Deze maand voor het eggie (2de kind)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hummeltje 1, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Dat begrijp ik hoor.....moed houden meis! Positief blijven.....en op naar je ei!

2. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    @ marsonny. Wat fijn dat je het hartje gehoord heb, dan heb je toch even een wat rustiger gevoel.

@ ladys. Ja we gaan op naar de volgende ronde. Maandag weer starten met de ovulatie testen en hopelijk snel mijn ei. We houden zeker moed maar af en toe......pfffff

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Ik herken het hoor! Vooral als het lijkt alsof iedereen om je heen zwanger is!
    Hier blijven de aankondigingen op fb komen hoor:D. Gun het iedereen! Maar wil zelf ook:D
    Bij mn dochter was het meteen raak nu duurt het voor m'n gevoel erg lang!
    Dit forum is bedoeld om elkaar te steunen! Dus als het even niet zo goed gaat kan dat ook he...op naar de positieve testen!

4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Misschien een opsteker voor de bijna-zwangeren (als in: daar doe je het uiteindelijk voor, hopelijk heel snel!), misschien niet (dan sorry): Ik heb vandaag weer een echo gehad!

Ik was er vrij laconiek onder, maar vond het vandaag toch ineens wel spannend.. gelukkig was het een heerlijk beweeglijk frommeltje, in 2 weken 2x zo lang geworden, dus goed gegroeid! Echt bijzonder hoeveel meer 'kindje' het wordt in die 2 weken, we konden zelfs al vingertjes tellen!

Ik duim echt voor jullie Hummeltje, Ladys en Happy, ik gun het jullie ook echt dat jullie heel snel positief mogen testen!!

Marsonny, fijn dat je extra mocht komen, toch wel fijn om even weer te horen dat de kleine het goed doet, dan doe je het niet voor niks! Hou vol, hopelijk zakt die buikpijn ook weer af binnenkort..

5. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hummeltje en Lady
    Ik herken het zo van een paar jaar geleden bij mezelf en de moed houden is dan zo lastig. Alle goed bedoelde adviezen zijn zo lastig wat ik vaak te horen kreeg niet te veel mee bezig zijn dan kon ik zo boos worden. Ik ben me ook wel gaan richten op juist ontspannen leuke dingen doen, maar de mensen die dat zeiden wisten niet eens wat er allemaal speelde.
    We zijn hier ook om elkaar te steunen als je het even niet meer ziet zitten.

MCW
    Wat fijn dat de kleine goed gegroeid is dat is altijd een opluchting. Blijft zo bijzonder

Ben bang dat de harde pijnlijke buiken niet meer over gaan tot ik bevallen ben. Ik heb een extreem gevoelige baarmoeder en dat werd gisteren bij de controle ook duidelijk toen de vk aan mijn buik voelde ik had direct weer een harde buik. Of zelfs als ik 's morgens uit bed stap heb ik direct een harde buik

6. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Fijn dat we ons verhaal hier kwijt kunnen.
    Er zijn niet heel veel mensen die weten dat we bezig zijn, juist omdat ik niet wil dat er steeds vragen komen. Des te fijner is het om hier even af en toe mijn hard te luchten.
    de tablet kan ik weg leggen en er even niet aan denken (soort van ;)).
    Maar goed we zitten in het zelfde schuitje en willen graag een kindje (erbij).

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij wisten mensen het eerst ook niet tot ik 2x een miskraam na de 12 weken heb gehad en toen wisten mensen dat we er mee bezig waren en dan krijg je veel ongevraagd advies

8. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Heej dames ik lees wel mee maar reageer niet zoveel omdat ik anders teveel bezig ben met zwanger worden. Maja kon t nu niet late hahah.
    Ben nu op vakantie in België heerlijk!!! Een ovutest gaf een knaller Maja ik d8 mijn ov al gehad te hebben 24 november... dus heel miss ben ik wel al zwanger!!! Maja eerst 12 januari afw88 dan is mijn nod pas...

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Tuurlijk maar dat is logisch dat mensen het dan weten als je twee keer een miskraam hebt gehad. Laten we het alsjeblieft niet hopen maar mocht het mij overkomen zou ik het zeker vertellen. Al is het alleen al om je verhaal kwijt te kunnen.
    De ongevraagde adviezen zijn minder, daar zit niemand op te wachten.
    Vandaag maakte het een collega bekend dat ze een tweede verwachten. Super leuk maar jeetje wat versterkt dat mijn eigen gevoel zeg.
    Gisteren werden we door een vriend gebeld dat ze de eerste verwachten. Nu lijkt het hier ineens ook of iedereen zwanger wordt.
    Zij al tegen mijn vriend deze maand krijg je geen rust ;)

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Hoop het voor je!

11. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik had het in nov ook wel tegen wat mensen verteld. Ik kreeg rond mijn miskraam ook irritante vragen van fam waar de tweede bleef. Maar de mensen die het wisten had ik ook steun aan...ook zo fijn!

Hier nog 6 dagen tot ik kan testen...ik merk nog niks dus we zien het wel.
    Hummeltje; suc6! Hihi maar als jullie kindje er is heeft hij/zij meteen verl vriendjes dat is ook wel weer leuk!

12. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Miss zijn we dan wel samen zwanger! Leuk!!!

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Ik steek ook mijn hoofd weer eens om de hoek... Het is schreeuwend druk op het werk, dus vaak heb ik de puf even niet om hier te kijken... Sorry...

Ik merk dat ik het langzamerhand zelf ook te lang vind duren, maar ergens overheerst ook het gevoel dat ik niet moet zeuren. dat ik immers al zwanger ben geweest, maar dat dat niet bleef plakken...

Rond oud en nieuw mijn ei gehad. FF doet alleen raar. die heeft een aantal dagen mijn ei op maandag gehad, toen weer op woensdag, toen weer op maandag en nu houdt ie het weer op woensdag... Ik Zelf denk eigenlijk dinsdag...
    Hoe dan ook, over 6 dagen (de 14e) mag ik testen van mezelf. HAd gisteren ineens kotsmisselijk en buikpijn... vandaag heel de dag een vage hoofdpijn (maar kan ook stress zijn).

Merk dat ik voor alles waarbij ik kan denken zwanger ook meteen de 'normale' verklaring zoek... Beetje zelfbescherming denk ik.

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn. In mijn vorige clubje was ik de een na laaste (dat hoop ik nu niet, sorry)...

14. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Spannend ladys nog 6 dagen.
    Ga je wachten op je nod of wacht je tot je echt over tijd bent.

Ik heb nu een aantal keer getest voor mijn nod.
    Heb nu met mezelf afgesproken om echt pas 1/2 dagen na mijn nod te testen.

De vorige keer heb ik 1 keer op de nod getest omdat ik toen alleen bruin verlies had, maar was toen niet zwanger. De tweede test die ik deed was omdat ik twee dagen over tijd was, en toen had ik een positieve test. (Was na 8 maanden).
    Ik snap ook niet zo goed waar die steeds terugkerende test drang vandaan komt, zeker omdat ik het bij mijn zoontje niet had.
    Maar goed nu gaan we niet testen :)

15. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    #475 ladys1987, 8 jan 2015
    Laatst bewerkt: 8 jan 2015
    We lopen dan redelijk allemaal gelijk op toch met onze nod..
    De vorige keer teste ik 2 dagen voor nod en 1 dag voor nod positief. Ik heb nu geen testen in huis gehaald en probeer daar ook mee te wachten tot nod! Ik werd een beetje gek van dat getuur naar streepjes!

Testdrang...tja die ken ik:D. Nu ook meer dan bij mn dochter. Ik vind het nu ook zo spannend allemaal!

16. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hahaha dan leg het niet aan mij dat het nu erger is dan bij de eerste :).
    Mijn nod is 31 jan (als goed is). Ik ga a.s maandag eerst aan de ovulatie testen ;)

17. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ow stom van me dat klopt. Op naar een mooi ei en test! Neeee ligt zeker niet aan jou. Maar misschien ben ik er nu meer mee bezig omdat het ook langer duurt.

18. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Hummeltje, Ladys, Happy, nic en andere bijna-zwangeren..!
    Hoop echt dat jullie snel zwanger.mogen zijn... het is niet leuk als t lang duurt en de rest om je heen wordt maar zwanger!!! Bij onze eerste duurde t ook lang. Ik duim voor jullie.

Marsonny heftig die harde pijnlijke buiken al zo vroeg! Goed dat je rustig aan doet. Hopelijk helpt t een beetje.

Hier gaat t verder goed. 2e echo gehad, alles goed!

19. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dankjewel nayr ik hoop ook dat we allemaal snel een positieve test hebben :).

Wat fijn dat bij jou in ieder geval alles goed gaat :)

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden hoop dat jullie snel een positieve zwangerschapstest of ovulatietest hebben, ik hoop het zo voor jullie!

De buikpijnen worden niet minder soms zelfs zo dat als ik gewoon zit dat ik echt moet gaan liggen. Lig in de avond dan ook bijna gelijk met de kleine man op bed of bij mijn man op de bank. Ik heb van d week de het kleine ukje een paar keer gevoeld ♡

Deel Deze Pagina