Deze maand voor het eggie (2de kind)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hummeltje 1, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Melding? Hoe krijg je dat?

Hoe gaat het nu? Nog een pretecho gehad?

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan je abonneren en dan behoor je een mailtje te krijgen dat er gereageerd is, maar die kreeg ik niet meer.

Ik heb een aantal slechte dagen achter de rug veel pijn gehad en tussen de oortjes ging het niet zo erg goed daardoor ook. Kon om alles in een huilbui schieten.

Ukje groeit verder goed en buikje daardoor ook. We hebben nog een pretecho gehad, maar hoogstwaarschijnlijk is het een jongen, maar de navelstreng ging ook tussen de benen door. We hebben komende donderdag 20 weken echo kunnen ze ook nog even kijken

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik ga er een abbo op nemen!

Ahh dat klinkt niet fijn. Als je pijn hebt heeft dat ook effect op hoe je je voelt. Ik hoop zo dat het snel beter gaat en dat je lekker kan genieten! Dikke knuffel!

Blijft het spannend houden dus! Fijn. Kun je weer naar de kleine kijken ook. Je zit al bijna op de helft!

4. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    knuff marsonny... niet leuk zo. Hoop dat je er nu weer met frisse moed tegenaan kan!

hier is het echo dag! en ik ben zenuwachtig!!!! en ik moet nog tot 4 uur wachten.... Nou maar flink aan het werk gaan, dan is het zo tijd, toch???

5. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Heel veel suc6 vandaag!!! Nog heel ff w88!!

6. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    echo gisteren was goed!!!
    1 kindje (pfiew, stomme dromen...) op de juiste plaats en zo groot als je em zou verwachten.
    Aanzet van handjes en voetjes te zien en zelfs het begin van de navelstreng!

nu wachten tot 6 maart om opnieuw te spieken...

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd met je goede echo happy!

Vanmorgen een licht positieve test.....net toch ongesteld geworden.....
    Ik weet het niet meer en heb zin om een potje te gaan janken.

8. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd happy! Wat fijn dat het er geen 3 of 4 zijn!;)

Ladys, wat stom! Groot gelijk als je ff wilt janken, lekker doen! En dan maar weer door naar de volgende ronde..

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Argh ladys.... Idd lekker een potje janken en schelden.... Niet leuk zo!

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik baal gewoon vreselijk. Misschien naief van mij maar ik had echt verwacht dat ik een bolle buik zou hebben als mn dochter 3 zou worden. Over een paar weken is ze jarig.....de mk van nov doet nu dubbel zeer. Er zit nu meer leeftijdverschil tussen dan ik had gewenst voor haar. Het is niet anders.....nu ff een baaldag en morgen ben ik vast een stuk positiever!

11. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    @ happy Wat fijn happy dat je echo goed is. Heerlijk gevoel he om dat te zien. Nu wachten tot maart voor de volgende echo, leuk hoor :).

@ ladys :( jeetje meis wat ontzettend klote zeg. Gewoon lekker en potje janken, je hebt gelijk. Weet precies hoe klote je voelt. Kop op meis dikke knuffel.

Hier zijn ups en downs.
    heb besloten om me iets minder met het hele zwangere gebeuren bezig te houden vandaar dat ik hier momenteel ook iets minder te vinden ben.
    Sinds deze ronde gestopt met de ovulatietesten. Heb ze 4 rondes gebruikt, en het was fijn om te weten wanneer mij eisprong was maar nu ben ik er even klaar mee.
    We klussen wanneer we zin hebben en zien het verder wel.
    Het is gewoon enorm frustrerend om iedere maand weer een soort van teleurstelling te moeten hebben. Gelukkig kan ik me er vrij snel over heen zetten en door gaan, maar hoe langer het duurt hoe moeilijker dit wordt.

Hoe is het met de rest van de meiden?

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Dinsdag bleef het bij een paar druppels bloed.....daarna niks meer! vanmorgen nog niks en er maar weer een test tegen aan gegooid. Moest dinsdag ongesteld worden.
    Eerste test was van maandagavond, dinsdag en net. Due laatste heeft ineens een gele vlek...misschien waren de testen niet goed.
    Kreeg hoop.....maar daarna begon ik echt te bloeden. En buikpijn erbij.....dus hoop weer vervlogen!
    Ik werd gek van die onzekerheid.....hoewel ik uiteraard graag nu een positiever bericht had willen plaatsen is duidelijkheid ook fijn. Ik wil niet teveel nadenken of er misschien wel wat was.....dat denk ik eerlijk gezegd wel. Het is zoals het is.....op naar ronde 7...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      1
  13. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Ohhhh lady!!! Super jammer!!!
    Ik zie t op de derde test!!! Jeetje wat jammer!!!
    Gauw door idd !
    En happy kei fijn om een kloppend hartje te zien!
    Hier net positieve ovulatietest gehad en druk bezig geweest. Dus we kunnen weer gaan w88 nodig is 26 of 27 feb!! Ben der nu lekker tevreden mee. Ei gevonden lekker geklust en nu ma hopen op een goede afloop hahahh
    Plus ik ga gewoon carnaval vier hhahha niet te zat maar toch wel alcohol hahah. Straks weekje vakantie he eerlijk ff geniete van de kleine meid!
    Verder nu wel last van keelpijn PDF nie leuk en mijn meisje hoest zo lekker droog. Iemand miss nog tips voor de hoest? Ze is pas 16 maanden dus hoest drank wordt afgeraden...

14. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Van vsm is er volgens mij wat....dat kocht ik voor dr toen ze jonger was.
    Beterschap! En succes op het wachtbankje!

15. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    #575 MnnW, 12 feb 2015
    Laatst bewerkt: 12 feb 2015
    Thijmsiroop kan weinig kwaad.. en waterijsjes! (Ik ben altijd gelijk een lieve dokter als ik dat adviseer haha)

Fijne carnaval! Verzacht het lange wachten op je Nod ook weer een beetje..

Wij hebben morgen de pretecho, kan hem/haar al flink voelen schoppen als ik op mijn rug lig, soms zelfs aan de buitenkant.. :D
    Mijn bekken gaat matig, maar op halve kracht is het wel te doen (dus huishoudster gezocht en elke dag uurtje rusten, ook op het werk (lekker op de onderzoeksbank liggen en een boekje lezen)). ik draag nu in overleg met de fysio af en toe een bekkenband bij belastende activiteiten (boodschappen, Y in bad/bed etc) en de tape van de fysio lijkt ook wel wat te helpen. hopelijk kunnen we zo de komende maanden door en wordt het niet erger..

16. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    #576 ladys1987, 12 feb 2015
    Spannend mcw! Heb je zelf een voorgevoel?
    Sterkte met je bekken! Rustig aan!

Marsonny jij vandaag 20 weken echo he? Spannend en leuk! Weer even lekker spieken!

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    #577 marsonny, 12 feb 2015
    We hadden inderdaad vanmiddag de 20 weken echo we krijgen er nog een knulletje bij. Alles zag er goed uit tot ze bij de voetjes kwam de kleine man heeft zoals het er nu naar uitziet een klompvoetje. We worden naar het LMUC gestuurd. Vaak gaat een klompvoetje samen met een hartafwijking

We moeten naar het LUMC om nog een keer te kijken naar de voetjes ze kon niet zien of het links, rechts of beide was. Ook om naar het hartje te kijken.

Het voelt dubbel omdat ze na het nakijken van het hartje niks zag wat bij ons sowieso uitgebreid gedaan word ivm mijn man zijn hartafwijking en dat ze later dan benadrukt dat in combinatie met het klompvoetje hij toch een hartafwijking kan hebben

Het klompvoetje is iets wat je niet wil, maar daar denk ik dan van dat zien we wel hoe dit verder gaat daar kunnen ze best veel aan doen, maar je eerste gevoel is is dat je hem dat had willen besparen

We hebben het afgelopen jaar medisch gezien veel te verduren gehad met mijn man en we zitten daar nog midden in. Met mijn eigen voorgeschiedenis met zwanger worden/blijven en dat ik nu al weken niks mag. Was het allemaal even te veel

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy
    Fijn dat de eerste echo goed was en je droom niet uitkwam, maar er maar 1 ukkie was.

Lady
    Heel veel sterkte meis kan me de teleurstelling zo goed voorstellen

Mcw
    Veel plezier morgen met de pretecho!
    Met mijn bekken klachten helpt cesartherapie en acupunctuur erg goed. Hoop dat ook goed de zwangerschap door komt

Hummeltje
    Heel veel sterkte meis kan me het goed voorstellen dat je het even los wil laten

Nic
    Heel veel plezier met carnaval.
    Van vsm hebben ze druppels voor kinderen voor de verkoudheid

19. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Aller eerst wat leuk dat jullie een knulletje krijgen maar jeetje wat schrikken van het voetje en de eventuele hart klachten.
    Jullie hebben echt een hoop te verduren gehad en wat je schrijft nog steeds.
    Hoop dat jullie je er een beetje doorheen slaan

Knuffel

20. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    #580 ladys1987, 12 feb 2015

Ach meis wat schrikken! Weet niet goed wat ik moet zeggen...Ik heb geen kennis (medisch gezien) en kan er weinig over zeggen. In het LUMC kunnen ze alles beter onderzoeken en jullie beter uitleggen hoe en wat. Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt... ik begrijp volkomen dat het nu allemaal even teveel is. Sterkte! Hopelijk kunnen jullie ook snel terecht in het LUMC.

Deel Deze Pagina