Nouw, het slijm was vandaag weer ver te zoeken....Nog niets gevoeld vandaag. Balen hoofdpijn, nog wel wat leuks gedaan Die gekke buren ken ik! Wat een drama. Scheelt wel dat hun kind inmiddels 5 is en dat het opvoeden al iets beter verloopt. Vooral als het mooi weer is en je allemaal in de tuin zit. Na de kantinedienst kwamen mijn ouders nog langs, zij wonen ruim een uur rijden verder, dus was wel leuk! Zijn nu net weg, dus even alles bijlezen hier. Morgen weer aan het werk, gaat de tijd wel weer lekker snel! Werk jij ook, wat voor werk doe je?
Weet je wat nog het ergste is, dat hele psychische verhaal er om heen. Nu mijn idee maar uitblijft, ga ik zelf symptonen vinden of ik misschien zelfs zwanger ben. Ik ben dus vorige maand wel een soort van ongesteld geweest, of was het de innesteling? Het was maar weinig vergeleken met toen ik de pil nog slikte. In die periode ook 1 keer kostmisselijk na het eten geweest,maar net niet hoeven spugen. Ik heb een slechte gezichtshuid gekregen, veel pukkels. Of kan dat ook komen doordat ik juist met de pil gestopt ben. Daarnaast is de wcbril nog warm van de vorige keer als ik weer ga plassen. Van de week de hele week 's ochtends misselijk, Stom heh. Ik weet dat ik bij anderen op het forum vaak denk, je maakt je gek, je zoekt overal wat achter,maar ondertussen ga ik het zelf ook denken. Ik vind mijn eigen gedachtengang te stom om er een test aan te wagen. Herkenbaar verhaal? Zo ik ben Dit Ei in ieder geval kwijt hahaha.
heey... als eerste nee ik werk niet nu het zo gaat wil ik heel graag voor me dochter zorgen.. en als straks de kids als het raak is op school zitten wil ik graag wat gaan doen met oppas of iets.. wil ik nu ook wel graag maar dan alleen zwart maar ben lekker huismama nu dan... verder de zwangerschapsverschijnselen wat jij zegt.. houd er rekening mee dat ontpillingsverschijnselen vrijwel hetzelfde zijn... en als je het echt zeker wilt weten gewoon een testje doen.. maar het schijnt dat je ovutesten ook altijd positief moeten zijn dan als je zwanger bent.. weet je wat het errgste is je bent er gewoon zo erg mee bezig met het zwanger worden.. dat je vaak dnekt van misschien dit of dat... heb ik in het begin ook erg gehad.. was er gewoon zo onwijs veel mee bezig en nu na me miskraam een stukje minder zal maar zeggen. Dat geeft mezelf rust want ik was helemaal ''gek'' aan het worden zal maar zeggen. Dus probeer rustig aan te doen. Maar gezellig dat je ouders even langskwamen. Altijd leuk even afleiding... maar buren haha hiernaast zijn alle 2 de kinderen uit huis geplaats. Staat dageliijks poilitie voor de deur. Buren daarnaast ook een heel verhaal appart en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar wat voor werk doe jij dan? en werk je full time?
Herkenbaar! Daarom ben ik blij morgen weer te gaan werken. Dan heb ik niet zo'n tijd op er over na te denken. Vrijdag voor het eerst ook op mijn werk op het forum gekeken.Wel in zo'n klein schermpje, dat als er iemand binnen kwam, ze niet konden zien welke site het was haha. Ik ben er nog niet zo mee bezig of er misschien wat mis is, daarvoor moet het allemaal nog wat langer duren. We wachten ongeduldig af.... Ik werk fulltime en ben locatieleidster van een basisschool. Erg leuk, maar wel pittig. Is mijn eerste jaar in die functie, daarvoor was ik gewoon leerkracht. Heftig hoor,kinderen uit huis geplaatst. Heb ook 1 kindje op school die nu net weer terug bij zijn moeder is komen wonen en 1 waarvan de moeder maar 1 ding hoeft fout te doen en ze is haar dochtertje kwijt! Jammer dat je ver weg woont, anders had je op mijn toekomstige kindje kunnen passen
klinkt super leuk wat je doet voor werk zeg en mocht je ooit dichterbij komen wonen haha ik pas wel op hoor maar hiernaast zie ik de kinderen nooit meer terugkomen die man is alcholist al vanaf ijn 15e en die vrouw heeft een hele grote deprissie.. en ze slaan elkaar bij wijze van spreken gewoon dood. Ze is er nu weer vandoor door hem ui huis geslagen maar pffff dat ze niet uit elkaar gaan snap ik niet. en zijn jij en je man/vriend allang samen?
