@nic, balen zeg.... zul je idd net zien dan ruzie... Ik heb genoeg ovutesten. had er zelf 30 gekocht. kwam daarna een vriendin met nog 20 aanzetten die zij nog over had en anders toch maar over de datum zouden gaan...
Fjuuw gelukkig. Bij de afwas alles uitgepraat.. ben ik blij dat we geen vaatwasser hebben is er toch nog hoop!
@nic25, fijn dat jullie ruzie weer over is. Kunnen jullie weer knuffelen @happy, zooo jij kan ook even vooruit met die ovutesten! Hier vanmorgen ongi geworden... had t wel verwacht en vind t ook niet erg. Begin ook per november aan n nieuwe baan dus wil ook niet meteen aankomen met een zwangerschap! Maar we gaan evengoed proberen de volgende ronde!
Tuurlijk marsonny, klets gezellig mee. Ben jij ook bezig voor een tweede kindje? @ nic25 nou gelukkig is de ruzie weer voorbij , dat is ook niet fijn om dan even leuk te doen met elkaar. Gelukkig is het weer goed, en veel succes dan maar weer @Happy 2013 zoooooo jij kan even voorruit zeg hahahahah. @ nayr. Jammer dat het niet raak is, maar ik begrijk je gedachten gang wel. Eerst maar even aan een nieuwe baan beginnen en over twee maanden lekker zwanger worden . Zo ik had hier vorige week een dwars kind grrrrrr niet normaal zeg. Toen dacht ik no way, echt geen tweede voor mij pffffff. Geweldige leeftijd is dit zeg, ik hoor niks anders dan nee of een gillend kind die zijn zin niet krijgt. Maar goed vanmorgen hebben wij het weer heel leuk gehad en dan denk ik ahhhhhh was ik maar zwanger, wil zo graag een tweede hahahahaha
@nic, gelukkig maar, precies op tijd!!! @nayr, balen. maar idd ook niet het einde van de wereld met de nieuwe baan in het vooruitzicht. wat ga je doen? @marsonny, welkom! @hummeltje, die van jou houdt zich tenminste nog aan haar leeftijd... de mijne heeft daar nu ook een handje van, maar is nog maar 17 maanden.... man en ik hebben het spreekwoord ook maar veranderd... ik ben nog geen 2 en ik zeg NEE!!!! en dan slaapt ze ook nog eens enorm bagger de laatste tijd... @ovutest, yep, kan vooruit... vanochtend alweer een heel licht streepje. Dus het voelt alsof we bijna weer kunnen, maar waarschijnlijk van het weekend of begin volgende week de knaller.
Ik ben 35 je de mama van een energiek mannetje van 2,5 jaar oud. Ik heb sinds mijn bevalling van hem last van mijn bekken. Dit was 1 van de reden dat we hadden we besloten om niet voor een 2e te gaan. Ook heeft het een paar jaar geduurd voor ik blijvend zwanger was. Ik heb een aantal miskramen gehad en een missed abortion. Nu ging er in het heetst van de strijd even iets mis de afgelopen week, doordat we zh in en uit lopen met mijn man omdat hij open hart operatie moet onder gaan, was ik mijn cyclus even helemaal kwijt ik gebruik geen pil word ik doodziek van en normaal gebruiken we condooms en die waren we vergeten. Ik ging een dag later terug tellen en ik was midden in mijn eisprong tijd Nu maar afwachten of er een klein cadeautje onderweg is. Mocht dit niet zo zijn willen we als mijn man hersteld is toch voor een 2e gaan. We hebben beide het gevoel dat we er spijt van krijgen als we het toch niet gaan proberen als het al niet raak is
Welkom marsonny tuurlijk klets maar mee Jammer nayr van je ongi. Ben idd ook geïnteresseerd welke nieuwe baan! Tjaa hier is mevrouw af en toe ook erg tegendraads naar dan vooral met eten.. dus ik bereid me vast voor als ze 2 is ai ai ai sterkte happy en hummeltje! Snap ongeveer hoe lastig t is! Hier gisteravond gezellig gehad jeah.... er is kans! Nu hope dat mijn ei gauw komt straks weer ff ovuteste. Keb der ook nog een aantal. Zal wel geen positieve zijn ma als ie maar oploopt! In januari lekker naar centerparcs!! Midweek thnx pre na tal 50% korting jeej
@hummeltje, ja wat is dat dan dubbel he? Je kunt ze soms achter dat behang.... maar dan is t ook weer zooooo leuk! @happy: ik ga met jongeren werken die ter crisis zijn opgenomen. Ik heb 6jaar als sociotherapeut in de tbs gewerkt, nu weer met de jeugd. Heerlijk, als pedagoog zijnde heb ik daar weer helemaal zin in! Wat doe jij voor werk? @marsanonny; mmm heftig allemaal! Bekken.. je man open hart operatie... maar ook heel spannend als er dan toch een nieuw wondertje voor jullie komt! @nic, zie antwoord happy hihi. Hoop voor jullie dat de gezelligheid beloont wordt! Wat doe jij voor werk?
Nic Wat lekker naar centerparcs Nayr Het is allemaal zeker weten spannend, maar het komt zoals het komt en we bekijken alles per dag
Ik heb nu heerlijk herfstvakantie! Ik ben nu voor t 5 e jaar werkzaam als vervanger in t basisonderwijs. Van groep 1 t/m groep 8. T liefst had ik een vaste baan maar dat zit er in deze regio niet in... Maja nu heb ik met vakantie ook echt vakantie! Hrlaas ook geen geld maar ook geen stress van administratie ofzo Pedagoog dat is ook erg uitdagemd met jongeren Nayr! Interessant! Nogsteeds geen ei... hm de tikker onderaan geeft aan dat ie bijna moet.komen maar ik zie maar heeeeeel licht streepje.. hopen op een knaller straks om 17.00.... We w88 maar weer....
Welkom nieuwe dames! Ik ben vandaag 1 dag overtijd, maar had gisteren een negatieve test.. morgen weer proberen!
mcw Spannend!! Ik heb aan die tijd op het wachtbankje een hekel er is hier week iets gelukt Ik heb de bekende symptomen, maar bij mij is het altijd de vraag of het wel blijft zitten
Ik zag in t begin van dit topic dat er al twee in verwachting zijn.!! Ik heb mijn ei gevonden! Of iig een goeie donkere streep ik test morgen nog eens. Om een brede donkere streep te krijgen. Ben blij dat mijn cyclus t doet je ah!!! Voorheen sloeg ik wel eens een ei over. Vandaar dat ik ovutesten gebruik. Hopen dat ml na zijn cursus vanavond nog energie heeft
Nic Veel plezier vanavond! Die ovulatietesten zijn zo handig Ik kwam er toen achter dat ik Veel eerder een ei had dan volgens de statistieken
Ja shittttt ml wilde niet... ik was gister nie zo lekker aan " komen heus nog wel nieuwe kansen" agr uitgelegd ma hij vindt t nie zo dringend... morgen kan toch ook? Potje potje wilde de kans zo groot mogelijk maken... nu ma weer ff ovutest doen! Hope op een knaller! Dan moet ml zich aan de afspraak houden!!
Balen zeg!! Ik moest gisteren ook echt mn best doen bij manlief mannen begrijpen niet helemaal hoe t werkt.....althans die van mij niet! Gelukkig gisteravond nog gezellig gemaakt want vanmorgen had ik deze ovu test! Vandaag gaat hem niet meer worden dus hopelijk is het alsnog raak!