geloof het nog niet helemaal maar na mn tweede positieve test is het dan echt zo! ik word mama krijg een kindje van de allerliefste man op aarde 9 januari hoorde ik dat ik oma word voor de tweede keer , dochter is 18 en sinds gisteren weet ik dat ik ook weer mama word ben twee weken na haar uitgerekend .........we krijgen een baby!
kei kei kei leuk! Van harte gefeliciteerd! dit is echt speciaal voor jullie! geniet ervan..maakt niet iedereen mee hehehe xxx sanne
ow dat is wel heel erg gaaf ...samen op het kraambed ...hartelijk gefeliciteerd voor jou en je dochter
Wat onwijs leuk! Gefeliciteerd dan maar voor jullie beide! Geniet er maar lekker van en welkom bij de September mama's! Kus Angeltje
wat bijzonder zeg gefeliciteerd goh dit vind ik typisch een verhaal voor in de krant..... misschien kom je nog wel op hart van nederland hahaha
bedankt allemaal heb het net mn dochter gebeld ze ging helemaal uit der dak ze was zo blij voor me en voor mn vriend vanavond vertel ik het mn andere dochter van 16 ben zo blij zo blij
Van harte gefliciteerd. Dit schept weer een band. Heel gaaf. Dat is iets waarvan ik ook altijd in gedachten had dat mij zou kunnen overkomen. Mijn zoon is 15 en ik 31. Ik hoop dat hij nog een paar jaartjes was met mijn oma maken.
en nu bloed ik heel erg wat raar er stond echt een streepje op mn test ....... probeer de dokter te bellen maar hij is in gesprek