Hoi allemaal, Ik ben zoals de titel ookal aangeeft deze nacht mijn slijmprop verloren tijdens een wc-bezoek . Het was overduidelijk de slijmprop, het was namelijk vrij taai, slijmerig en beetje geel-wit van kleur en best groot (2 cm lang). Ik vroeg mij af wanneer bij jullie de bevalling begon na het verliezen van de slijmprop. Ik weet namelijk dat dit nog niks hoeft te betekenen, maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. Ik voel me trouwens gewoon goed hoor, alhoewel de baby soms vrij druk is en af en toe heb ik last van harde buiken (wat ik voorheen trouwens nooit had). Grt Vanilia
spannend meid hopelijk begint de bevalling snel ik ben mijn slijmprop pas verloren toen de bevalling al bezig was dus heb geen idee hoelang het nog kan duren iig heel veel succes alvast en op naar een voorspoedige bevalling
Ik verloor de slijmprop op donderdagnacht en de volgende dag begonnen de weeen en braken ook mijn vliezen. Dus bij mij begon het gelijk een dag later. Alvast veel succes met je bevalling!!
Bij mij kwam de slijmprop ook in de nacht, rond een uur of 2.. EN ik haf om half 1 's middags een kleintje in mijn armen. Na de slijmprop kwamen langzaamaan krampen en vanaf 6 uur was het menens.. Dat was ook al bij 41+1 dag
Ik ben mijn slijmprop 4 dagen geleden verloren, maar nog steeds niet bevallen.. helaas zegt het dus weinig....
Draaimolen en Deepfreeze, dat is lekker snel gegaan bij jullie . Esin, wie weet begint het bij jou ook heel spoedig, je bent al 1 dag overtijd zie ik. Veel succes in ieder geval! Caruli, bedankt, ik bind het nu best wel spannend worden. Ik kijk erg uit naar de bevalling en ben hèèl benieuwd naar de kleine. Dus van mij mag het eigenlijk wel beginnen.... . Grt Vanilia
ben week geleden prop verloren maar nog geen baby te zien hoor.. Zucht. Hoop dat het nou snel komt want heb het zwanger zijn nu wel gezien.
Ik verlies al weken delen van de prop en hoewel me gezegd was dat ik ws voortijdig zou bevallen ivm een verweekte/ verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting, loop ik nu 4 weken later nog steeds rond met een beeb in mn buik. Er is er maar eentje die het aangeeft en dat is de baby zelf! Een grote verrassing dus
Hey Vanilia, spannend meid! Wens je alvast heel veel succes en hoop dat je een goede bevalling krijgt!
Spannend meid! Ik weet niet precies wanneer ik mijn slijmprop ben verloren, wellicht dezelfde dag als de bevalling op de wc, te samen met wat bloed...
die keer dat ik de prop wel verloor was met 36 weken en ze kwam pas met 41... de andere keren pas tijdens de bevalling verloren
Hey meiden, Nou ben netjes aan het afwachten... Deze nacht wel wat (flinke) krampen gehad en de baby was ontzettend druk maar er heeft niks doorgezet. Wel spannend, want even dacht ik dat het misschien begonnen was maar helaas . Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Vanilia