Deze morgen pos getest en nual bang voor de 1ste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door HopeSept12, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Meiden,

Na bijna 2 jaar proberen zijn we EINDELIJK zwanger, toch volgens onze testjes!!!
    Omdat gans de week de streepjestesten wat vaag bleven hebben we het deze morgen op een digitale gewaagd en er stond 1-2 weken zwanger en dat zou idd kloppen! (we deden IUI)

We mogen op 6 november voor onze eerste echo gaan! We zijn nual zoooo bang voor die echo. Vorig jaar hadden we ook eens een postieve test en 5 dagen later werd ik ongi...

Ik zie het echt niet zitten.... zolang wachten op duidelijk of het wel een echt levend wondertje is!

Heeft iemand dit ook gehad?

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    gefeliciteerd met je zwangerschap! Probeer niet te veel zorgen te maken en vertrouw erop dat het goed is.
    Ik begrijp je wel een beetje hoor. Ik weet net dat ik zwanger ben, en ook al is het de 2e zwangerschap. Vind het ook weer spannend, en heb het liefst zsm de echo zodat ik weet dat het goed is.

3. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Wanneer heb jij je eerste echo?
    Ik heb hem op 6 november..

4. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp ook je gevoel ik wist het toen ik 5 weken zwanger was. en nou aankomende maandag de echo eindelijk hihi! gewoon er naar toe leven en rustig aan doen en afleiding zoeken dat is mijn tip maar het is moeilijk! , en gefeliciteerd! xx

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik heb nog geen afspraak gemaakt, denk dat ik volgende week contact opneem

6. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Ik begrijp precies wat je voelt. De eerste week ben ik aldoor op en neer naar de wc gerend.. overal neem ik maandverband mee naar toe voor het geval dat (doe ik nu nog steeds). Ik zelf heb mijn eerst intake op 6 november en daarna moet ik nog 4 weken wachten op de echo (die doen ze bij mijn verloskundige alleen met 12 weken) Dat is echt mega lang wachten en ben zo bang dat er iets mis is.. geen hartje, leeg zakje, geen baby o.i.d. Ik weet dat je moet genieten, maar het is nog zo onzeker als je nog niks gezien hebt.

Deel Deze Pagina