Deze morgen IUI, nu intzettend kramp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door S084, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S084

S084 Actief lid

16 jan 2013
    125
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb deze morgen voor de 6de keer IUI gehad,
    De eerste keer had ik wel een beetje last, maar dat heb ik toen gestoken op de spanning omdat het de eerste keer was.
    Daarna heb ik er totaal geen last van gehad, tot deze morgen.
    Ik had om 10u20 mijn afspraak in het ziekenhuis, en een uur of 2 later kreeg ik ongemakkelijk gevoel.
    Nu is het 19u15 en kan ik niet rechtstaan van de pijn.
    Elke beweging doet pijn.

Heeft er iemand tips over hoe hier mee.om te gaan, en wat eventueel te doen?

2. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan met je eisprong te maken hebben en soms ook vd vloeistof die ze bij een IUI gebruiken. Warme kruik op je rug, eventueel paracetemol. En mocht het echt niet gaan kan je de dienstdoende gyn bellen in het zhuis. Sterkte! en succes met je wachtweken!

3. S084

S084 Actief lid

16 jan 2013
    125
    0
    0
    Bedankt voor de tips!

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb al heel wat iuis achter mn kiezen en heb dit ook pas één keer gehad. Precies zoals je beschrijft hele heftige pijn in mn onderbuik, bij mij vanaf een paar uur na de iui tot zo'n anderhalve dag erna. Daarna was het gelukkig zo goed als verdwenen. Inderdaad liggen met een kruik tegen je buik (niet te heet, want dit is niet goed voor een eventuele bevruchting) en het even zo rustig mogelijk aan doen. Bij mij werd die ene iui trouwens net gegeven door een nieuwe verpleegster, die het nog niet echt vaak had gedaan. Vond dit wel toevallig. Had jij ook een andere arts/vpk dan normaal?

Sterkte en natuurlijk veel succes deze cyclus!!

5. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe
    Hoi s084,

Bij mij helpt het om te lopen. Ondanks dat ik bijna niet kon staan van de pijn, hielp het mij wel om in beweging te blijven. Ik heb er zeker 24 uur last van gehad.
    Maar ja, 24 uur lopen gaat natuurlijk niet, dus lekker rustig aan doen dan maar verder

Gr. Poebelie

6. S084

S084 Actief lid

16 jan 2013
    125
    0
    0
    Bedankt voor de tips!

Het gaat vandaag gelukkig een stuk beter!
    Nu gaan we gewoon afwachten!

7. S084

S084 Actief lid

16 jan 2013
    125
    0
    0
    We zitten nu 10 dagen na de iui, en ik had deze morgen een beetje rozig/bruinig slijm.

8. mamavanbinte

8 jan 2014
    12
    0
    0
    n.v.t
    Zuid-holland
    Hoi Hoi,

Ik was benieuwd hoe het nu met je gaat? Ik las dat je vandaag 10 dagen na iui bent. Wanneer mag je testen?
    Wij beginnen deze maand met onze eerste iui behandeling.
    Ik hoop voor jullie dat het raak is :).

Groetjes,
    Mamavanbinte

9. S084

S084 Actief lid

16 jan 2013
    125
    0
    0
    Ik mag pas.volgende week dinsdag testen, indien ik dit weekend niet ongesteld word.
    Ik heb sinds gistermiddag een beetje bruinverlies, niet veel en niet elke keer als ik naar toilet ga, dus ik zit een beetje in spanning nu, aangezien het de laatste paar keren zo begonnen is, maar dan was het altijd later in mijn cyclus.
    Ik zou zaterdag ongesteld moeten worden.

Succes voor jou!

Deel Deze Pagina