Dag dames, Ik heb een dochtertje van 8 jaar, toen zwanger geworden met de pil. Toen een zalige zwangerschap maar een hel van een bevalling, we hebben het beide op het nippertje overleefd. In april voor een tweede gegaan en al in de eerste ronde was het raak maar jammer, dat werd een miskraam. Nu ben ik in de 2de ronde en vind het vele spannender dan de vorige 2 keer. Ik heb dan ook nog nooit zo lang moeten wachten op een zwangerschap �� Hopelijk snel weer een positieve test en een plakkertje... Het valt me ook wel op dat de meeste tempen of ovulatietesten gebruiken, ben je er dan niet constant op gefixeerd? Duurt het wachten niet nog langer? Heb er echt niks ervaring mee ��
Hoi Annemarieke klets gezellig mee. Vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Na hoeveel weken was dat? aangezien je schrijft dat je nu in ronde twee zit. Toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden heb ik ook 1 maand ovulatie testen gebruikt. Toen ik mijn ei gevonden had ging ik er helemaal van uit dat ik zwanger zou zijn, maar helaas niet dus. Toen heb ik gelijk gezegd die gebruik ik nooit meer. Ook nu heb ik gezegd dat we ze niet gebruiken maar krijg stiekem steeds meer de neiging om het wel te doen. Je kan toch wat gerichter klussen . Voorlopig haal ik ze niet in huis en hoop gewoon heel snel op een positieve test Jij ook heel veel succes
nog niet.. Dus nu een dag of 4, 5 heel licht bloedverlies (bruin, soms rood/rozig) en sindsdien ook wel symptomen die ik herken uit mijn vorige zwangerschap (vreemd gevoel onderbuik en gevoelig voor geurtjes). voelt dus een beetje raar. ik voel me zwanger, maar ja.. ik bloed! Het lijkt vandaag wel op zijn einde, dus ga er volgende week (NOD 22e) toch maar eens een testje aan wagen. Als die negatief is gaan we door naar ronde 3.
@hummeltje 1 ik weet niet goed hoe ver ik was, het zat ingewikkeld in elkaar. Ik was misselijk en had allerlei zwangerschapskwaaltjes maar dacht dat ik ongesteld was geworden op mijn nod. Ik dacht dat ik nog aan het ontpillen was, maar na een paar weken bloeden ben ik toch naar de gyn gegaan. Deze raadde me aan gewoon te wachten, mijn cyclus moest nog opstarten. Toch na een tijdje een tweede opinie gaan zoeken en daar bleek ik zwanger te zijn. Zij luisterde en telde alle puzzelstukjes bij elkaar. Waarschiijnlijk was ik 12 weken zwanger maar was het vruchtje al eerder gestorven. Waarna ik onmiddelijk een curretage heb gekregen en even terug de pil moest nemen. Lang verhaal dus Maar ik weet wel dat ik niet meer terug ga naar de eerste gyn. Vanaf nu heb ik dus een nieuwe... voor de volgende keer
Ow das wel een ervaring zeg! Ik zou idd ook een andere gyn zoeken!. Hoe wist je dat die eerste hun fout zat? Heel veel suc6 deze ronde!
Jaaaah was super!!! Ware heel goed verwend!!! Had graag gezien haar een broertje of zusje te geven op haar verjaardag maar helaas ongi kwam al eerder.. miss Sinterklaas cadeautje? ;p
@nic25 Als we alle puzzelstukjes bij elkaar legden, hadden we het eigenlijk zelf ook wel kunnen weten. Maar achteraf is dat snel gezegd he. @dayenne dank je wel, ik hoop er ook op. voor iedereen hier trouwens ��
@nic, ik hoop idd met de sint en kerst de familie te kunnen inlichten... maar dan moeten we wel opschieten hihi @annemarieke, welkom hier en idd heftig verhaal. snap goed dat je niet meer naar die eerste gyn teruggaat! @ovutesten, ik ben daar bij mijn eerste zw mee begonnen, omdat ik altijd veel last van krampen ed heb bij ongi. Ik wilde dus de tijd om zwanger te worden zo kort mogelijk houden, en zo kon ik het mooi in de gaten houden. Wilde het deze keer iets relaxter aanvliegen, maar manlief gaf nu aan dat hij de duidelijkheid van nu 'moeten' we wel fijn vond. Dus nu ook maar weer gestart. Ik ben er daardoor wel meer mee bezig, maar kan het in de wachtweken ook beter loslaten voor mijn gevoel. Hier vandaag sintcadeautje voor ons aapje besteld. nu hopen dat de rest van de familie wil helpen om de collectie compleet te maken. Ga voor de zoefzoef dieren van Vtech, vind ze zo leuk!!! dus wij hebben de dierentuin gekocht, en aan familie vraag ik de beestjes! Hier nu in de echte verloren tijd... nog steeds ongi, maar wel maar heel licht dit keer. ach, over een weekje kunnen we weer opzoek naar mijn ei. en dan kunnen we alweer bijna testen hihi
Dat is super slim happy. Die diertjes en toebehoren zijn prachtig, gaan zo goed als nooit stuk maar zijn wel duur. Ik vind het zo onder familie verdelen een leuk idee. Zo kom je er ook �� Alvast veel succes met je ei te vinden, bij mij ook over een klein weekje...
Zijn er nog dames om me te vergezellen op het wachtbankje? Ik heb na 5 dagen bloedverlies toch nog een kleine hoop op een positieve test ergens de komende week..
Ja hier ook wachtbankje ma dan voor mijn ei hahhaha Dus helaas nog niet op.t.echte wachtbankje... succes
Spannend meiden Volgens de calculator van deze site ben ik vanaf a.s maandag een beetje vruchtbaar. Dus denk dat we vanaf zondag/maandag maar weer flink aan de bak moeten en dat even een week / ander halve week volhouden
Dames die ongi zijn geworden... jammer!! Maar ook alweer klaar voor de volgende ronde. Annemarieke, welkom! Hier nog op t wachtbankje... komende week verwacht ik mn ongi... denk niet dat t raak is, hebben maar 1x geknuffeld rond mn ei... maargoed we zullen zien.
@nayr, succes met wachten @hummeltje, veel plezier vandaag eerste ovutest weer gedaan. Omo wit hihi gisterochtend waren wij kinderloos na een leuk personeelsfeestje van manlief. dus we wilden het net gezellig maken, belt oppas, of ze dochter mogen komen brengen... enorme moodkiller... gisteravond maar even ingehaald. gelukkig sliep dochter weer een keer. is al 2 weken dik aan het spoken savonds en snachts... maar heel langzaam ga ik dus weer op zoek naar mijn ei! dan heb ik weer het idee dat we echt bezig zijn En verder ben ik er helemaal niet teveel mee bezig hoor...
Hier eergister ovutest gedaan heel licht. Vandaar gister niet. Zonde van de strips.. vandaag weer testje doen rond 17.00 Maja ben bang dat t niks wordt deze maand. Net enorme ruzie gehad dus denk niet dat ie in de mood is....dan heb je maar 2 dagen dat je vruchtbaar bent krijgen we ruzie... ahhr....