Deze namiddag showtime?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    thx :)

Echt vreselijk... dan ging het al enkele weken goed en nu is het weer van dat.. 1 gezond meisje en daarna geen meer!

Ik voel ze niet echt bewegen nu :s (al dat ze dat wel vaker heeft als ze extreem actief geweest is.. dan heeft ze de dag erna zo een lui dagje) ma door de omstandigheden had ik liever dat ze soms toch is in men maag zou stampen..

2. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    |@{#@{|@{#@{#{ FFS!

dan ging het een beetje beter. Daarnet de grote hond van mijn broer tegen me gesprongen. We wonen in zijn huis en hij ging zijn honden naar iemand anders brengen. Ze was los gebroken & is gewoon los tegen me gesprongen. Gevolg: harde buiken & pijn.

& mijn vriend zit weer in antwerpen. Ik kan geen ene idioot bereiken voor me naar het ziekenhuis te brengen & mijn vriend kan pas over 1 uurtje hier zijn -_- *Vloek*vloek*vloek*

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hoe is het met je? Inmiddels al in het ziekenhuis?
    Had je geen buren o.i.d. die konden rijden? Of anders een taxi bellen.

Hoop dat je er inmiddels bent en er niets ergs aan de hand is.

4. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    sterkte....

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ooh getsie, dat van springende honden herken ik maar al te goed, heb hier zelf 4 honden lopen. Al ben ik maar 5 minuten weggeweest springen er al 2. Volgens de gyneacoloog kan dit echt geen kwaad, maar het zat mijn ook niet lekker hoor.
    Ik hoop dat alles goed met je is!!

6. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Ben aan de monitor gaan liggen en ze hebben bloed afgenomen maar de uitslag was oke.

Jah wij hebben ook een hondje maar ik let er toch op dat hij niet teveel tegen mijn buik springt ofzo.. Hij ligt er voor de moment wel graag op & dat heeft zen zusje graag want dan draait ze naar die richting :)

Gus & Jara zijn 2 mastiffjes.. (ene engelse en ene bull) dus eigenlijk 2 kalven.. de gyna zei dat ik toch wat moest opletten.. -_- Kan er nie veel aan doen als jara de draad kapot bijt en plots naar voor komt gelopen..

7. Derbi

Derbi Niet meer actief

Oeh, ja dat zijn echt kalven!! Ik heb een klein herdershondje (kruizing mechelse herder/ friese stabij) en die springt ook, maar daar zit geen gewicht in dus dat is niet effectief. Fijn dat uitslag oke was.

8. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Ben ook blij dat alles oke is.. Er kan al genoeg mislopen zonder dat er zoiets gebeurd!

Wij hebben een amerikaans cockertje, weegt een 10kg maar vroeger sprong die op mijn buik enzo.. heb da hem toch moeten afleren!

9. Derbi

Derbi Niet meer actief

Hmm...ik denk bij mijn hondje maar zo: De beebs liggen goed verpakt en kunnen wel wat hebben. Bovendien is ze zo klein dat ze niet echt bij mn buik kan.

Deel Deze Pagina