Wat vinden jullie van deze naam en past het bij de naam Joshuah? Wij komen maar niet uit over een jongensnaam of de leuke namen zijn al bezet Of weten jullie nog een andere mooie/aparte jongensnaam die bij Joshuah past? Pff stiekem hoop ik dat wij een meisje krijgen haha daar zijn wij al tenminste een lang tijd over uit
Het is niet mijn smaak, dus heb 'niet mooi' gestemd, maar het is niet zo dat ik de naam verschrikkelijk vind ofzo Vind hem ook wel bij Joshuah passen.
Ik vind het een mooi naam! Of ik hem echt mooi vind staan bij Joshuah durf ik niet te zeggen, maar het kan in ieder geval prima!
Joshuah & Julian vind ik heel mooi klinken. Al zou ik nooit twee jongens met dezelfde letter laten beginnen want dat is erg verwarrend bij post enz. Maar die keuze is natuurlijk aan jullie.
Daarom heeft mijn zoontje ook doopnamen zodat het met de post altijd gemakkelijk is en dat zal deze kindje ook krijgen
Zouden jullie 't op z'n Nederlands of op z'n Engels uitspreken? Op z'n Nederlands vind ik 't een hele mooie naam, maar niet zo mooi bij Joshuah passen en op z'n Engels vind ik 't niet zo'n leuke naam, maar wel leuk bij Joshuah.
Op zijn Engels denk ik. Op zijn Nederlands word hier in Zuiden niet snel gesproken en heb echt geen zin om constant dat te veranderen. Hier word sneller de Engelse versie uitgesproken dan de Nederlandse maar Nederlandse uitspraak past ook niet bij Joshuah vind ik
Ik vind het superrrr mooi bij elkaar passen! Zeker als jullie het op z'n Engels uitspreken, Nederlandse uitspraak van Julian vind ik niet passen.
Ik vind Julian een leuke naam, maar dan wel op zijn Nederlands uitgesproken. Ik vind het overigens totaal niet bij Joshua passen. Maar goed, dat zal er mee te maken hebben dat ik Joshua echt geen mooie naam vind....
Ik vind het een leuke naam, maar bij Joshuah zou ik eerder gaan voor een bijbelse naam zoals: Noah, Elijah (Eli), Jonathan, Aaron o.i.d.