Deze namiddag showtime?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    #1 LeennKen, 29 mei 2013
    Laatst bewerkt: 29 mei 2013
    Hey girls!

Eventjes verliep mn zwangerschap een beetje beter.. maar deze morgen had ik veel pijn... ik moest toch op controle gaan om 11 uur dus wij hop naar het ziekenhuis! Ik mocht direct binnen bij de gyna.. (ookal was er eigenlijk 3 man voor me aan de beurt).. ze zagen het aan mijn gezicht.. iets was niet zo goed..

Ik heb vanaf 5 weken al een stempel gekregen: risico zwangerschapsvergiftiging.. en ja hoor.. er zat veel te veel eiwit in mijn urine en ik ben extreem misselijk.. dit zou een signaal kunnen zijn.. dus ze hebben direct veel buisjes bloed genomen & ik moest nog urine geven..

Ik mocht nu naar huis en rond half 4 moet ik bellen naar het ziekenhuis.. ze zeiden maak u valiesje voor naar hier te komen al maar klaar en ga daarna volledig plat liggen.. als de uitslag van het bloed niet oke is moet je binnenkomen.. of als je nog maar een harde buik krijgt kom je terug..

Ons meisje weegt bijna 2 kg (1935gram) en ligt nu weer voor op schema.. (geschat op 31w6d ipv 30w5d)...zelf ben ik ne kg afgevallen (op 2 weken)...

2. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Heel veel succes gewenst om de dag in onzekerheid door te komen!

Groetjes

3. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Wat vervelend. Veel succes vanmiddag en ik hoop voor je dat het meevalt!

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    dank je..

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte deze komende uren

6. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ik zit ondertussen even in mijn pyjama in de zetel..dat ligt beter dan zo een zwangerschapsjeans.. nu bang afwachten tot ik kan bellen :(

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat een nare situatie!! Heel erg veel sterkte gewenst!!

8. Ior

Ior Niet meer actief

:( wat zul je in spanning zitten nu zeg. Sterkte en hopelijk valt het allemaal mee

9. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ondertussen al 3keer zwaar overgegeven & zware hoofdpijn :( & men vriend is niet te bereiken ffs :'( die moest vandaag naar antwerpen voor een vergadering

10. Oh jeetje! Sterkte!! overgeven en hoofdpijn zijn geen goede tekenen geloof ik.. Mocht het vandaag gaan gebeuren, dan wens ik je heel veel succes!

11. topper12

topper12 Niet meer actief

Sterkte! Ik hoop dat je je vriend snel kunt bereiken!

12. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    #12 LeennKen, 29 mei 2013
    Laatst bewerkt: 29 mei 2013
    gebeld.. voorlopig vinden ze niet iets slecht in mijn bloed.. zit wel met een zwaar blaasontsteking... moet vrijdag wel terug binnen gaan voor opvolging :s .. als ik nog een oefenwee voel moet ik terug binnen en gaan ze de show in gang zetten ..

13. rums

rums Niet meer actief

Wat vervelend! Heel veel sterkte is niet niets... hopelijk gaat het allemaal goed en voel je je toch nog snel wat beter.

14. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - Belgiƫ
    Ocharme! Veel beterschap! X

15. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Mag even reageren meid! Als je je echt niet goed voel en dat kan je denk zelf heel goed aan geven bel dan aub gelijk! Ik heb dit bij Jari gehad en niemand luisterde totdat me bloeddruk gelukkig die controle dag te hoog was en ik een leerling had die het tijd vond voor een nachtje observatie .

Dat is mijn/ons geluk geweest. Mijn placenta liet diezelfde nacht los.

Wil je niet bang maken of iets maar luister naar je lichaam! En geloof in jezelf je voelt het echt zelf aan!

Succes meid hoop dat je ukkie nog even blijft zitten !

16. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Heb nog massa's hoofdpijn maar de misselijkheid is even over..als ik me terug zo ellendig voel als deze voormiddag vertrek ik dadelijk naar het ziekenhuis! Men valiesje staat klaar..

Ik hoop dat ze nog zeker 4 weken blijft zitten hoor :( qua ontwikkeling zou dat toch nog een beetje beter zijn..

Ze zit zelf lekker rond te draaien in mijn buik... (iets minder voor mij en mijn ribben)

17. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

18. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Kom net terug van vakantie, ben hier twee weken niet geweest.
    Ik hoop echt dat jullie kleine meisje nog een tijdje in je buik blijft zitten, mocht het echt niet anders kunnen dan is het zo.....ik duim voor je!!

19. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ze zit abnormaal hard te stampen voor de moment :s
    this al een stampkonijntje ma nu heeft ze het echt erg!
    Net alsof ze eruit wil !!!!!

Ik voel me ma slappekes.. wel oke.. ma gewoon slappekes.. beetje een depri gevoel..

20. Babystew

Babystew Niet meer actief

Sterkte meid.

Deel Deze Pagina