Nou vanmorgen (nou ja om 5:00 uur hihi) een negatieve digitale. Vanavond weer getest (hoezo eigenwijs) een kv en donkerder streepje....en daarna toch weer een digitale gedaan....nu stond er zwanger 1-2! Ben zo blij! Maar vind het wel dubbel omdat nu sommige hier negatieve testen hebben.....hoop echt dat jullie ook snel allemaal een positieve test hebbeb!
Ik snap t niet. ... Niet ongesteld omo witte test Maar wel een koortslip... Heb ik weer... Ahgr naja dat wordt meppen vanmiddag!!!( ik tafeltennis)
Nu ook echt ongi... gvd. Maar wel met 10-0 gewonnen! Is maximum hahahaha al jaren geen 10-0 gehad.. vorige week nog met 8-2 verloren...
Jup we gaan weer opzoek nieuwe ronde nieuwe kansen nu voor 3 e ronde.. keb nu ook een app geinstalleerd om me te helpen. Plus aangedrongen bij ml om vaker seks te hebben ha haha. Geen ruzie en niet ziek worden hahaha
Ik testte vanmorgen (op NOD) negatief, dus ga er vanuit dat ik ongesteld word vandaag.. helaas pindakaas. Wel frustrerend dat de eerste gelijk in ronde 1 raak was en we nu alweer naar ronde 4 gaan. En dat mijn lijf me zo in de maling neemt met allerlei kwaaltjes Ik ben van plan om deze cyclus dan toch maar ovulatietesten gaan bestellen, zodat ik kan kijken of mijn buikpijn halverwege ook echt mijn ovulatie is.
MCW Wat ontzettend jammer! Het is wel herkenbaar voor mij met mijn 1e ben ik jaren bezig geweest voordat het lukten of bleef zitten. Hier was de verbazing groot dat het in 1x gelukt is deze keer
lady, gefeliciteerd! hier hield ik het zaterdag niet meer uit, dus getest. omo wit, maar na afleestijd een heel dunnig tuurstreepje... Vandaag is NOD, maar nog niet echt tekenen dat het eraan komt... als het vandaag niet komt morgen nog eens testen (dan zou hcg goed omhoog moeten zijn toch?) Maar ik denk dat het deze maand niet gelukt is, alleen dat stemmetje in mijn hoofd wil zijn kop nog niet houden....
Ohh jammer mcw!! Happy.... nouuu... een streepje is een streepje zeg ik maar weer...! Spannend! Hopelijk morgen duidelijker....?!?!
Hier even een ego berichtje....gisteren paar druppels bloed verloren. Hoewel ik dit ook bij mn dochter had (4 keer soms zelfs veel) maakt het me onrustig! Daarna niks meer gezien maar voel me meteen onzeker. Over 3 weken eerste echo...