Heej hummel, nee ben nog niet begonnen met testen. Nog paar dagen w88 heb mijn ei rond de 17 e dus ik denk dat ik op de 14 e begin. Voel me nu beter was EG de ongi na 2 dagen ging t gelukkig beter. Was vandaag idd shit weer. Hopelijk voel jij je mor ge ook iets minder grijs ik hoor t wel van je.
Hier de 25 weken aangetikt vandaag en ik vind het best pittig, dat zwanger zijn met een kleine thuis! Mijn bekken werkt ook echt niet mee, maar met de fysio hou ik het redelijk onder controle. Gelukkig heb ik lichamelijk niet echt zwaar werk dus daar kom ik een beetje tot rust (klinkt best stom zo, maar ik bedoel dat een dag thuis meer bekkenpijn geeft dan een dag werken..). Ik heb dankzij een weekje vakantie en de vele feestdagen nog maar iets van 25 werkdagen tot aan mijn verlof, dus dat gaat heel snel! Het kamertje heeft nog best wat aandacht nodig (is eigenlijk nog helemaal kaal met wat voorwerk te doen), maar deze week gaat alle aandacht naar het grote bruiloftsfeest van mijn zus, waarop Y eindelijk haar prinsessenjurk aan mag! (En ik een zwangerschapsproof aangepast menu eet die veel lekkerder is dan het oorspronkelijke, gna gna...) Nic en Hummeltje: heel veel geluk met klussen en op het wachtbankje, hopelijk is het deze keer dan wel raak!
Hallo meiden hoe is het hier? Met mij nu weer wat beter nadat ik afgelopen donderdag nacht ongesteld geworden ben . Ik had me zelf voorgenomen om vrijdagochtend een test te doen. Donderdag op vrijdag nacht werd ik rond 4 uur wakker en dacht hup een test doen. Tijdens het opvangen van de urine zag ik het al grrrr :x de rode duivel. Ben echt wel een beetje van de leg geweest. Je raakt gewoon het vertrouwen kwijt. Daarom ga ik voor aankomende week een afspraak maken bij de huisarts. Ze zal we niet gelijk actie ondernemen maar dan is ze in ieder geval op de hoogte dat we al enige tijd aan het proberen zijn. Mocht het dan over een aantal maanden nog niet raak zijn, hoef ik niet dan het verhaal te doen + ik denk dat het me wel goed doet om mijn verhaal te vertellen. Hoe gaat het met jullie?
wow, dacht dat het hier rustig was, maar heb toch het een en ander gemist... Knuff hummel... geen slecht idee om eens met de ha te gaan kletsen... die heeft misschien nog tips waar je zelf niet aan hebt gedacht, of stuurt je juist door omdat je wel aan alles gedacht hebt. Hier nu 18 weken zwanger en we weten dat we weer een meid krijgen! Nu druk familie en vrienden aan het inlichten. Over 2 weken de 20 weken echo en daarna mag onze 2e meid het wereldwijde web op. Ben wel benieuwd of de 20 weken echo weer zo lastig wordt als bij de 1e...
Wow 18 weken alweer, waar blijft de tijd zeg. Leuk weer een meisje, en hoe vindt je dochter het? Waarom was het de eerste keer zo lastig met de 20 weken echo? Vandaag naar de huisarts geweest, het ging allemaal iets sneller . Was fijn om met haar te praten, en ze snapte dat het niet snel genoeg ging. Uit alle vragen kwam naar voren dat wij er in ieder geval alles aan doen qua ovulatie testen gebruiken en het gemeenschap hebben om de dag. We hebben nu een potje en een kaart meegekregen om de zwemmers te laten onderzoeken . Vrijdag gelijk maar even wat inleveren.
Fijn dat de huisarts meteen meedacht en ook actie onderneemt!!! Hoe staat je man erin om de zwemmers te onderzoeken? Toen had ik geen idee, nu heb ik wel een vermoeden. Ze heeft toen zo op mijn buik moeten duwen en doen om alles te kunnen meten en bekijken, was geradbraakt toen ze klaar was... Bij mijn ks bleek dat ik met een mooi woord een uterus unicollis unicornis te hebben (of te wel ik heb maar een halve baarmoeder), daardoor waarschijnlijk dus ook de stuitligging (weinig ruimte om te draaien en op het verkeerde moment verkeerd om liggen), en waarschijnlijk ook een klein kindje (met 39 weken, 48 cm en 2588 gram). En ik vermoed dus ook dat daar de issues met de 20 weken echo vandaan komen. Dus ik ben benieuwd of mijn gevoel bevestigd of ontkracht worden.
