haha nou zal het voor jou na het eten zo gelijk doen ben zo benieuwd ga nu even pizza eten dan plassen laat het dan weten
hij komt eraan....zal niet lang meer duren of de streep is nog donkerder als hij echt posi is dan zie je al bij het vollopen het lijntje.....moet je maar eens op letten. succes alvast grtz Ramona
Hoi meid, wat ik altijd heb met ovutesten is dat als ik op dag 14 's middags test dat ie er dan uitziet als jouw test op dag 20. 's Avonds is ie dan vet positief, en dan de volgende middag ziet ie er zo uit als jouw test op dag 21. Kan dus best zijn geweest dat jij ook een positieve test ertussen gehad zou kunnen hebben als je dan had getest.
als ik het zo lees is het dus het slimst om roond 12 uur eens te testen en dan savonds na het eten of iets ? maar ik kan nog niet plassen dus ik hou mezelf en jullie nog even in spanning dus word denk ik pas een plasje na me boodschappen want heb haast niks gedronken dus een lege blaas maar hou jullie zeker op de hoogte
Ja als het lijntje donkerder wordt zoals nu zou ik 's avonds nog even testen, er is een kans dat ie dan ineens positief is.
pfff ga nu boodschappen doen en daarna testen... bedankt nogmaals allemaal voor het antwoorden.. heerlijk dit forum als je iets niet weet even vragen nogmaals bedankt
de test is nu bezig met vollopen... maar nog niet vet posi nog even 5 minuten wachten dan weet ik het precies ik geef het zo gelijk door
nou de test is hetzelfde als vanmiddag... haha gaan dus gewoon nu elke dag aan de klus tot me test weer vaag is de 2e streep... ben zo benieuwd wat die morgenmiddag dan gaat doen.. wij zijn volgens mij best wel erg ermee bezig we klussen gewoon bijna elka dag doen het ook nog voor het 'plezier' maar ook met de gedachte voor een kindje.. en weet dat om de dag ook genoeg is maar toch haha... maar bedankt allemaal nogmaals
haha nou de klus zit er weer op haha maar ben zo benieuwd naar morgen... ben net een klein kind zit alweer in de spanning
haha ga zo gelijk weer testen laat het steeds weten ben zo benieud of die nou lichter of donkerder is...
bijna geen 2e streep... dus dan moet ik er toch vanuit gaan dat me ei tussen dag 20 a 21 is geweest... want ik gind op dag 21 vroeg in de ochtend plassen en verloor echt onwijs veel slijm.. heb ik nooit.. heb die avond wel sex gehad.. maar daarna goed gedoucht en geplast en verlies dag erna bijna nooit sperma.. sorry voor de details maar toch... pfff baal er wel beetje van.. wie o wie heeft een verklaring ?