deze ovutest posi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knorretje21, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ja ik test al vanaf dag 9 haha. De bijsluiter zei om op dag 10 te beginnen, maar ik dacht, doe maar een dagje eerder omdat je cyclus nog niet regelmatig is.

Ik ben toevallig net naar de wc geweest en het kan nu niet lang meer duren. Het cervixslijm was duidelijk aanwezig en ook kleine krampjes (was van de week ook al een keer raar!) rechts in mijn onderbuik.
    Vandaag of morgen maar weer mijn man een keer lief aan kijken. Hopelijk morgen een positieve ovutest. Ik hoop dat jij ook snel van deze onzekerheid af komt.

Ik denk wel, moet je nagaan, nu gaat het alleen nog maar om een posi ovutest en niet eens om een zstest. En wat voor invloed dat al heeft. Ben elke ochtend echt ff een tijdje aan het balen.

Denk jij dat het nut heeft nu nog een ovutest te doen, of beter wachten tot morgenochtend?
    Ik gebruik dus de digitale van CB, maar ben ondertussen bezig met de staafjes van Persona erin.

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nou ik kan het gevoel nu ook...
    dacht ga ovutesten gebruiken zodat ik zelf wat zekerheid hebt en zal me een rusitg gevoel geven... maar word nu nog gestressder zal maar zeggen dan ik al deed..

maar ik zou als ik jou was vanavond gewoon een testje wagen.. zodat je wel even zeker weet of het de ei nu is of niet.. voordat je de hele tijd gaat denken van zal het wel of niet..
    en dan eventueel morgen weer...

nou man dan heeeeel lief aankijken.. en hopelijk gaat het gelijk lukken deze ronde dan voor je...

is het trouwens julle eerste kindje ?
    :oops: als ik teveel vraag zeggen hoor.. ben soms nieuwsgierig :oops:

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ja inderdaad ons eerste kindje, dus heel speciaal. :D
    (Zal jij voor je tweede kindje ook wel vinden haha)

Ik wilde al veel langer stoppen met de pil, maar mijn man vond het in april pas goed dat ik stopte. Was inderdaad ook wel zo verstandig.

Ik ga nu maar ff mijn profiel aanpassen. Jij nog geen resultaat?

Update; net getest, toch nog niets, stond ook met ochtendurine, las ik naderhand... nouwja, morgen dan maar weer :)

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nee bij mij blijft die helaas negatief...
    ik denk dat ik ermee stop met het testen...

lijkt me sterk dat me ei nog moet komen..
    mijn gevoel zegt sterk dat me ei die dag is geweest want dat is ook echt de enge keer geweest die 2 dagen dat ik een donkere streep had verder geen enkele keer gehad... en ok raar verlies nooit slijm en die ochtend echt onwijs veel.. dus ik wacht even af denk ik...

maar jammer met de test niks...
    hopelijk weet je morgen meer ! hoop echt op een positest voor je...

en eerste kindje is echt heel bijzonder ja...
    ik vind inderdaad de 2e ook ;) maar heeft zo zijn redenen.. want de eerste zwangerschap niet echt samen van kunnen genieten zal maar zeggen...
    wel genoten maar waren niet elke dag samen dus was wel moeilijk....

hou je me op de hoogte van je testen? duim helemaal voor je mee!

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    de 1e ronde met ovu testen is altijd even wennen
    want ze geven bij iedereen toch weer anders aan.
    als je nu na ongeveer 12/14 dagen ongesteld wordt weet je ongeveer of het klopt.
    dus toch afwachten
    succes met zwanger worden

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik wil niet ongesteld worden ;) hahaha :p

maar snap wat je bedoelt hoor bedankt in ieder geval...
    als ik over 2 a 2,5 weken niet ongi bent ga ik een test doen...

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    o nee natuurlijk niet :) :) :)

maar ik bedoel mocht je toch ongesteld worden
    weet je of de testen bij jou pos waren :) :) :)

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha inderdaad :) ben benieuwd... ga nu de dagen alweer aftellen ;)

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ja dat is wel weer waar!

Misschien is het in jouw geval wel slim om even te stoppen met testen. Even je hoofd wat rust geven en dan na een week of 2 weer proberen. Maarja, makkelijker gezegd dan gedaan!

