Deze maand voor het eggie (2de kind)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hummeltje 1, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Goede morgen.

Helaas geen positieve test vanmorgen.
    Ik ben nog niet ongesteld dus vol goede moed vanmorgen een test gedaan, maar helaas.
    Begin nu ook lichtelijk wat krampjes te krijgen, dus hopelijk vandaag of morgen ongesteld.
    Ik ga in ieder geval vanmiddag wel gelijk de ovulatietesten bestellen, en moet zeggen dat ik er gewoon zin in heb om er mee aan de slag te gaan.
    Had al in het forum ovulatietesten het 1 en ander zitten lezen, en als ik dan al die testjes onder elkaar zie liggen kan ik niet wachten op die knal test hier ;).
    Zal wel gaaf zijn als ik daarmee gelijk zwanger zou raken, want dat betekend dat de volgende net als mijn zoon in aug geboren zou worden (als het maar niet op dezelfde dag is :p)
    Oh oh nou loop ik weer erg hard van stapel :), ach een beetje hopen mag.

Wie heeft er nog meer getest, want ik weet dat er nog iemand vandaag zou testen.
    Ben zo benieuwd.........

2. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Ahhhgr jammer hummeltje! Maar miss is je ei wat later en dus je nodig ook?!? Ik zou zeggen totdat je bloed ziet kan t nog allemaal.. en ovutesten zijn pas nodig vanaf een dag of 10 dus ik zou nog ff w88. Miss dat je de mijne eerst ff op moet make;) hoezo optimistisch hahah

Nou net terug van de huisarts. Plasje was toch gelukt vanmorge... 80% ernaast maar ook wat erin en t was genoeg yes!!!
    Geen blaasontsteking maar wel hogere ontstekingswaarden en witte bloedcellen dus op kweek gezet om te kijken of er medicatie voor nodig is ja of nee en welke dan. Morge na 10 uur terug bellen... per wat een gedoe.
    Omdat ze geen koorts heeft is het allemaal niet heel ernstig zei de ha. Goed blijven drinkeb en dan lost t miss vanzelf op. Anders kon ik altijd terug komen. Na ja heb ik een dagje vrij genomen. Dalijk ma ff boodschapje doen.

3. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    :) Heb ze net besteld hahahahahah.
    Zal zo is naar de wc gaan, misschien is het al zo ver (ik hoop het nu van harte) en kan niet wachten om ze te gaan gebruiken. Hoop voor jou dat je indd zwanger bent zou toch geweldig zijn.

He wat fijn van je dochter zeg, indd goed drinken en hopen dat ze er niet al te veel last van gaat houden. Gelukkig geen blaasontsteking, dat is goed nieuws.

Mijn kleine man ligt nu te slapen, en straks nog even met zijn 3tjes de deur uit.
    Geniet nog even van je dagje vrij ;).

4. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    lastig van je dochter nic.... zo sneu...

hier vannacht flinke steken, dus ik hoop innesteling... ik hoop mijn testdrang uit te stellen tot zondag. maandag is nod...

hummeltje, jammer zeg.. hoop dat het nu snel komt idd... mocht ik zwanger blijken heb ik ook nog wat ovutesten voor de liefhebbers!

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik wil eigenlijk niet te vroeg testen...maar testdrang heb ik wel!!! Probeer het in iedergeval vol te houden tot donderdag...
    Mn dochter is ziek....koorts, hoesten en verkouden. Zo zielig!!!

6. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    pff dat wachtbankje is weer lekker frustrerend.. ben pas 8 DPO en tot gisteren ging het heel goed was was ik de relaxtheid zelve, maar vandaag was ik vrij. grrrr..

nu sinds zondag wat krampig gevoel in mn buik, zondag erger dan gisteren en vandaag. ik hoop op innesteling.. Ik wil eigenlijk van het weekend testen, maar heb ook 2 familieverjaardagen (in mijn familie en schoonfamilie) en vrees dat ik te obvious blij ga zijn als hij positief is.. dus misschien toch maar wachten tot maandag, dan is mijn NOD

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Net na het douche kwam ik erachter dat er melk uit mn borsten komt???? Huhhh dat heb ik sinds 2 jaar al niet meer!
    Kan dit een zwangerschapsiets zijn???

8. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hummeltje
    Wat ontzettend jammer, maar hoop moet je blijven houden hoor anders word je echt moedeloos. Hoop dat je de ovulatietesten jullie kunnen helpen!

Nic
    Wat ontzettend sneu is het als ze ziek zijn hoop dat ze opknapt met goed blijven drinken

Happy & mcw
    Spannend voor jullie beide ga voor jullie duimen!!

Lady
    bijzonder ik zou het niet weten, maar lijkt mij wel dat dit iets met hormonen te maken heeft.

Hier last van de standaard kwaaltjes; misselijk, moe en last van mijn darmen en af en toe een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Vandaag ook een verwijsbrief geregeld voor bekken fysio, helaas zeurt mijn stuit nu al, maar het is leefbaar en niet erger dan de afgelopen jaren na mijn bevalling.

9. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @nic, wat sneu voor je dochter. Hopelijk gaat het snel over.

@dames die bijna mogen testen... ik blijf duimen voor jullie!

@lady, oh das idd gek!! Mmm misschien idd een hormoon achtig verhaal... ben benieuwd!

Hier ook op t wachtbankje, maar zoonlief en ik beide super verkouden en net begonnen met nieuwe baan dus er niet zo veel mee bezig. Zal wel veranderen als ik dichterbij nod kom... ;)

10. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmmm lady... toch vreemd. lijkt idd wel een hormoon verhaal te zijn...

@marsonny... balen dat het nu alweer begint. bij je eerste zw veel last gehad?

@mcw, we lopen gelijk dus! wij hebben een rustig weekend dus kunnen we het weekend lekker genieten als het raak is. bij onze dochter op woensdag getest (toen was zaterdag nod) en daarna gaan werken, ook een hele rare dag dan...

testdrang,testdrang,testdrang.... maar ik weet ook dat nu ws nog te vroeg is, dus moet mezelf inhouden....

11. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Spannend voor iedereen die nog even moeten wachten.
    Hier nog geen spoortje menstruatie, en dat maakt me een beetje gefrustreerd.
    2 testen negatief en verder geen spoor van..... mmmmmm wat zou dat betekenen?
    Net nog even gekeken hoe mijn afgelopen cyclussen zijn verlopen.
    De eerste was 27 dagen en de tweede 28. Ik zit nu in de derde, dus misschien morgen omdat ik dan op dag 29 zit :(

Normaal voel ik het wel aankomen, last van mijn onderrug en last van mijn buik maar nu voel ik niks.
    Nu wel last van een soort misselijkheid, maar misschien is dat weer omdat het er toch aan zit te komen grrrrrrr echt irritant dit.
    Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, maar weer een testje wagen

12. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arg hummel, wat frustrerend... als het dan niet is, laat dan die ongi maar snel beginnen... anders haal je je weer van alles in je hoofd... dat is ook weer niet fijn...
    kom op lijf van hummel, geef even duidelijkheid aub!!!!

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nayr
    Beterschap voor jou en je zoontje

Happy
    sterkte met jezelf in bedwang houden, dat is zo herkenbaar!

Mijn bekken problemen zijn ontstaan tijdens mijn bevalling waarbij een over ijverige verpleegkundige mijn been pakte een tussen mijn oren slingerde en mijn andere been hing nog naar beneden. Ik voelde mijn heup/bekken kraken. Ik ben van de pijn klachten nooit meer helemaal vanaf gekomen, maar was leefbaar. Dankzij acupunctuur hoefde ik ook geen zware pijnstillers meer te gebruiken en kon ik op de hele slechte dagen die ik af toe nog had af met een paracetamol

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hummeltje

Wat frustrerend dat je nog niet ongesteld ben of geen goede test. Heel veel sterkte!

15. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Nou dames, ik heb goed nieuws :D.
    Nee ik ben niet zwanger helaas maar de menstruatie is er pfffffff.
    Ik had vanmiddag hier nog een berichtje geplaatst, voelde helemaal niks aan mijn lijf.
    Een half uur later last van mijn onderrug en buik, naar het toilet en ja hoor daar is de mesntruatie.
    Netjes op dag 28 :).
    Ben heel blij dat het er is, ook zijn vandaag (echt heel snel gisteren besteld) de ovulatie testen binnen gekomen.

Wij gaan dus vol goede moet ronde 4 in ;)

16. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Jeetje zeg dat is best heftig als je zo (mag ik het zo zeggen) te grazen genomen bent tijdens de bevalling.
    Denk je alles gehad te hebben worden je benen ook nog even je nek in geduwd :(.
    Wel fijn dat de acupunctuur enig sinds geholpen heeft

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hummeltje
    Niet leuk, maar wel duidelijkheid. Straks opzoek gaan naar je ei en het gezellig hebben met je man. Hoop het echt voor dat het mag lukken de volgende ronde!

Mijn 1e jaar naar de bevalling was heel zwaar met periodes dat ik echt pijn had en ook niet voor de kleine man kon zorgen of bijna niet kon lopen. Ik had ook nog gezegd dat niemand aan mijn benen mocht zitten behalve ik zelf.

18. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Gaat goed komen, we hebben alle twee zin in de volgende ronde dus kom maar op met die knal test ;).

Kan me heel goed voorstellen dat je een zwaar jaar hebt gehad het is niet niks wat je hebt meegemaakt.
    En zeker als je dan ook zo veel pijn hebt en een klein hummeltje waar je voor wilt zorgen.
    Ben je niet bang dat die pijn weer terug gaat komen?

19. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Ik zat vanmorgen op de wc.. 'zal ik nu gewoon plassen of toch een potje pakken?' Toch maar gewoon geplast, dus kans verkeken voor vandaag..

Bij de eerste testte ik 3 dagen voor mijn NOD opvrijdagochtend omdat ik met vriendinnen een weekend weg ging en wilde weten of ik wat mocht drinken. Was echt zo van 'o ja, ik ben zwanger, doei tot over 3 dagen!' Super vreemd weekend gehad allebei..

20. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Ohh super jammer hummeltje!! Maar ik denk dat t straks samen met je kan ovutesten hahah voel niks hier en dat had ik bij mijn dochter wel. Paar dagen van te voren voelde ik steekjes. Niks nada noppes...

En marsonny ik d8 dat ik t zwaar had gehad.. Keb 6 weken niet fatsoendelijk kunnen lopen. Ik had door de ruggenprik mijn been idd ook naar mijn oren getrokken. Ik voelde niks en wilde zo graag de baby zien dus die rekening heb ik betaald... Waarschijnlijk spier overrekt of miss wel gescheurd.. Ik heb onderzoeken gehad omdat ze d88 dat mijn ruggeprik verkeerd gezet was en dat de schade eventueel blijvend was... Aaaaaaahgr maar gelukkig ik heb er alleen af en toe last van maar dat heb ik te intensief gesport dus rustig aan doen is dan t medicijn. Maar ik mag dus niet klagen... Sterkte marsonny!!

En nayr heel veel sterkte met je zoon. Is zo sneu als ze verkouden zijn en ziekjes.. Die van mij hoeft gelukkig niet aan de antibiotica maar t kweekje wat ze gemaakt hadden was wel positief... Maar omdat ze geen last meer heeft hoefde ze geen antibiotica. Ze zijn daar niet zo vlot mee gelukkig omdat ze nog zo jong is.

Hier zaterdag testdag en ook wedstrijd dag. Dus mocht ik een negatieve test hebben kan ik t er gelijk uitsporten...hahah daarom test ik ook niet eerder. Zelfbescherming ;)

Wat ik toch een beetje raar vind is dat ik ook geen ongiklachten heb.. Dat heb ik ook altijd van te voren.. Hm ik weet t niet...

Deel Deze Pagina