Hahahaha en me zoontje dan? Ik sla wel een paar dagen over, no probleem . We hadden sowieso al het idee om deze maand over te slaan i.v.m. de maand december.
Ahhhh balen joh dat je zo beroerd geweest bent . Hopelijk voel je je nu beter. Hahahaha nu al een eigenwijs beebje, maar gelukkig kon ze als nog de metingen doen. Leuk he hoe je dochter er op reageerde. Dat zijn echt van die dingen waar ik naar uit kijk. Hoe zal mijn zoon straks reageren als er een broertje of zusje komt, hoe zal hij er mee om gaan, ben zo benieuwd . Maar goed eerst maar eens zwanger worden.........
Ben sinds gister beter ma heb net ff dutje gedaan. Jeetje wat is de griep uitputtend! Gister ovutest bijna knaller zal vandaag wel raak zijn. Zo ff teste
Ik had iets raars. Afgelopen donderdag ging ik naar het toilet en bij het afvegen zag ik oud bloed . Hoe kan dat nou???. Moet niet ongesteld worden, sterker nog het zit rond de eisprong. Maar goed sinds gisteren is het weg. Kan me wel herinneren dat ik het de eerste keer dat ik zwanger wilde worden ook een keer gehad heb maar weet eigenlijk niet meer waar dat door kwam. nic nog geklust?
Beetje late reactie, maar ben er even een weekje tussen uit geweest. @ Nic. Zonde meis, maar je kan hem indd niet dwingen. Volgende keer weer beter toch. Hopelijk voel jij je eigen wel weer wat beter. @ Happy. Ik heb echt geen idee sterker nog ik zat vanmorgen even achter de laptop en stond op en dacht huh???? wat voel ik nou?? Ik naar het toilet nou het stroomde er letterlijk uit, oud bloed. Zit nu op cyclus dag 24 dus vindt dit wel heel vreemd. Net even me eigen verschoond, en heb het idee dat er nu ook vers bloed bij zit. Morgen denk ik toch maar even de huisarts bellen. @ iedereen. Hoe gaat het met de rest van de dames
Hummeltje, de laatste cyclus voor mijn zwangerschap was ook ineens 19 dagen ipv 31. Volgens mijn verloskundige komt dat opvallend vaak voor, dus wellicht is hrt goede hoop voor de komende ronde? Wij zijn dit weekend even Y-loos dankzij opa en oma en hebben de rommelkamer leegeruimd en begonnen met het behang klaar maken van de muren (waar hele lelijke structuurverf op zit die ook nog eens slecht is aangebracht, dus een flinke klus). Nu even liggen na een paar uurtjes stuc strijken..
Laten we hopen dat je gelijk hebt . Volgens mij ben ik nu echt ongesteld geworden. We wachten het maar af. Zo jullie zijn lekker bezig geweest. Wel fijn als de stuc er af is en er begonnen kan worden met behangen
Hallo meiden, Even weer een berichtje van mijn kant. Vandaag weer begonnen met de ovulatietesten. Wel eerder dan normaal, op dag 9 al maar had vandaag zo'n krampperig gevoel dat ik sterk het idee had dat het toch wel eens mijn eisprong zou kunnen zijn. Ook omdat er geen peil te trekken is op mijn cyclus. Afgelopen maand was hij ineens 24 dagen . Maar goed het was nog geen donker streepje, dus nu maar even doorgaan met testen. Hoe gaat het bij jullie?
Hier aan t w88 op ongi... ben der nu wel klaar mee. Had een vroege ovulatie en weer On lange luteale fase of zoeits... hopelijk morgen dan maar... zwangerschapstest was negatief, wat wel overduidelijk was... Maja hoop is er altijd. Hopelijk vind je je ei snel! En ik ook we horen t wel. Voor de rest niet echt iets te Melsen.
Nou gister dus ongi... pfff pijn jeetje... moest bijna spuge net... bah bah doet me terug denken aan de puberteit was ik ook 1 x per maand aantal spugen door de ongi.. na ja wel duidelijk nieuwe ronde!
Hoi nic. Jee wat balen zeg dat je weer ongesteld geworden bent en helemaal dat je je dan zo beroerd gevoeld heb . Hoe is het nu met je? Volgens mij als ik even kijk wanner je het berichtje geplaatst heb zit je bijna in de vruchtbare dagen, of heb ik het mis? Ben je met ovulatietesten bezig? Ik had 4 april een positieve ovulatie test, dus die week om de dag geklust. Nu op het wachtbankje, hopende volgende week vrijdag een positieve test te hebben. Voel me nu lamlendig en niet helemaal optimaal. Suf, duf en nergens zin in. Denk dat ook het grijze weer van vandaag niet veel goed doet. Merk in mijn lijf ook iets raars, maar dat voel ik de afgelopen 8 maanden al een week voor mijn menstruatie. Vrees een beetje dat het dus weer niet raak is. We wachten het maar even af tot volgende week.