ow ik heb vanmiddag voor de gein weer een ovutest gedaan kwam weer een licht 2e streepje.. maar die is er volgens mij altijd alleen wel donkerder dan normaal, maar zal wel te maken hebben met me soort urine..
Een tweede streepje heb je meestal wel omdat er altijd lh in je urine zit maar voor je ei springt heb je heel veel lh in je urine vandaar dat is dan zo donker word Ik heb ook altijd 2 strepen wanneer ik ook test maar 1 dag in de maand dat ie echt donker is en ja aftellen nog 13 dagen pfffff hihi spannend allemaal
Ondanks ik dacht dat ik een vroege eisprong had, had ik op dag 12 (sochtend en smiddags, daarna niet meer getst) een mooie positieve test.. Helaas was manlief een paar dagen daarvoor weg, hebben niet kunnen klussen Wel was hij dezelfde avond terug, dus maar snel geklust.. Het zou echt een wonder zijn als het ook meteen raak zou zijn.. Dus maar aftellen tot nod. Natassiee: Wij gaan dit jaar ook (weer) naar Turkije. Heerlijk mooi weer, mooie stranden, lekker eten.. hmmmm, heb er nu al zin in Chiaraa; hoevaak test je per dag? De vorige cyclus had ik nl geen postieve ovulatietest gezien. (te laat begonnen, piek gemist?)
Ik test elke ochtend, vanaf dag 9. Mijn cyclus begon op 1 mei, dus dat rekent wel handig. Ik test dus 1 keer per dag met ovulatietesten. Het lijkt me sterk dat ik mijn ei heb gemist. Ik ben op dag 9 al begonnen met testen, terwijlde handleiding adviseert om op dag 10 te beginnen. de eerste 7 dagen gebruikte ik de digitale van CB en nu heb ik de staafjes van Persona erin zitten. Vanmorgen was de test mislukt.. pff... kwam een boekje inbeeld, oftewel, zie gebruiksaanwijzing. Ik heb niet meer op nieuw getest, morgenochtend weer. Er is hier ook nog steeds niets van cervixslijm te ontdekken. Ik blijf dus nog even broekloeren en heb voor deze cyclus nog maar 2 testen liggen.....
Chiaraa dat word nieuwe testen kopen dan hopelijk kotm die gewoon snel en wondertje leuk ook naar turkije waar ga je precies heen wij nog 4 weekjes dan zitten we er zelfs al heb er zoveel zin in... ik hoop met een goed gevoel van zwangerschap.. als ik geen miskraam had gehad had ik al ruim 23 weken ong zwanger geweest.. dus raar gevoel nu als ik erheen gaat. Maar ik hoop het zo deze ronde ook voor jullie allemaal... en wondertje 1ste ronde nu spannend