Hopelijk kan je bij je (hopelijk snel komende) zwangerschap er wel samen van genieten!

Mijn man is ook al aan het wennen. Eerst was hij er helemaal niet mee bezig, nu las hij in de folder van AH de prijs van de luiers, vond hij niet duur! Anders had hij daar nooit naar gekeken, laat staan iets van gezegd hebben! En nu vroeg hij ook naar het resultaat van mijn ovutest.

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dat is een super goed teken zeg..
    en leuk dat je man nu al naar de prijs van de luiers kijkt ;) haha vind het altijd vertederend zelfs..

en dat die vraag naar het resultaat gaaf zeg.. hopelijk snel zekerheid voor jou!..

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ja ben ik ook blij mee haha.

En ben jij getrouwd? Of plannen daarvoor? En leeft hij ook een beetje mee?

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ben niet getrouwd verloofd...
    willen wel graag trouwen maar pas als we er echt goed en genoeg voor hebben gespaard... ;)
    willen niet trouwen uit verplichting en hebben nu de keus gemaakt eerst nog een 2e kleintje als het mag lukken, en dan trouwen. Sparen wel al ervoor maar ben nog jong dus alles op zijn tijd ;)

en hier meeleven soms iets teveel ;) haha.. elke dag wilt hij klussen dan is het wil niet je eisprong missen hoor.. maar dat wil ik niet dus heeft hij pech ;) verder ben ik er wel veel meer bezig dan hij, maar vlgens mij is dat een typisch mannentrekje.. ;)

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    hahahaha wel fijn dat hij elke dag wil klussen!

Was je bij je dochter snel in verwachting?

Wij zijn in dec 2005 getrouwd, toen waren we 5 jaar samen. Wij werken allebei fulltime dus dat scheelt natuurlijk al qua inkomen. Nu de volgende stap dus een kindje :baby:

Ik ga nu lekker naar bed! Welterusten en tot snel!

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hey weltrusten alvast..

en bij de eerste was het neit de planning.. ;)
    wel heel erg gewenst maar waren eerst bezig met huisje voordat we eigenlijk een kleine wouden. Want je gun toch een baby wel 2 ouders elke dag samen en een eigen huis. Nu was het eerst zwanger en hadden geluk ok op tijd een mooi leuk huis. En was gelukkig helemaal af voordat ze kwam ;) ze was netjes blijven zitten ;) haha

nou ik ga ook maar eens naar bed ;) druf alleen niet vanwege grote spinnen :s dus vandaar ;)

slaap lekker en droom fijn :)

15. natassie denk dat je test positief was geweest in de tijd tussen die 2 ovutesten ;)

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    bedankt i hope so ;) toen heb ik goed geklust :)

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Grote spinnen? haha!
    Zou niet gek zijn als je je ei al gehad hebt! Wanneer zou dan je NOD zijn?

Ik heb te vroeg gejuicht, weer negatief. Ik word er echt gek van :(
    Ga je nog wat leuks doen vandaag!

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    weer negatief pfff balen meis zeg... hopelijk komt die snel... duim steeds voor je!

me nod zal dan eind mei zijn iets van de 30ste dacht ik ;) spannend...

maar vandaag wat doen haha we zijn er nog niet uit... denk dat we naar schevingen gaan of zwemmen en jij?

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik heb kantinedienst, ook leuk ;)
    Nouwja, zijn we wel weer een paar uurtjes verder op deze stomme dag.
    Heb echt nog even de balen in van die negatieve test. Ik las het volgende:
    Het cervixslijm wordt ongeveer 3 dagen voor de ovulatie draderig, plakkerig en rekbaar. Kan dus nog steeds komen...

Je NOD op de 30e, spannend :D Ik ben benieuwd !

ik stond voor de 29e maar heb mezelf net op cyclus van slag gezet.

Als ik je niet meer spreek, veel plezier vandaag !

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben ik weer ;)
    helaas beetje hoofdpijn en kom je thuis hebben de biren weer gezellig mot... kan err onderhand een boek over schrijven hoe drama straat ik hier woon ;) maarja...

goed dat je dat gevonden hebt van dat slijm dus dan gaan we toch uit binnen nu en max 3 dagen een positest ben benieuwd!

Deel Deze Pagina