Deze maand voor het eggie (2de kind)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hummeltje 1, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Hummeltje, hopelijk een positief begin van het nieuwe jaar! Dat we allemaal weer mama mogen worden in 2015!

Ik ben sinds zaterdag aan de gembertabletten vanwege misselijkheid en die dingen werken als een trein, heerlijk! Morgen de termijnecho...

2. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ohhhhhh spannend zeg.
    Succes hè :)

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes MCW morgen met de echo!

Ik heb het nieuws vandaag aan cliënten op het werk verteld en daarmee het ook, maar op fb naar buiten gebracht. Best raar de weken vliegen om nog een paar dagen en ik ben 12 weken zwanger is voor mij 1 van de punten om voorbij te zijn en dan nog 4 weken met 16 weken is het het langst dat het verkeerd ging, maar de 12 weken kunnen we bijna afstrepen.
    Gek genoeg heb ik nu totaal het gevoel niet dit gaat niet goed dat heb ik 1x eerder ook niet gehad en toen kreeg ik een mooie knul. Bij al die andere keren altijd zo'n onderbuik gevoel gehad dat het niet goed zat.

4. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Wat leuk om te vertellen he!!
    Maar begrijp ik nou goed dat het een keer misging bij 16 weken??:( jeetje dat is ook heftig zeg! Begrijp dat het nu dat extra spannend is!

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    hey dames! Wij hebben een frummeltje van 2,5 cm met mooi kloppend hartje gezien! Wel weer (net als met Y) een week teruggezet, dus 9+2, dus geen 'geldige' termijnecho (moet tussen 10 en 12 weken). over 2 weken mogen we dus nog een keer.. :D

Ik maak blijkbaar kleine foetusjes..

6. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladys1987
    Ja met 16 weken is het ook een keer mis gegaan, maar ik heb er geen spanning van is wel iets wat ik in mijn achterhoofd hou. Ik heb nu juist het gevoel dat het goed zit de keren dat het niet is blijven zien had ik ook een gevoel dat het niet goed was. Bij mijn zoontje wist ik ook dit zit goed, daar hou ik me aan vast.

Mcw
    Helemaal niet erg om nog een keer te moeten voor de echo :D fijn dat als er goed uitzag

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Marsonny: vaak zegt je eigen gevoel meer! Uiteraard altijd positief blijven! En vooral nu lekker genieten!

Mcw: fijn dat alles goed was! Niet erg om nog een keer te spieken toch!!

8. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Wat fijn dat je het gezien hebt, en dat het goed gaat.
    Ook fijn dat je over twee weken terug mag komen, kan je toch nog een keer spieken :)

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn gisteren erg geschrokken ik kreeg in de middag hevige krampen de verloskundige is toen bij ons thuis geweest en hebben het hartje gehoord Ik had toen geen bloed verlies. Later op de avond wel dus wij naar het ziekenhuis het kleintje leefde nog, maar waarschijnlijk door de groei is er en bloeding bij mijn placenta ontstaan dat stolsel moet eruit. Nu is het duimen dat er geen nieuwe bloedingen ontstaan anders kan ik als nog een miskraam krijgen of in een later stadium een te vroege bevalling ik moet me rustig houden voor nu!

Onze kerst is net even anders dit jaar. Mijn buik is helemaal beurs

10. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Jeetje marsonny!! Wat zul je idd geschrokken zijn! Rust houden idd en kleintje blijf je vasthouden!!!

11. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Oh jeetje heftig marsonny!! Hou ons op de hoogte!

12. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    O bah Marsonny, wat spannend! Sterkte!

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    He wat naar!!! Doe maar rustig aan de komende tijd! Xxx

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks het is nu duimen dat het sterk genoeg is voor de rest zat het allemaal wel goed op zijn plek en qua groei was het goed meegegroeid.

Vandaag tot nu toe alleen en beetje oud bloed verlies gehad wat op zich een goed teken is dan is er vandaag geen nieuwe bloeding ontstaan, maar mijn buik doet pijn/beurs de hele dag en kruik erop

15. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    :( jeetje Marsonny wat heftig.
    Heel veel sterkte en rustig aan.
    Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

16. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is geen nieuwe bloeding ontstaan, maar als ik iets doe krijg ik wel weer kramp in mijn buik. Dit weekend me dan ook ziek gemeld op het werk en maandag even overleggen met de verloskundige hoe nu verder

17. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Vooral heel rustig aan doen nu marsonny.
    En zeker even overleggen hoe of wat.
    Sterkte meis

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is erg frustrerend Ik was blij dat ik eindelijk dingen weer kon oppakken dat het leven weer wat normaal werd na mijn man zijn operatie zoals naar Noah (paard)gaan. Mijn werk zit in mijn nek te hijgen hun visie is wat kun je wel doen? Dat weet ik simpel weg echt niet.

19. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Ja jullie sparen de narigheid wel op he... knuffel!
    Wat je werk betreft: Vraag een telefonisch gesprek aan met de bedrijsarts. Die kan met je meedenken of er werkzaamheden zijn die je wel kunt doen en evt overleggen (met jouw toestemming) met de verloskundige en zo je baas adviseren over hoe ze je wel of niet in kunnen zetten. Tot die tijd gewoon thuisblijven! Je baas krijgt een vergoeding voor de uren dat jij niet werkt ivm de zwangerschap (en kan dus een vervanger betalen als dat nodig is) dus laat je niet opjagen! Je kindje is nu even het belangrijkste!

20. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Erg frustrerend he! Ik heb hier helaas ook ervaring mee gehad tijdens de zw van dochter.
    Echter heb ik mij toen daar niks van aangetrokken....kindje gaat voor! Ik zou inderdaad overleggen met de bedrijfsarts (als die er is). En altijd in overleg met het ziekenhuis!
    Sterkte!

Deel Deze Pagina