilt tempen, om te kijken of je een eisprong hebt. Nu gebruik jij ovulatietesten, dus ik denk dat jij dit dan niet hoeft te doen. Waarschijnlijk zullen als eerste de zwemmers van je man gecontroleerd worden, omdat er met jouw cyclus niks aan de hand lijkt te zijn.

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik hoop ook voor jullie dat je gauw zwanger mag worden, ik ken het verlangen naar een kindje en de onzekerheid of het wel of niet wil lukken. Ik zou lekker naar de ha gaan. veel succes meid.

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Wij zijn volgende maand ook al weer een jaar lang aan het klussen voor een kindje. Het is elke maand weer een teleurstelling...
    Nu is mijn vriend aan zijn zaadleiders geopereerd toen hij 17 was en toen was het niet echt duidelijk wat de consequenties zouden zijn. Daarom hebben wij voor a.s. donderdag een afspraak gemaakt bij de h.a.

Ben erg benieuwt wat er uit de testen zullen komen!
    Bij mij in de familie is iedereen met 2 maanden zwanger, hopelijk komt alles toch nog goed!

Heel veel succes, gewoon bellen!

Liefs Dib

10. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    [quote="marijke25
    heeft iemand nog tips waardoor het wel snel raak kan zijn?

marijke[/quote]
    tips? nee helaas, anders had ik nu een andere banner :rolleyes:ik zou inderdaad naar de ha gaan dan krijg je hopelijk wel zekerheid of er iets aan de hand is
    succes liefs caro

11. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    [quote="marijke25
    heeft iemand nog tips waardoor het wel snel raak kan zijn?

marijke[/quote]
    tips? nee helaas, anders had ik nu een andere banner haha . ik zou inderdaad naar de ha gaan dan krijg je hopelijk wel zekerheid of er iets aan de hand is
    succes! liefs caro :rolleyes:

12. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    ik kan niet eens normaal een bericht plaatsen :rolleyes: moet meteen weer in 2 voud......oeps
    en Dib jij ook veel succes donderdag bij je ha!

13. Casey

Casey Lid

7 nov 2007
    20
    0
    0
    Hoi Marijke,
    Héél vervelend dat het niet wil lukken. Ik heb hetzelfde. Ben iets korter bezig (7 mnd), maar ik ken het gevoel! Ik heb geen tips, anders was ik zelf ook al zwanger geweest. Maar ik kan je wel succes wensen en wellicht adviseren even langs je huisarts te gaan.
    groetjes Casey

Deel Deze Pagina