Deze maand voor het eggie (2de kind)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hummeltje 1, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Wat jammer Nic, maar in elk geval wel duidelijkheid.. succes in de volgende ronde!

Hier ook een snotterhuis, maar gelukkig niemand echt ziek. Ikzelf heb iets te veel gedaan afgelopen week (die 15 km op de bakfiets en daarna 2 drukke dagen op mijn werk was dus toch te ver/zwaar/veel/dom) dus heb flink last van mijn bekken/onderrug. Erg frustrerend als je lichaam andere grenzen heeft dan je hoofd, pfff...

Over een paar weken is mijn vriend jarig en ik heb als verrassing een pretecho/geslachtsbepaling gepland die week.
    Niemand weet dat nog dus misschien dat we dan wel een paar weekjes het geslacht geheim kunnen houden (of niet, maar de mensen gaan er pas na de 20 weken echo uit zichelf naar vragen verwacht ik..). :D

2. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL

Wat leuk.
    Spannend he wat het gaat worden.

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    MCW
    Goed op jezelf passen!
    Wat leuk van de verassings echo, leuk om even naar de baby te gluren!

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist van de week de 20 weken echo kunnen vervroegen, ik zat te wachten bij de acupunctuur en in het zelfde gebouw zit het echo bureau en de verloskundige. Toen ik de laatste keer bij de verloskundige was zei ze al maak de 20 weken echo met 19 weken, maar de assistente van het echo bureau vond dat onzin en had hem op 21 weken gezet. Ik zag dat de andere assistent er nu was en ben weer binnen gelopen en heb de 20 weken 2 weken naar voren kunnen schuiven

Die vrouw van de pretecho nam ook nog contact op het zat haar niet lekker dat ze niet duidelijk heeft kunnen zien wat het nu ging worden (ene moment 3 streepjes - meisje en het andere moment iets meer - jongen) de navelstreng zat ook in de weg nu gaan we donderdag nog een keer 😊

Net via marktplaats gratis een tas opgehaald met allemaal hydrofiel doeken, washandjes, spuugdoekjes, 2 omslagdoeken, 3 hoeslakens voor de wieg, 4 wiegen lakentjes, 1 lakentje voor ledikant, kruik zak, dekentje voor de wieg allemaal neutrale kleuren. Super netjes nog van de prenatal of hema.

5. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marsonny oeh lekker veel spieken naar je beebje!!!

@Nic, fijn duidelijkheid, maar mehn, wat een lange cyclus... heb je die meer (gehad)?

@MCW, heel balen dat je lichaamsgrenzen anders liggen als die in je hoofd... lekker rustig aan deze week!

@hier, van het weekend schoot het in mijn rug bij het dochter in de auto zetten. even flink last gehad, nu gelukkig weer weg.
    Gisteren druk geweest logeerkamer leeg te ruimen (wordt nieuwe kamer van dochter), goed bezig geweest. Aankomende weken rustig verder.
    Vandaag over 2 weken echo, begin nu wel spannend te worden, gedroomd dat buik toch leeg was... werd helemaal verdrietig wakker... Man, wat haat ik deze weken....

6. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    #546 Hummeltje 1, 26 jan 2015
    Laatst bewerkt: 26 jan 2015
    @ marsonny. Wat leuk dat je de echo eerder hebt :). Wel raar dat ze ineerste instantie van het echo bureau zeggen dat ze het onzin vindt o het eerder te doen terwijl je verloskundige dat zegt...... nou ja je hebt hem nu lekker twee weken eerder.
    Super dat je zo veel van marktplaats hebt kunnen halen, altijd handig.

@ happy.jullie ook druk bezig met kamers in orde maken ;). Wij zijn ook druk in een verbouwing voor de toekomstige slaapkamer van onze zoon. We beginnen aardig op te schieten, maar goed alles moet in de uurtjes dat meneertje lig te slapen ofwe moeten eens een dag vrij nemen zodat hij naar het k.d.v kan en wij kunnen knallen hahahahaha.
    Balen zeg dat het zo in je rug geschoten is, gelukkig is de pijn weer minder.
    Zag ik nou dat je over twee weken een echo krijg?.

Hier alles relaxed, ben blij dat de werkweek weer begonnen is, zo staan mijn gedachten niet alleen maar stil bij testen.
    Mijn nod is volgens mij vr, za of zondag. Ik wil echt pas volgende week dinsdag gaan testen, mocht die rode duivel dan al niet langs geweest zij .
    Uiteraard voel ik weer van alles, maar en nu wel zo realistisch dat ik dit de vorige 5 maanden ook gevoelt heb dus ga er eigenlijk al weer een beetje van uit dat het niet raak is.
    We wachten maar af......

7. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    jep, wij hebben dochter een dagje naar oma gebracht, konden we goed opschieten. dat is ook de planning voor de aankomende weken (maar daar moeten we oma nog van inlichten...).
    Ik krijg idd over 2 weken (nu nog maar 13 nachtjes ;) ) een echo, dan ben ik 8 weken. mijn vk vraagt standaard of je een vroege echo wil (en wie zegt daar nou nee tegen???)
    vind het nu wel fijn, heb alweer dromen van een drieling, maar ook van een lege buik... verstandelijk weet ik dat beide onzin zijn, maar dromen zijn niet te sturen he....

@hummeltje, fijn dat je je gedachten kan verzetten, nog even een week doorbikkelen. ik hoop op geen duvels in de tussentijd en dat je voorgevoel niet klopt!

8. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Thanks ik hoop het ook. Uiteraard meld ik me hier weer even als het zo ver is ;).

Jij succes met je echo. Indd wie zegt er nee tegen een echo hahaha.
    Zal best goed gaan allemaal, vooral positief blijven en dromen zijn bedrog he ;)

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Sneller dan verwacht kan ik vertellen dat ik vandaag na een cyclus van 27 dagen ongesteld geworden ben :(.

Ben er echt naar vann......

10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Aaah NEE! Niet alweer ongesteld! Ik had het je zo gegund!

11. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Ohhh hummeltje.. vind t sneu voor je! Maja beter nu weten dan dat je een hele lange cyclus krijgt! Ik doe met je mee! Want nu komen we denk ik gelijk uit. Ben op dag 6 met gemiddeld nu 34 dagen.. Samen deze ronde zwanger deal? :)

12. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL

Tuurlijk wel fijn dat ik weet waar we aan toe zijn, maar had liever gehad dat het raak zou zijn.

Oke deal samen zwanger de aankomende ronde :)

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    #553 ladys1987, 28 jan 2015
    Laatst bewerkt: 28 jan 2015
    Ahhh nee toch hummeltje! Ik had t zo gehoopt voor je! Dikke knuf!!

Ik lees dat sommige ziek zijn: beterschap! En ook met kamertjes bezig zijn....dat is dan is dan wel weer leuk! Net als de echo's!
    Wij hebben een paar maanden geleden een nieuwe kamer gemaakt voor onze dochter het is super leuk geworden! Ze wordt wel groot....bijna drie alweer!

Hier zijn we een weekendje weg geweest was fijn! Ei is volgens mij ook geweest en we hebben ons best gedaan.... Nu weer op het wachtbankje!

14. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dankjewel ladys.
    Jij succes op het wachtbankje :)

15. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hummeltje: argh meis.... niet leuk zo...

@lady: succes met deze lange weken!

@hier: gisteren een blegh dag gehad. heel de dag misselijk, dochter ook niet fit... ik was gesloopt. gelukkig heeft manlief veel gedaan. Volgende week echo, begin nu al zenuwachtig te worden... het duurt me allemaal te lang... maar ja moet hier doorheen he...
    Wel gisteren het bandje met de 'werknaam' van deze beeb omgedaan! Wordt het nog een beetje echter!

16. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Wat is het hier rustig... nog testers of klussers deze week?

Ik ben vanavond weer lekker gevloerd (auw!) na een succesvol shopdagje (verder gaat het beter met mn bekken dan vorige week, thumbs up voor de fysio!). Ik had onverwacht vanmiddag vrij dus een klein rondje gewinkeld en daarna met mn schoonmoeder en Y een rondje Ikea. Ik kon me niet inhouden bij de Prenatal dus heb een eerste pakje voor de baby gekocht en een shirtje voor Y met de tekst 'Sometimes, being a sister is better than being a princess'. Die tekst vond ik zo lief dat ik spontaan volschoot midden in de winkel (de gekke hormonen ook..) en ik ga eens met mijn vriend overleggen of het niet een mooie tekst is voor op het kaartje.. ;)

17. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Dat is minder happy misselijk zijn is zo rotgevoel. Nog een paar dagen tot de echo. Snap dat het spannend is.

Leuk shoppen mcw! Hou ik ook van ;) volgens manlief iets te veel hihi
    Inderdaad een mooie tekst.

Ik nog een weekje tot nod ongeveer....pffff ik weet niet....voel niks....dus we zien het wel...ik maak mezelf beetje gek ben er zoveel mee bezig...hoop het zo!

18. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Snap t helemaal lady! Spannend! Hoop met je mee dat t goed gaat!!

19. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    knuff Lady... ik duim kei hard voor je!

ik durf nog niks te kopen... dus mijd de prenatal momenteel.
    Het is inderdaad een prachtige tekst, mcw!!!

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ Ik kreeg helemaal geen meldingen met binnen van het topic. Hoop dat ik ze nu wel weer krijg.

Deel Deze Pagina