Super knap van je! Morgen nieuwe uitdaging om te kijken of je t weer kunt weerstaan!! Lijkt me idd een vreemd weekend! Maar wel leuk om daar aan terug te denken!!
Had ik maar gewacht! Ik had me voorgenomen niet voor nod te testen maar door de vage klachten hield ik t niet meer... Ik zie op beide lichte streep.....jullie??
op allebei lijk ik idd wel iets te zien... op de bovenste meer als op de onderste... maar ik ben ook niet zo'n goede tuurder.... zit niks anders op als over 2 dagen nog eens te testen... SPANNEND!!! hier wordt de testdrang steeds groter... maar ben beetje bang dat ik mezelf voor de gek hou.... gelukkig hield manlief me tegen vanochtend... dusi k kan er weer een dagje tegenaan...
Aaarrgg durf nog niks te hopen eigelijk. Vanmorgen dus na die eerste twee ook een cb met indicator gedaan. Echter doordat ik zo hyper was maar 5 sec ipv 20 sec..en daarna stond er niet zwanger... Maar door de test van vanmiddag ga ik weer twijfelen. Ik heb nog een cb liggen...misschien die over een paar dagen doen ( als ik t volhou) Echt had ik maar gewacht tot mijn nod.....nu zit ik alleen maar in onzekerheid
Cb is toch pas na nod omdat die een best hoge hcg nodig heeft om positief uit te slaan? Ik zou me nog geen zorgen maken. Nog ff uitzitten...
Kan me voorstellen na zo'n test dat je hyper bent ziet er zwanger uit hoor. Ik zeg gewoon van harte gefeliciteerd
Ik kan het pas geloven als ik een digitale heb! Hihi ik ga proberen het vol te houden om te testen tot zaterdag. Ik hoop uiteraard dat er meerdere positieve testen volgen van jullie!
ja daar ben ik wel bang voor, vandaar ook de fysio ingeschakeld en maandelijks naar acupunctuur. Ik bekijk het maar per dag en zie wel hoe het gaat verlopen allemaal Nic25 Jou situatie was ook niet niks, als je herstel pijnlijk is dan is het gewoon zwaar. Ik was jaloers op moeders die wandelde achter de wandelwagen en ik was blij dat ik op goede dagen even een stukje kon lopen
Whaaaa Lady wat spannend!!!! Het ziet er wel goed uit hoor... mijn eerste test was ook zoiets en volgens mij is een streepje een streepje!!! Marsonny wow heavy hoor.. en nic... dat is ook niet niks!! En hummeltje fijn dat je nu duidelijkheid hebt Happy.. is de testdrang nog vol te houden? Thnx voor beterschap jes voor mn zoontje. Hij is nog niet de oude, koorts is wel weg maar wil niks eten en erg hangerig nog.
Ahhh morgen nod... pfff keb wel ongesteldheids klachtjes.. pfff toch spannend!! Als ik vadaag niks spot.. morgenvroeg testen... Heb de kledingkast maar winter klaar gemaakt... pfff verveel me zoo.... kan wel wat afleiding gebruiken.. Dalijk met mam f naar de stad nieuwe wint er spullen kopen. Weet nu wat ik nog nodig heb!! Handig!!!
o balen joh, maar het kan nog steeds.. zolang er geen bloed is... Ik had besloten met van kwaaltjes niks aan te trekken, maar toen ik van de week een enorme steek in mijn buik voelde bij het klaarkomen (sorry..) zei zelfs mijn vriend iets van 'dat had je toch ook toen je zwanger was van Y?' gisteravond (10DPO) getest: nog omowit.. (natuurlijk! waarom test je zo vroeg dummie!) Ik waag er morgen of zondag nog een testje aan met ochtendurine. en anders dinsdag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden (en dan zijn mijn testen op, dus hopelijk hoef ik niet nog meer te halen)
Ahhh balen nic . Snap dat je het niet meer kon volhouden om niet te testen en dan nog een witte ook grrrrrr. 1 ding weet ik zeker, ik ga de volgende keer pas testen als ik echt minimaal 1 dag over tijd ben. Welke ronde ga jij nu in?