Jemig,zeker ook vaak politie voor(naast) de deur? Ze doen toch niet raar tegen jullie of je kindje hoop ik? Ik woon ook in Zuid-Holland, maar ik woon wat meer richting zeeland.Jij woont wat noorderlijker begrijp ik uit je verhaal. Ik ben sinds 2000 samen met mijn man, in december 2005 dus getrouwd. Wij hebben elkaar via internet leren kennen en hadden in december 2000 onze eerste echte ontmoeting.5 jaar later trouwden we op die dag! En hoelang zijn jullie samen en waar ken je je vriend van?
nee ons kindje doen ze niks aan.. ik spreek ze verder nooit en ze komen hier nooit.. ze zijn echt binnenhuis altijd en als we in de tuin zitten zeggen ze hoi en gedag... ik kan alleen altijd gezellig mee genieten van alles... off geestelijk wel zwaar als je dan bedenkt van veel mensen willen een kindje en hun hebben 2 prachtkinderen en verwaarlozen ze gewoon.. of mishandelen zelfs... maar ik ben sinds 1.12.03 samen met me vriend.. en zijn 1.7.06 verloofd.. en hopen dus in de toekomst te mogen trouwen.. kunnen elkaar van de volleybal we trainde naast elkaar en heel mooi een bal van hun rolde het veld bij ons in.. en ik dus met toen me grote mond hou die k*t bal nou eens bij je... en me vriend kwam hem dus halen en toenw as hij opslag verliefd op mij haha toen via msn geklest en is het wat geworden... ik woon naast dordrecht weet niet of je het kan? anders een half uurtje van rotterdam haha en nog leuke plannen of iets voor de zomer?
hahaha met zo'n opmerking maak je wel een goede eerste indruk! Dordrecht is iets te ver, woon namelijk zelf een stuk westelijker. Jammer Gaan jullie van de zomer naar Turkije? Wij zitten helaas gebonden aan Nederland. Mijn man had een burn out, hij is nu wel redelijk hersteld,maar durft nog steeds niet ver weg op vakantie. Ook naar mijn ouders in Zeeland is maar 2 keer gebeurd in 2 jaar. Dus dat is wel minder. Maar goed, hij werkt nu weer 4 dagen dus dat is positief. Dat is ook de reden dat we nu (pas) aan kinderen beginnen.
owkeej dat is inderdaad wel vervelend. Hopelijk gaat alles dan snel weer goed. En dan lekker weer het ''oude'' leventej oppaken zal maar zeggen. Wij gaan inderdaad naar Turkije 17 juni alweer.. kijk er al naaruit alleen de vliegreis niet zo.. Maar komt goed weer met goede moed proberen en dan lukt het wel. Maar hopeijk niks ergs dat je man een burn out heeft gehad... en dat jullie droom snel uit mag komen! een lief klein gezond kindje in jullie armen.. heb je toevallig hyves of iets?
Nee, ik heb geen hyves (meer), ik vond het niet zo nodig dat iedereen mij kon vinden op internet. Bijvoorbeeld leerlingen van mijn school of hun ouders. Ik heb wel msn, is dat een idee? Inderdaad,leventje weer oppakken, uitkijken naar lekkere vakanties zoals naar Turkijke! Lekker hoor! Is al weer over een maandje, hoe lang gaan jullie? Zorg voor voldoende afleiding, dan heb je ook minder tijd om over alles na te denken. Ik nam altijd een prijspuzzelboekje mee en was half stoned van de medicijnen haha.
ja hyves inderdaad kan iedereen je vinden daarom doe ik er ook haast niks aan ben alleen vaak nieuwsgierig naar andere ik hou zelf meer een dreumessite bij voor de kleine voor later en daar staat een wachtwoord op dus kan ook niet iedereen zomaar opkomen... vrij prive natuurlijk staan fotos op van alles en we gaan 2 weken naat Turkije mijn 5de keer Turkije alweer vind zo lekker even ertussenuit en geniten en ontspannen daarom neem ik de vliegreis maar voor lief maar ik zal je mijn msn even geven via een pb bericht anders kan iedereen hem zien... en dan ga ik daarna even lekker liggen heb hoofdpijn al de hele dag dus erg vervelend... slaap lekker alvast en werkse ben benieuwd naar je positest morgen...
Hoi Natas Hoe is het vandaag? Hoofdpijn weer over? Ik hoop het voor je. Hier nog steeds geen bijzonder nieuws, geen smiley op mijn test en ook in geen velden of wegen symptomen te vinden!
heey chiaraa was vandaag daagje naar mijn moeder was gezellig en hoofpdijn weer over.. voor jou nog niks helaas.. hopelijk snel.. en twigger er staan 2 testen bij jou bj allebeii de dagen diegene die het mins fel zijn zal maar zeggen zo zagen die van mij er in het echt ook ongeveer uit omdat iik het haast niet op de foto kreeg op de foto waziger.... dus hopelijk was het dan toch me ei ben benieuwd... twigger wanneer is je nod dan? en chiaraa snel ene positest willen we zien hoor
Mijn nod is 3 Juni Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen Vorige maand had ik mn ei op dag 18 en deze maand op dag 14 Maar dus 3 Juni is mijn nod
spannend.. ik ga als ik niet ongeteld bent geworden rond 30 a 31 juni testen in dat weekend zal wel leuk iets zijn we zijn 1 junie namelijk 4 en half jaar samen.. en is me vriend vrij 1 juni dus zal wel leuk lang weekend zijn dan twigger we tellen af met zijn allen... @chiaraa ho eis het met de ovutesten?