deze ovutest posi?

Discussion in 'Zwanger worden' started by knorretje21, May 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hallo allemaal,

wie wil er even naar mijn foto kijken in me album
    mag ik deze 2 testen nou al als positief beschouwen of niet?

en zo ja betekent het dat mijn eisprong niet zo sterk is zal maar zeggen. Omdat hij niet zo donker word als de controle lijn ...

of zal het nog langer duren voor me ei er is?

bedankt alvast

ps. in het echt is het iets donkerder heb een flut camera dus krijg het er niet zo goed op..

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    hey meis

hij komt er wel aan maar hij is het nog niet
    misschien straks nog even een testje doen kijk in mijn album miss heb je er wat aan ;)

suc-6

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    nog meer die willen oordelen ?

;)

twigger bedankt

4. mona23

mona23 Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde, ben nu de eerste maand bezig met ovulatietesten en weet nog niet precies wat mijn cyclus is dus heb al 12 dagen achterelkaar getest. Gister en vandaag was de streep bij mij ook al een heel stuk donkereder maar nog niet zo donker als de controle lijn.

Is het dan zo dat de eisprong eraan komt?

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik vind 'm ook nog niet echt positief. Misschien heb je een korte lh-piek die tussen die 2 in is gevallen. Zou als ik jou was nog ff doortesten of de streep dikker of weer dunner wordt. Ik heb ook de ovutestjes van deze cyclus in mijn album staan. Kijk er maar eens naar ;)

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ja ben ook wel benieuwd... want heb nog geen enkele keer donker getest zie de foto maar en nu zo spontaan 2 keer achter elkaar... ;) word er niet wijzer van nog....

7. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Ik zou hoe dan ook gaan klussen ;) ... Mijn laatste test maand zag er ook een ovu zo uit en alleen die avond hebben we geklust en tadaaaa zwanger ;) ..

Doe vanaaf nog maar eens een testje ... :) denk dat ie dan nog iets donkerder is

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    maar jij zegt stel je voor je hebt een korte LH piek dan betekent het dat me ei wel is geweest of niet?
    en doortesten doe ik zeker.. morgen weer dus stel voor hij is lichter dan mag ik wel verwachten dat me ei ertussenin heeft gezeten of niet?
    en als het dan kort is.. betekent dat, dat me ei niet goed is :oops:
    sorry voor de vele vragen hoor...

9. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Zoals ze hier staan zijn ze negatief. Misschien heb je je piek gemist, of hij komt er nog aan

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    okee spannend hier dus.. klussen doen we zeker nu die ongeveer zo is ;) niet geschoten is altijd mis toch.. en gisterenavond ook geklust dus dat komt wel goed dan... krijg de zenuwen van die testen ;)

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik zou ook zeggen dat je ei eraan komt, maar nu nog niet.
    Als het je LH piek was, dan zou je ei komen tussen 24-48 uur na je donkerste test (kan de testen niet zien als ik een reactie schrijf, dus zie zo niet welke je donkerste is)
    Maar je bent er niet minder vruchtbaar door dan een lange LH piek ofso.

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    okee de test van gisteren was donkerder in ieder geval... scheelt niet veel maar toch...
    benieuwd wat de test dan morgen doet..

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nee hoor, een korte lf-piek zegt volgens mij niks over hoe goed een ei is. ;) Persoonlijk denk ik dat je lh-piek nog niet is geweest, maar als íe wél is geweest zal je eisprong vanaf 24 tot 48 uur erna volgen. Voor de zekerheid maar wel klussen dus ;) En morgen gewoon weer doortesten! Succes!

14. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    de test is niet positief.. maar wat anderen al zeggen gewoon klussen, een test kan het ook wel eens mis hebben

15. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    als de test positief is = teststreep donkerder dan controlelijn dan springt je ei binnen 24/36 uur
    dus hij komt eraan dus lekker aan de klus ;)

16. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    twigger donkerder of even donker is het

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    gaat er straks rond half nog 1 doen dan heb ik 3 uur neit geplast en bijna niet gedronken...
    kijken wat die dan doet :)
    bednakt allemaal alvast

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    laat het wel weten he :p

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ja ik probeer me plas nu zo lang mogelijk op te houden... straks voor ik boodschappen gaat doen misschien doen anders als ik terug kom..

laat het zeker weten vind het zo spannend ;) net of ik een zwangerschapstest moet doen ;) haha erg he? :)

20. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ja ik ken het haha
    maar ik wacht nooit zo lang ik ga smorgens om 7 uur plassen en tegen 8 uur deed ik de ovu en je ziet t hij vond mn ei wel
    dus volgens mij hoeft dat niet zo lang.
    ik zal er zo ook eens 1 voor de gein doen, even kijken wat hij gaat doen.
    ik weet wel dat ik altijd 2 strepen heb dus ben benieuwd of ik deze maand weer pas op dag 18 een posi heb of nu een eerdere

Share This Page