Toen ik het gisteren vertelde had hij wel zo iets van mmmmm oke? Maar goed de huisarts zij ook al jullie hebben het een keer eerder bewezen dus we gaan er vanuit dat het gewoon goed is. Denk wel dat ik een hoop rust zal hebben als we het laten doen. Ervan uit gaan dat alles oké is kan je die onzekerheid dan uitsluiten Jeetje dat is best heftig zeg. Kan me voorstellen dat je er nu een beetje tegenop ziet. Hopelijk gaat het nu beter
O Hummeltje, weer niet raak, wat jammer! Wel fijn dat de huisarts actie onderneemt, hopelijk een goede uitslag, dat geeft weer moed! Jullie hebben in elk geval laten zien dat jullie het kunnen! Hier de eerste 2 trimesters alweer voorbij! Ik had net een half uurtje over op mijn werk en de kamer met het echo-apparaat was vrij. Ik heb dus heerlijk naar mijn kleine mannetje gekeken en hem zien rondzwemmen en op zijn handje zien sabbelen, zo schattig! Nu nog ff omdraaien (hij ligt al maanden in stuit) en mijn blaas zal hem eeuwig dankbaar zijn.. Mijn bekken is redelijk stabiel zolang ik rustig aan doe, dus ik laat de boel de boel en probeer dagelijks te rusten in de middag, wat meestal ook lukt. Ik merk wel dat als ik mijn grens over ga ik daar nog 1-2 dagen last van heb, dus ik moet wel.. Zaterdag wordt Y 2 jaar en dat gaan we zondag vieren met familie, vrienden, prinsessentaart en barbeque (waarschijnlijk de mannen buiten in de regen en de rest binnen zoals de weerberichten nu zijn). Het zal maandag wel weer strompelen worden dus, maar dat zien we dan wel weer.. Happy, succes met de echo binnenkort! Schiet ook al op joh, bijna 20 weken!
Hoi hoi. Ja dat was echt weer een domper. En had al gezegd als het niet raak zou zijn ik naar de huisarts zou gaan. Afgelopen vrijdag hebben we wat ingeleverd. Nu wachten tot donderdag voor de uitslag. Hopelijk was het genoeg, wat echt handig ging het niet hahaha. Mijn vriend zei al mocht het om wat voor reden dan ook over moeten, doet hij het wel zelf . Wat fijn dat je de kleine even gezien hebt. Heerlijk gevoel is dat he. Hoop voor je dat hij nog wel gaat draaien. Van harte gefeliciteerd met de kleine trouwens. Vandaag feest toch? Hopelijk blijft het droog. Wij gaan het even gezellig maken. Zoon ligt even te slapen en de eisprong zit er weer aan te komen, dus even om de dag
Vanmorgen heeft de huisarts mijn vriend opgebeld. Niet om de uitslag te vertellen, maar om te vertellen dat er te weinig materiaal ingeleverd is en ze hier niet het onderzoek op uit kunnen voeren . We moesten er wel om lachen omdat het echt wel een gedoe was om het in dat buisje te krijgen. Hij zei al de volgende keer doe ik het zelf . De volgende keer wordt toch pas volgende week of de week er na. Zit nu in mijn vruchtbare dagen dus wil niks verspillen . Wordt vervolgd dus
Haha, sommige dingen moeten ze inderdaad misschien maar gewoon zelf doen! Misschien je volgende NOD dan ff afwachten voor de volgende 'donatie'? Dat is al zo snel, en hopelijk is het dan niet meer nodig!
Inderdaad sommige dingen kunnen ze blijkbaar beter zelf doen hahahahah. We doen het de dag na Hemelvaart (als ze dan open zijn) we zijn dan alle twee vrij. We hebben 1 auto en aangezien ik in de auto rijdt moet ik ook thuis zijn zodat de auto beschikbaar is. Maar....... indd hopelijk is het niet nodig. Mijn nod is 14 mei dus met een beetje geluk heb ik dan een positieve test
ik duim voor je! Moest wel even lachen over je verhaal over het spullie. Ik zag jullie al helemaal aankl**ien!!!! MCW nog gefeliciteerd met Y! Weer viel nog best mee toch? Maar wel te fris om lekker buiten te bbq-en. Fijn dat je af en toe zelf kan spieken *is een beetje jaloers...*! Hier nu echt aan het aftellen naar de echo, daarna naar dochters verjaardag, dan na het weekje vakantie dat ik mezelf gegunt heb. en dan naar mijn verlof, had uitgerekend dat ik na deze week nog maar iets van 50 dagen hoef te werken dit jaar!!! Dat moet toch vol te houden zijn!
Ik zelfs nog maar 19 werkdagen tot aan mijn verlof (dankzij een weekje en lang weekend vakantie en de feestdagen), dus echt aftellen!
Ik zelfs nog maar 19 werkdagen tot aan mijn verlof (dankzij een weekje en lang weekend vakantie en de feestdagen), dus echt aftellen!
Hahahaha kan ik me voorstellen het was ook best lachwekkend . Maar goed inderdaad duimen dat het nu raak zal zijn en dat we helemaal niks meer hoeven inleveren. Over twee weken zullen wij het weten. Als je het zo schrijft zijn de werkdagen zo voorbij . Lekker genieten van je verlof, heerlijk
*piept om het hoekje* schaam me diep, maar kreeg helemaal geen meldingen en vergeet steeds even te kijken hier