Hoi allemaal, Ik ben zwanger van ons tweede wonder een meisje deze keer. Eigenlijk wisten we de naam al maar mijn man twijfelt komt nu veel vaker voor dan bij de eerste en hij vind het niet heel erg goed bij de naam van onze zoon passen S.tijn. ik kan alleen niks vinden wat aan de naam kan tippen. Het mag niet met een s beginnen en het moet een beetje passen bij S.Tijn maar ik weet zeker dat vele Fenne er ook niet bij vinden passen maar ik vind het geweldig... Wie helpt?
Volgens mij heb je al een beetje een keuze gemaakt Ik vind Fenne ook een leuke naam en past prima bij Stijn! Had Fenne ook op ons lijstje voor ons 2e meisje, maar mijn man is het daar niet mee eens. Maar ik zeg doen!
Ik vind Fenne er wel bij passen! Het is idd wel een populaire naam aan het worden, maar het gaat er vooral om dat je het een mooie naam vindt voor jullie meisje! Wij hebben ook een populaire naam gekozen wat volledig bij ons past. Vind ik net even belangrijker...
Ik vind Fenne er wel bij passen hoor en dan nog toch jullie kindje dus jullie keus Fenna Bo Anna Lea(h) Emma Kim Jara / Yara Nina Malou Roos/Rosanne Jade
Ik vind Fenne er goed bij passen en een erg leuke naam. Is inderdaad wel populair aan het worden, maar als het voor jullie dé naam is zou ik het niet laten
Fenne, heel leuk! Floor / Flore Fleur Fiene Imke Cato Jette Benthe Mirre Mette Mirthe Lenthe Lana Iris Mara / Mare Laure Karlijn Jolijn
Leuk hoor, de naam zelf en ook bij de naam van d'r broer. En zoveel maakt het helemaal niet uit qua populariteit! In 2014 waren er in Nederland in totaal 14325 jongens/mannen met de naam Stijn. Met de naam Fenne waren er in totaal in NL 2955 meisjes/vrouwen en met de naam Fenna 7253 (= samen 10208, dus nog minder dan Stijn alleen). De naam Stijn werd in 2014 aan 461 babyjongens gegeven (#22 in de lijst), de naam Fenne aan 249 babymeisjes (#52 in de lijst). Fenna is wel een stuk populairder, die werd in 2014 aan 556 meisjes gegeven (en staat daarmee op #11 in de namenlijst van vorig jaar). Misschien hebben jullie hier nog wat aan?Voornaamwijzer « Naamkunde Karakteristieke namen van de zussen van mannen die Stijn heten zijn: Veerle Maud Fleur Silke Mirte Lieke Eefje Meike Lotte Aniek Zelf vind ik er nog mooi bij: Amber Angelique Anne, Annelien Anouk Bente / Benthe Biene / Bine Brechtje Cato Charlotte Danique / Daniek CarolienDanne Elianne, Elian Elin Eline, Elise Ella Else, Elsa Esmee, Estee Evelien Evy Fay Feline Fem, Femke Fien, Fiene Finne Floor, Floortje Hanne, Hanna / Hannah Ilse Iris Isabel Janne, Janneke Jette, Jetta Jinne, Jonne Jozefien Julie Lana, Lara Laura, Lauren Lena, Lene Lenne Liene, Lina Linde, Linne Lisanne Lise, Liselot Liv Liz, Lizzy Loes Loïs Lola Lonne, Lone Lune Maaike Maartje Madelief Mara Maren, Mare, Marre Marit, Marrit Merel Milou Mona, Mone Niene, Nene Nikki Nina Noor, Nora Roos, Rosa Rosalie Tessa Tirza Vanne / Fanne Vera
Bedankt voor de reacties heb ik weer even wat stof tot nadenken. Ik vind Fenne inderdaad prachtig maar we moeten het met zijn tweeen eens zijn dus ga ik de andere opties vanavond samen toch nog even kijken!