Deze maand voor het eggie (2de kind)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hummeltje 1, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Marsonny veel sterkte vandaag met de operatie! Laat je even weten hoe t gegaan is? Veel beterschap aan je man alvast!

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, marsonny veel succes vandaag!

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden. Ik hou jullie op de hoogte gelukkig biedt de kleine man voldoende afleiding!

Gisteren mijn intake bij de vk moeten verzetten want dat ging mijn man niet redden en nu gelijk toch een afspraak voor een echo gekregen

4. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Sterkte en succes vandaag marsonny!

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Fijn! Hopelijk een mooie positieve test over 2 weken!

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Zondag had ik zo'n pijn.....alsof ik mn eisprong had. Zo voelt t altijd....maar lijkt mij praktisch gezien niet mogelijk 8 dagen na miskraam....
    Ik wacht het af! Ovulatietesten vandaag weeer binnen gekregen dus we kunnen t weer bijhouden..

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    De operatie is voorspoedig verlopen! Ze zijn hem nu aan het klaar maken om naar de IC te gaan

8. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Ohh heel fijn! Goed aansterken nu! Op naar een mooie echo ;)

9. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Marsonny hoe is de operatie gegaan?

Happy fijn dat t bloeden weg is, maar geloof zeker dat je nog onzeker bent! Hopelijk gaat de tijd snel en hebben jullie gauw de echo met bevestigend nieuws!

Hummelje fijn dat je ovutest positief was! Klus ze! ;)

Hier gaat t goed. Kwaaltjes vallen nog erg mee, wat sneller moe maar verder.. zal nog wel komen. Zo zin om t mensen al te vertellen.....!! Nog ff geduld en natuurlijk hopen dat die kleine blijft zitten..

10. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Oh ik lees dat t goed is gegaan Marsonny, fijn!!

11. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    gelukkig! Is hij al wakker inmiddels?

Ik heb het al aan een paar mensen verteld, maar juist niet aan de familie, die wil ik over een paar weken allemaal tegelijk verrassen haha. Maar ik was bijvoorbeeld op een groot feest waar ik dacht dat er likeur in het toetje zat, bleek degene naast me (die ik verder niet ken) zich dat ook af te vragen omdat ze ook 6 weken zwanger was..

Ik heb op 10 december de eerste afspraak met de verloskundige en de eerste echo op 23 december.

Hier ook nog niet echt kwaaltjes, behalve MOE! Ik ga standaard een uur eerder naar bed, dan is het wel te doen. Het feit dat ik van mezelf maar 2 kopjes koffie per dag mag helpt natuurlijk ook niet echt.. Bij de eerste vlak voor de 7 weken best wel misselijk geworden, nu nog niets, dus hopelijk deze keer wat later en/of minder..

Ladys1987: het schijnt dat je vruchtbaarder bent tijdens de eerste cyclus na een miskraam, dus ik zou het er van nemen..;)

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mijn man gaat het naar omstandigheden goed. Met mij ook Er is weer een week voorbij en ik merk dat mijn buik zo gevoelig is dat ik mijn eigen broeken amper verdrag

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, op de echo was alleen nog achtergebleven bloed te zien. ze wilden me volgende week terug zien. maar na een omo witte test heb ik de VK gebeld en gezegd dat ik daar niet op zit te wachten...

Nu dus weer door... ovutest geeft heel licht streepje, maar we zullen zien waar het schip nu strand...

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy

Wat ontzettend jammer! Kan me voorstellen dat je geen zin nog meer onderzoeken te doen. Succes met de ovulatietesten!

15. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    He bah happy.... wat vreselijk voor je... hopelijk gauw een nieuwe ronde.. en dan wel een plakkertje!

16. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Vervelend Happy.
    Sterkte en succes met de volgende rond :).

Hier vandaag een sneeuw witte test :(.
    Ik kon mezelf niet meer beheersen nadat ik al dagen last heb van misselijkheid en gisteren ook nog eens last van mijn borsten kreeg.
    Vanmiddag uit mijn werk gekomen en gelijk een test gedaan, maar helaas dus.
    Morgen is mijn nod maar ga ervan uit dat ik gewoon ongi ga worden.
    Misselijkheid en ongi krampen wisselen elkaar op dit moment af.
    Baal er eigenlijk best wel van, zeker als ik me bedenk dat we deze maand toch wel alles uit de kast hebben gehaald.

Wordt vervolgd dames.....

17. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Wat naar happy...sterkte!

Marsonny fijn dat het met je man goed gaat naar omstandigheden. Hopelijk snel thuis!

Hummeltje...wat niet is kan nog komen! Maar begrijp je gevoel....knuffel!

Hier gaat t beetje op en neer. Mijn lijf is volgens mij compleet van slag. Kan tot nu toe geen ei vinden en dst frustreerd me behoorlijk. Ik wil zo graag door en hopen op een goede zwangerschap.

18. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Is waar maar ik heb altijd zo iets een witte test is een witte test. Werd me misselijk wakker maar tegelijkertijd ook met krampen dus denk dat het er vandaag wel aan zit te komen.
    Kan me ook heel goed voorstellen dat het voor jou frustrerend is dat je je ei niet kan vinden. Hopelijk vindt je hem snel meis x

19. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Happy heel veel sterkte!
    Tja hummeltje soms wil t zoo graag en is zo'n test best confronterend! Jammer!
    Miss is je ei wat laat?lady.. Hoop voor je dat ie snel komt!
    Hier nog een week w88 pdf net buikgriep gehad... EG nie leuk. Gelukkig na 3 dagen weer beter. Vriendin was een week uitgeschakeld.
    Verder ook een babytje geboren in de vriendegroep! Kei lief jongetje helaas te lang vlieze gebroken en infectie opgelopen eb nu week in t zkh met infuus! Zooo sneu! Mijn man is geslaagd voor zijn hobby opleiding en is nu duikinstructeur! Yes geen stress meer in huis ;p. Dus als iemand duikintroductie wil kan ie bij mij aanmelden :p tis wel in Venray :)

20. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    @Hummeltje: Ik testte ook op mijn NOD nog negatief, zegt weinig zolang je niet ongesteld wordt! duimduimduim!

Happy: wat jammer zeg! sterkte!

Ik dacht zaterdagnacht dat de zwangerschapsmisselijkheid weer in alle hevigheid was losgebarsten, maar bleek gewoon iets verkeerds gegeten te hebben.. zondag hele dag ziek geweest en gisteren en vandaag weer niks aan de hand. wel énorme borsten (voor mijn doen dan), tijd om mijn grotere BH's weer tevoorschijn te toveren.

Deel Deze Pagina