Mcw Die zwangerschapsvitamine zijn idd muffig ik kan ze ook allen innemen met iets van sap en dan moet ik eerst sap drinken en dan vlug die pil en sap er achteraan anders ga ik ook over mijn nek Ik ben deze zwangerschap niet misselijk, bij mijn zoontje wel, dan moest ik steeds eten om niet misselijk te zijn! De neiging tot snoepen is nu wel meer aanwezig.
Dank jullie dames! Vind het idd nog steeds ongelofelijk. Bij de eerste een jaar over gedaan en nu binnen 2 maanden...! Mcw ai ai ... vervelend! Ja elke vitaminepillen moet je na de maaltijd eten anders wordt je echt misselijk ja! Ladys ... fijn dat het idd duidelijk is en jullie hopelijk gauw genoeg de volgende ronde in kunnen gaan!
Nic al met de ovulatietesten begonnen? Marsonny en happy hoe gaat het bij jullie? Al wat kwaaltjes? en ladys, hoest nu met jou? hoest met hummeltje? Hier goed. Wel spanning of t kleintje blijft zitten. Afspraak met vk gemaakt. Het lijkt of ik het nu spannender en enger vind als bij de eerste. Ook om mijn mond te houden tegen mn moeder enzo...! Volgend weekend hebben we sinterklaas en dan gaan we het vertellen tegen ouders....
De spanning herken ik wel de voorgaande zwangerschappen kreeg ik 2x een echo, maar nu mocht ik voor de echo nog geen afspraak maken. Ik voel me voor de rest wel oké, moe en ' s avonds een opgeblazen buik. Ik probeer wel op te letten wat ik eet, maar omdat ik in tegenstelling tot de vorige zwangerschappen niet misselijk ben is dat wel een uitdaging. Vorige week heeft mijn man vanwege zijn hart problemen weer met een ambulance opgehaald en heeft de nacht in het ziekenhuis gelegen. Morgen horen wanneer hij volgende week open hart operatie krijgt
Jup nayr ik ben begonnen met testen ma helaas negatief nog. Eten ja hier nog zo iemand die dat heeeeerlijk vind.. vooral de slechte dingen. En peuzelt nog ff een zelfgemaakte appelflap op Oeh marsonny hopelijk gaat t allemaal goedkomen een open hartoperatie is niet niks! Spannend!
Heel erg spannend allemaal inderdaad zijn hartklep moet gerepareerd worden en zijn aorta smaller gemaakt. Ik zal mijn vk intake moeten verzetten en dan kaart ik het weer aan die echo word er gek van om van het kastje naar de muur gestuurd te worden door de telefoniste en het is de enige vk praktijk in de stad
Nayr van harte gefeliciteerd wat super. Dat is een stuk sneller dan verwacht denk ik. Ik ben nog steeds druk aan het testen en heb helaas mijn ei nog niet gevonden. Sinds vorige week vrijdag aan het klussen om de dag om zo de meeste kans te maken. Sinds gisteren wel steeds een raar gevoel in mijn buik dus hoop nu toch echt dat hij et aan zit te komen. Vanavond weer even aan de klus dus . Leuk dat jullie het volgende week gaan vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageren
He heftig die operatie! Jullie zullen wel blij zijn als de operatie achter de rug is. Wat betreft een echo. Heb je nog geen afspraak daarvoor? Ik heb zelf het ziekenhuis gebeld voor een afspraak...werd niet moeilijk gedaan daarover. Misschien dat proberen ipv bij vk?
Nou meiden, hier is het sinds zondag ineens heel spannend... sochtends gezellig geweest met manlief, daarna knaltest. nog iets later weer naar de wc en bloed... sinds die tijd bijna directe lijn met vk... woensdagochtend was het boeden gestopt, vervolgens moet ik poepen en begon het hele verhaal weer opnieuw... het lijkt dus een gesprongen vaatje, maar kan ook nog heel fout gaan.... Heb een echo op 28 november, in de hoop dan al een hartje te kunnen zien, al is dat nog super vroeg...maar ik wil gewoon weten of get goed gaat allemaal. ik wordt met vlagen gek can onzekerheid en soms kan ik iets beter relativeren...
Als het komt na de dingen die je aangeeft kan het heel goed een gesprongen adertje ofzo zijn. Het is allemaal nu ook beter doorbloed. Hoewel ik nu geen goede afloop had....bij mijn dochter heb ik 4 keer bloedverlies gehad...dus het hoeft niks te zijn! Probeer positief te blijven
Wow marsonny... heftig van je man. Een open hart operatie is zeker niet niks!! Sterkte en heel veel beterschap! Hummeltje, succes met klussen. Hopelijk komt je ei inderdaad en is het dit keer raak! Ik ga voor je duimen Oohh happy wat spannend en vervelend die onzekerheid! Ook voor jou ga ik duimen! Heb je ook buikkrampen of dat niet?
Hoe gaat het met jullie meiden? Hier wat gespannen, maandag mijn man naar het ziekenhuis brengen en dinsdag word hij geopereerd! Ik ga dan met de kleine naar mijn ouders dan del Ik met hun de zorg voor hem en ik kan naar het ziekenhuis wanneer ik wil. Vandaag met de kleine man naar het winkelcentrum geweest waar sinterklaas aankwam en ze diverse activiteiten hadden georganiseerd voor kinderen. De kleine was zo stoer totaal niet bang van de pieten en sinterklaas, dit was zo leuk! Hij had ook zijn schoen gezet en we hadden voor hem en dokterskoffer gekocht Ik ben de hele dag achterna gezeten met een stethoscoop Qua zwangerschap gaat alles Oké ook met mijn bekken ben alleen erg vermoeid
Jeetje heftig zeg. Heel veel sterkte voor je man en voor jou en je kleine. Hopelijk is alles snel achter de rug en gaat het herstel voorspoedig.
Heel veel sterkte deze week marsonny. ik ga heel hard voor jullie duimen! hier sinds vrijdagmiddag bloed weg. Maar ben nog steeds erg zenuwachtig als ik naar de wc ga, maar dat slijt vast. vk zei dat ik een week na bloedverlies eventueel nog een test kan doen, dat valt nu dan ongeveer tegelijk met de echo. Wacht dus eerst de echo af en als die iig ongeveer gelijk loopt met de termijn ben ik al blij. manlief mag tot we het hartje met de dopler gehoord hebben bij de vk iig niet meer bij mij in de buurt komen hihi. deze wachtperiode is echt slopend. gelukkig komen langzaam mijn kwaaltjes ook weer terug, dus ik krijg er steeds meer vertrouwen in. Maar ik wacht nog even met het aanmekden bij mvm
Wat spannend allemaal zeg, kan me voorstellen dat je flink in de zenuwen zit. Wanner had je nou de echo????
Vandaag eindelijk op dag 19 mijn ei gevonden. Om 12 uur vanmiddag een testje gedaan en bam daar was die knaller . Me is nu verry happy. Wij gaan dus nog even door met klussen.