tja hier nog een die erg aan het twijfelen is.. Eergisteren was mijn tweede streep best donker, maar lichter. Gisteren werh het lichter en vandaag geen tweede streep meer te zien.. Wat denken jullie, zou ik zo vroeg al een eiersprong hebben gehad?
ik heb er alleen nog veel van die babyboomshop liggen dus zonde om andere te kopen... maar zal ik nou nog door moeten testen of niet? denk het niet toch?
maar ladies hulp nodig ben zo onzeker denken jullie dat me ei daar tussen is geweest? dus maar een korte LH piek gehad hebt... en aangezien dat slijm in de ochtend.. dat het dat was? of zal ik nog door moeten gaan met testen? want andere ga ik niet kopen heb er nog 20 liggen nu dus vandaar sorry voor me gevraag enz
ik denk dat je op dag 20/21 een pos test had maar ik weet het niet zeker ik zou gewoon afwachten en de testen voor volgende ronde bewaren mocht je ze dan nog nodig hebben
ik zou wel doorgaan met testen...maar ik heb het gevoel dat je ei nog moet komen en als de testen de komende dagen lichter worden dan was het inderdaad je ei.. maar ik denk dat hij 1 dezer dagen echt nog donkerder wordt.... alvast succes met klussen grtz Ramona
ik doe morgen nog 1 keer een test denk ik is die nog steeds licht stop ik ermee denk ik... en wacht ik gewoon rustig af.. word die weer donkerder ga ik verder... want heb het idee dat ik anders wel een onwijs lange cyclus heb.. en lijkt me toch neit althans hoop ik
Hoewel de test niet echt positief was, zou het inderdaad kunnen dat je toch je ei al wel hebt gehad. Bij sommige wordt het 2e lijntje nou eenmaal niet echt donkerder dan het controlelijntje. Het kan ook dat je ei nog moet komen. Ik zag dat je pas een MK hebt gehad, wat verschrikkelijk rot voor je! Maar na een MK kan je cyclus ook wel eens langer zijn dan gebruikelijk.
Hmzz bij mijn digitale CB test zag ik ook een al wel een tweede streepje verschijnen, maar het display gaf geen smiley. Ik dacht dus dat het er aan zat te komen, maar dat is nu ook al weer een aantal dagen geleden. @Natassie, wanneer begon jouw laatste ongi?
24 of 25 april bedoel je? Ik de eerste mei, dus zit nu op dag 17, zoals je kunt zien. Hopelijk hoeven we elkaar binnenkort in dit topic niet meer te ontmoeten
ja dat bedoel ik sorry haha sliep een beetje... hoop inderdaad elkaar hier niet meer te ontmoeten maar dan onder zwangerschap zal heel veel duimen voor je! want hoeveelste ronde zit je nu ?
Hahaha de eerste officiƫle ronde nog maar. Vorige maand niet echt bewust geklust, alleen toen geen pil meer geslikt. Kwas helemaal blij dat ik netjes weer na 28 dagen ongesteld was geworden, maar nu dus niet meer. Ik verwacht er niets van, maar het idee dat je succesvol geklust hebt als het nut heeft vind ik wel erg prettig. Aangezien het klussen bij ons nog niet vanzelfsprekend is, is dat extra moeilijk. Ik wil zo graag gewoon "nuttig" bezig zijn. Sex hebben op een andere manier kunnen we wel, maar zoals ik al zei, op de andere manier is bij ons niet zo gewoon...
is inderdaad netjes na 28 dagen ongesteld... hoop voor je dat het snel raak is ! ben je trouwens ook bezig met ovutesten nu? dat je, je ei nog niet hebt gevonden?