Mcw Hoe is het nu? Nic 25 Wat balen zeggen, was die ovulatietest nog positief? Ladys1987 spannend hoor, het is een mooie positieve test Ik heb sinds vorig week al last van mijn borsten die alleen maar in omvang toenemen. Aan de ene kant vind ik het best wel spannend en aan de andere kant heb ik een bepaalde rust over me heen Het zou hier wel bijzonder zijn als het in 1x gelukt is dan nog hopen dat het blijft zitten. Gaan jullie nog iets leuks doen het weekend? Wij niet zoveel behalve morgen bij mijn ouders logeren zodat weer dichterbij het ziekenhuis in Utrecht waar we mandag vroeg naar toe moeten voor gesprek. Om de operatie van mijn man door te spreken.
Keb al drie keer geprobeerd om de foto van de ovutesten hier te plaatsen maar ik doe steeds iets fout... Ze zijn niet heel heldr zoals bij lady ma ik denk dat t mijn ei was want nu zijn ze weer omowit... Marsonny hoe gaat t nu? Operatie geslaagd? Hopelijk verloopt alles voorspoedig! Van t weekend alleen ge gourmet was ook erg lekker! Nu weer op t w8 bankje!!
Het was een kennismakingsgesprek met de chirurg en begin december moet hij voor de operatie. Ben net uitgenodigd door mijn ouders om in november een midweek mee te gaan naar Zeeland
8 dagen na NOD en nog geen bloed of 2e streepje. wel lichte misselijkheid en buikpijntjes. Ik gok dat mijn lichte bloedverlies op cd 17-20 dan misschien toch een menstruatie was, dus dan is mijn nieuwe NOD 10 november..
@mcw gekmakend zo... succes met afwachten. @nic25 hoop dat het nog gelukt is. maar hoor vaker van mensen die ineens zwanger blijken de maand dat ze het niet verwachten. @ladys dat is wel een ontzettend duidelijke, zo krijg ik ze echt niet... @marsonny lekker weekje er tussenuit! @hier gisteren positieve ovutest. vanochtend flinke buikkrampen (normaal laatste folikelgroei voor sprong). maar mijn temperatuur blijft hangen (dipt niet en komt nog niet omhoog..) denk dus morgen ei. eergisteren gezellig gehad met man en vanavond ook weer op de 'planning'. gezien dat ik nu op dag 19 zit wordt dit dus een 'lange' cyclus. Ik hoop nog zo op leuke sint en kerstcadeau's voor directe familie. zo gek als ik ben zit ik te denken hoe ik het ga aanpakken hihi. maar dan moet het deze maand wel lukken, anders komt sinterklaas te vroeg...
Haha heb jij dat ook? Fijn dat ik niet de enige ben! Ik heb zelfs al de spullen in huis die ik nodig zou hebben bij de verrassing voor mijn familie (actie liep af paar weken geleden). Ik heb Coca Colaflesjes met alle namen erop besteld.. en één extra.. waar 'baby' op staat.. Bij de eerste hadden we babyslofjes gekocht met 'I love opa' en 'I love oma' erop.. en aangezien mijn ouders toen nog geen kleinkinderen hadden zei dat ook genoeg.. Aangezien de testen nog steeds negatief zijn zal sinterklaas inderdaad waarschijnlijk te vroeg zijn, hopelijk kunnen ze onder de kerstboom!
Wat een leuk idee mcw! Het lijkt me t leukst om met zijn alle zwanger te zijn of vlak bij elkaar in de buurt. Bij mijn vorige groepje was ik delaatste en er zate steeds 4 weke tussen. Echt super fijn om te weten hoe alles werkte en wat er komen ging. Na ja is ook leuk als we allemaal met.sint of kerst aan onze ouders kunnen vertellen. Ik weet nog niet met hoeveel werken ik t ga zeggen tegen opa en oma. Vorige keer was t 8 weke toen kon ik t niet meer geheim houde hahaha
Jaaa haha wat herkenbaar! Mij lijkt het ook zo leuk om familie te mogen vertellen dat onze zoon een broertje of zusje erbij gaat krijgen! Een vriendin van mij had haar oudste een shirtje aangetrokken met daarop "binnenkort ben ik niet meer in mijn eentje"! Ook leuk idee he? Mcw, wat gek he! Dat je niet echt ongi bent geweest maar ook geen pos test. Misschien over een paar dagen nog eens testen? Ik ben niet aant tempen of ovutesten. Als t goed is komt mijn ei rond dag 14 dus rond die tijd gaan we knuffelen..mocht t nu echt lang gaan duren, ga ik misschien wel weer tempen maar wachten eerst maar eens even af... spannend!
mijn "probleem" is dat wij sint met mijn pleegfamilie vieren, en ik vind het toch een beetje raar om het hun al zo snel te vertellen, terwijl onze eigen ouders dan nog van niks weten. manlief had wel een goede, dan gaan we daar ook sinterklaas 'vieren'. we kloppen gewoon kei hard aan de deur en laten een 'pakje' achter. vond ik ook wel een goede, weet ik alleen nog niet wat dat pakje moet zijn... broers en zussen kunnen we dan inlichten met kerst! Maar manlief vind ook dat ik me alweer te druk maak (heeft hij ook wel een beetje gelijk in), en dat ik het daardoor moeilijker maak... ik had het namelijk vanochtend over mijn ei en dat ik het vreemd vond dat mijn lichaam de regels niet volgt deze maand terwijl die anders precies doet wat ie moet doen. dus dat ik misschien wel een windei had... temperatuur heeft nl niet gedipt deze maand... bleef rond de 36,6. en nu vandaag ineens omhoog naar 36,89... Ach ja, er zit hoe dan ook niks anders op als afwachten!
Leuke ideeen! Ik heb er wel over nagedacht en ik hoop zoooo dat we het met kerst nog kunnen vertellen!! Eerst maar eens een positieve test!
Meiden Ik had vandaag een positieve zwangerschapstest ik ben compleet overdonderd Bij de kleine man jaren over gedaan en nu in 1x. Ik heb al tig keer naar de test staan staren Nu maar hopen dat het blijft plakken/ leven en we in juli een mooi baby'tje mogen krijgen
Ohhh wauw marsonny hoe super leuk! Hopelijk mogen er nu meerdere komen met een positieve test! Al voel ik nog niks.... wat gerommel van mijn darmen ma das waarschijnlijk omdat ik net 3 kwart van een monatoetje op heb gegeten. Zoooo lekker!!
Wow wat leuk! !!!!!!!! Gefeliciteerd met dit mooie nieuws . Geniet van je zwangerschap en hopelijk blijf je ons een beetje op de hoogte houden . Hopelijk kunnen wij meer van deze mooie berichten lezen. Ik denk dat ik rond 4 nov ongesteld moet worden. Uiteraard hoop ik dat het niet zo is, zeker omdat mijn mannetje dan jarig is. Hoe leuk cadeau zou het zijn, om te vertellen dat we nog een keer papa en mama worden
Dank jullie wel. Dat hoop ik ook voor jullie meiden dat jullie binnenkort ook een positieve test hebben
Ik rond 7 november.... ma ik ga pas de 8e testen. Ben wel nu al zenuwachtig hahahha ma voel nog niks... Voel je wel al wat hummeltje? Je hoeft nog maar een paar nachtjes!! Ben ook benieuwd/ zenuwachtig voor jou ha haha...