Ik hou sowieso niet van engelse namen dus zou zelf niet voor ivy gaan. Morgan vind ik best ordinair dus dat zou ik zeker niet doen. Luna vind ik wel een mooie naam.
Morgan heeft voor mij een betekenis, vandaar dat ik het lastig los kan laten. Ivy heeft net als Morgan ook een speciale betekenis voor mij, dus die kan ik ook niet loslaten. Ivy staat sowieso vast, Morgan zo goed als. Al vind ik Ivy Rose zo mooi... Maar bang dat ik spijt krijg als ik Morgan niet gebruik. Luna heb ik nooit echt leuk gevonden, tot ik hem tussen Ivy en Morgan plaatste. Ik zoek een wat mysterieuze naam, namen uit de natuur, niet standaard en Engels zonder ordi. Morgan vind ik zelf helemaal niet ordinair, zeker niet als volgnaam. Overigens is mijn achternaam dus wel echt Hollands en past Ivy als voornaam er helemaal niet bij, maar ik heb besloten me daar overheen te zetten. Ik ga niet mijn droomnaam laten schieten enkel omdat het niet bij de achternaam past. Het wordt uiteindelijk vanzelf wel één geheel en ik kom gekkere dingen tegen (D'Jenaisheley Janssen bijvoorbeeld ).
Ik vind Ivy een hele classy naam, associatie met goede universiteiten in de VS. Luna vind ik iets afdoen aan die klasse, omdat het een heel ander type naam is, meer trendy misschien, in elk geval een naam van de laatste tijd. Morgan vind ik niets, inderdaad een beetje ordinair. De andere namen die je noemt zou ik in dezelfde categorieën kunnen plaatsen. Classy: Ivy Emily Rose Trendy: Luna Willow Trashy (sorry): Morgan Als ik die indeling zo maak zie ik een nieuwe combi ontstaan waar ik de meest positieve associatie bij heb: Ivy Emily Rose.
Ik zou dan gaan voor Ivy Morgan Rose Super mooi!! Ivy en Morgan omdat die veel voor je betekenen en Rose omdat die het wat luchtiger maakt. Klinkt ook lekker. Zo in het geheel vind ik het ook een stuk minder hard dan bijvoorbeeld alleen Ivy Morgan. Vind dit echt een heel krachtige combinatie zo en volgens mij de namen die je zelf ook het mooist vindt.
Ivy Rose!!! Super leuk! Ivy Megan Rose ivy Morgen rose Ivy Jocelyn Ivy Josephine Ivy Maeve Ivy Julie Ivy Novalee