Elle! Anders Ella of Elsa.. Ellis vind ik ouderwets en Ellen vind ik geschreven niet zo mooi staan, Elle is veel frisser!
Eliza vind ik mooi. en anders ellen. 1e naam zo word ik genoemd ofcieel is het met beth er achter 😀
Ellen - oké, misschien wat saai Elle - oké, maar voelt niet helemaal af. Ik vind Ella wel heel mooi! Elles - leuke naam, maar mooier geschreven als Ellis. Ellis - leuke naam!
Ik vind eigenlijk alleen Elle leuk. De rest is niet zo mijn smaak, maar echt niet afschuwelijk of zo.
Alleen Ellen zie ik als ouderwets. De andere namen zijn allemaal leuk. Vooral Elle (mooi) en Ellis (mooiste).
Ellis is een jongensnaam. Ellen vind ik ok, beetje saai. Elles is volgens mij een vernederlandse spelling van Alice? Vind Elles eigenlijk leuker. Elle vind ik het leukst ik hou van namen op de -e.
Persoonlijk niet mijn smaak, maar van deze vind ik Elles het mooiste. Ik zou dan ipv Ellen dan eerder voor Elin gaan.
Ik vind Ellis leuk. Moet alleen dan automatisch aan het nummer who the fuck is Alice denken haha. Andere opties met een E Elaine Esmee Eleanor Eline Ellin Elvera
Hier sluit ik me bij aan. Maar misschien is er een reden dat je graag de naam met een E wilt laten beginnen en dan is het leuk om voor Ellis te kiezen ipv Alice.