Deze maand weeeer vele vragen ;-P.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natascha25, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hallo iedereen

    ook deze cyclus zit ik weer met een aantal niet plaatsende kwaaltjes :) . Elke maand hoop je weer maar deze maand is anders. Ik heb er minder bij stil gstaan maar mijn lichaam doet anders als anders. Ik heb last van mijn darmen. Winderigheid. Maar er heerst buikgriep dus ala. Maar ik heb ook steeds steken in mijn buik. Rond de navel eigenlijk. Had vandaag ongi moeten worden maar dat ongi gevoel is er totaal niet. Normaal ben ik wat somber bla bla bla jullie kennen dat wel ;) . Ik voel me ook anders als anders kan het alleen niet omschrijven. Ben helderder, vrolijker en het lijkt of mijn borsten iets groter geworden zijn. Ik heb alleen maar trek in lekker eten maar dat komt weer omdat ik moe ben. (dat heb ik namelijk altijd maar niet zo vaak)

    Als jullie het een beetje begrijpen wat ik geschreven heb. (het staat er zoals ik me voel :) ) dan snap je natuurlijk wel wat voor antwoord ik wil :) .

    liefs,

    natascha
     
  2. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    gewoon een testje doen, dan weet je het echt zeker.
     
  3. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Je mag testen dus ik zou er gewoon een testje tegen aangooien.

    Groetjes Anna.
     
  4. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hi Berbel

    Hihi ik weet het maar ik wil daarmee wachten tot mijn vriend terug is en dat is dinsdag. Deze maand weet ik het eindelijk een keer uit te houden. Maarja misschien toch ook niet ;) .
     
  5. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    sjonge, en dat duurt nog even zeg. tot dinsdag!!
    wat een geduld heb je dan!! erg knap!
    heel veel succes deze dagen met wachten en hopelijk kan je je vriend dinsdag verrassen met geweldig nieuws!
     
  6. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zo wat heb jij een geduld :) ik hoop voor je dat je dinsdag goed nieuws voor je vriend hebt!!

    Groetjes Angela.
     
  7. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik heb nog steeds niet getest. Wel spannend hoor. Maar als ik nu test en het is positief dan heb ik niemand om de veugde mee te delen want niemand weet het verder. En dan zit ik de eerste tijd alleen zwanger te wezen :) . Ik heb nog steeds geen ongi gevoel. Wel een trekkend gevoel maar die heb ik al sinds een paar dagen na mijn eisprong. Beetje stekend. En net of er op mijn buik gedrukt wordt heeeel raaaarrrrr. :) :) :) :) dus wie weet

    succes iedereen
     
  8. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Nou, spannend hoor! Ik had juist wel ongi-klachten..
    Maar ik begon te vermoeden dat ik zwanger was omdat mijn borsten groter werden. Dat had ik namelijk nog nooit gehad...Jij hebt daar nu ook last van dus.....
    Veel succes met wachten meid!

    Groetjes,
    Eefje
     
  9. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Dat had ik ook. Donderdag zo'n zeurende hoofdpijn en wat last van mijn buik. Ik wist bijna zeker dat :evil: zouden komen. Mijn borsten waren inderdaag al iets groter geworden en waren gevoelig. Dat is voor :evil: meestal ook, maar nu al eerder en het voelde toch anders.

    Wacht rustig je NOD af en test dan, dan zul je het zeker weten !

    Veel succes !

    xxx
    Nikki
     
  10. Baloe

    Baloe Nieuw lid

    17 jan 2006
    4
    0
    0
    Eefje en Nikki hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Leuk!!!

    Eefje vanaf wanneer merkte je dat je borsten groter werden (dus hoeveel dagen voor je NOD ongeveer?)? En waren je borsten ook gevoeliger dan normaal? Zag je het of merkte je het aan je bh's dat ze groter werden?

    Ik heb nu gevoelige borsten maar dat begon al 2 weken voor mijn NOD. Over een week is mijn NOD maar ik heb nog steeds last. Ze doen geen pijn als ik ze aanraak, maar van binnen voel ik allerlei dingen. Het is dus niet zo dat ze zo gevoelig zijn dat ik ze niet meer aan kan raken, zoals je wel eens hoort. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Wat denken jullie dat het is?
     
  11. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    He eefje ik heb je idd. gevolgd en wat goed dat het voor jou positief is. De klachten die jij eerder omschreef heb ik ook dus vandaar. Mijn :evil: zijn er nog steeds niet. Ik heb wel pijn in mijn buik maar dat komt en gaat. Voel me na het eten misselijk echt vreemd :) . Mijn borsten deden eerst aan de zijkanten zeer en gisteravond deden z in zn geheel zeer. En mijn tepels begonnen te jeuken hahaha. Mijn temp is ook nog ietsjes aan de hoge kant. Nou hou ik dat niet strak bij maar normaal heb ik 35.5 en nu zit ik op 36.3.

    He Nikki jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!! Ik had gister ook behoorlijke hoofdpijn en voelde me ook moe. Ben echt benieuwd. Dinsdag testen dus ik hou jullie op de hoogte.

    X
     
  12. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Oohhhh, SPANNEND!!!!

    Nou maar hopen dat je mannetje dinsdag lekker vroeg thuis is zodat jullie samen in spanning de test kunnen gaan doen!

    Ik ben ZO benieuwd! Ik zal voor jullie duimen!

    Klinkt allemaal heel erg positief, die kwaaltjes!
     
  13. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik had het ook hoor...stekende pijnen in mijn onderbuik en aan de zijkanten..nog steeds overigens..
    En mijn borsten zijn vreselijke gevoelig..maar niet echt gegroeid geloof ik..ietsje misschien..verder heb ik eigenlijk nergens last van...qua kwaaltjes dan..
    Ben wel super gevoelig..jankerig..en snel sagerijnig..mijn man wordt gek..
     
  14. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Natascha, jij gaat vandaag toch testen.
    Ben benieuwd.
    Laat je iets weten.

    Duim voor je.
    Silly
     
  15. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Nou ik ben net thuis en heb getest!! Vol spanning natuurlijk ... en HET IS POSITIEF!!!!!!

    Jeetje ik was eerst voledig in paniek haha!! En nu besef ik het me vaag. Pfff mijn vriend is er helemaal stil van hihi
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gefeliciteeeeerd!!
     
  17. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Van harte meis!!!!
    Dat je van slag bent is begrijpelijk (en tevens te zien aan je banner) denk dat er iets is fout gegaan ;)
    Geniet er met volle teugen van en heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes Angela.
     
  18. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wat fantastish


    GEFELICITEERD
     
  19. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hardstikke leuk!
    GEFELICITEERD!!!

    Liefs Niki &x
     
  20. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    Gefeliciteerd meid :D
     

Deel Deze Pagina