Echte tuurstrepen..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Calendula, May 6, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Calendula

Calendula Lid

May 6, 2019
    26
    1
    3
    Female
    Hey hoi,
    Vandaag cyclusdag 26, de NOD. Gisteren al een, niet met camera waar te nemen, streep na testen met ochtendurine.
    Nu na werk een etos test gehaald en gedaan, niet beseffend dat deze zeer ongevoelig is (25 mlU/mL) :( en tegelijk nog met sensitest (10 mlU/mL) getest.. Op allebei zie ik een lichte streep verschijnen, zij het bij de etos bijna niet te zien. Het is dan ook een avondtest..

Nog niet zo lang geleden heb ik een miskraam gehad waarbij de testen niet donkerder werden.
    Nu maak ik me eigenlijk ook al weer zorgen omdat ze op de NOD nog zo licht zijn. Bij mijn zoontje waren ze al voor de 4 dagen voor de NOD te zien en donkerder dan deze.

2019-05-06-21-44-15.jpg

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

Jan 6, 2013
    4,668
    2,106
    113
    Female
    T kan dat je net als ik een laat ei hebt en pas 9 dpo bent op je nod.
    Weet je wanneer je eitje was?

Calendula likes this.
  3. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

Feb 15, 2019
    2,035
    2,386
    113
    Female
    Wat erg van je miskraam! :(
    Ik zie op de sensitest wel een licht streepje maar die van de etos zie ik zelf niets (ben geen goede super tuurster :oops:)
    Maat buiten dat denk ik wel dat je op NOD een iets donkerder streepje had mogen hebben.
    Maaaar ik lees verhalen dat sommige dames pas ruim na NOD positiever testte!
    Dus ik duim voor je! :thumup:

Hoe zeker ben je van je eisprong? Wellicht ben je nog te vroeg?

Calendula likes this.
  4. Calendula

Calendula Lid

May 6, 2019
    26
    1
    3
    Female
    Dank je voor je snelle reactie, ik weet niet 100% zeker wanneer mijn ei was. Ik heb het deze maand niet eens gevoeld terwijl dat normaal wel zo is.

5. MariTheresa

MariTheresa Actief lid

Jan 24, 2019
    218
    111
    43
    Female
    Ik zie op de bovenste test een streepje, maar zou nog niet positief durven zeggen.

Calendula likes this.
  6. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik zie op de bovenste wel een streepje.
    De onderste iets moeilijker.
    Ik hoop dat je een "laat" eitje had en de testen oplopen komende dagen ;)

Calendula likes this.
  7. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

Feb 15, 2019
    2,035
    2,386
    113
    Female
    Dan hoop ik dat je menstruatie uit blijft en de testen nog gaan oplopen dat je eitje iets later was!

Calendula likes this.
  8. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Ik zie een streepje op beide testen, op de sensitest wel duidelijker. Misschien is je ei wat later geweest deze keer, kan zomaar :)

9. Calendula

Calendula Lid

May 6, 2019
    26
    1
    3
    Female
    Verwacht ik teveel dat ik hoopte dat mijn test nu al donkerder zou zijn dan gisteravond? Boven is de ingedroogde test van gisteren en daaronder die van vanochtend.

2019-05-07-08-10-11.jpg

10. Calendula

Calendula Lid

May 6, 2019
    26
    1
    3
    Female
    (Op de foto lijkt het bijna een indrooglijntje, maar het is echt enkele minuten na testen)

11. Joolel

Joolel Niet meer actief

Snap dat het er niet hoopvol uitziet. Maar het zegt ook nog niet dat het mis is. Er zit natuurlijk niet veel tijd tussen de test van gister en vandaag. Hcg verdubbelt in 2 a 3 dagen, dus kan zo dat de toename nog niet zo zichtbaar is. Hoop dat er snel oploop te zien is! Waag je morgen weer een test?

Calendula likes this.
  12. Calendula

Calendula Lid

May 6, 2019
    26
    1
    3
    Female
    Vanmiddag toch ook maar de 2e Etos test (25mlU/mL) gedaan en ik vind deze zelfs duidelijker dan die extra gevoelige van Sensitest vanochtend. Hopelijk zien jullie het tweede streepje ook?
    Ik ga nu een dagje overslaan met testen, hopelijk overmorgen duidelijker.

20190507_143334.jpg

13. Sniekie

Sniekie Bekend lid

Aug 1, 2012
    832
    412
    63
    Zie m. Spannend

Calendula likes this.
  14. Joolel

Joolel Niet meer actief

Zie ook een streepje. Spannend!

Calendula likes this.
  15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Dat is oploop! Ik ga even met je mee duimen!

Calendula likes this.
  16. Peet1369

Peet1369 Actief lid

Dec 6, 2018
    399
    354
    63
    Female
    Ik heb ook met die etos getest, waren licht en bleven dit ook vrij lang... toen een predictor gekocht en daar een duidelijke streep op... nu 25 weken onderweg... er is dus hoop ;)

Calendula likes this.
  17. Calendula

Calendula Lid

May 6, 2019
    26
    1
    3
    Female
    Ik kon me niet bedwingen en heb vanochtend weer een test gedaan en die was echt omo wit dus het zal wel weer fout zijn gegaan. Ik durfde mijn vriend al niet eens meer te vertellen over de licht positieve test van deze ronde, na de vorige miskraam. Hoopte op een mooie knaltest om hem te geven.. :(

Share This Page