Pfffff wat een gedoe, we zijn bezig om zwanger te mogen worden Het heeft geen haast. Ik ben meer bezig dat ik niet in een bloedbad loop 😉. Echter als ik mijn eisprong krijg heb ik altijd 2 dagen voor pijnlijke tepels en 1 dag na. Ik kreeg 18 juni lichte steekjes en 19 juni werden ze echt pijnlijk. Dus had gedacht 21/22 juni ei te hebben. Ik heb alleen dus sinds 19 juni nog steeds pijnlijke tepels. Ik heb wel het gevoel zeer binnenkort ongesteld te moeten worden, andere moment denk ik dat ik nog mijn eisprong te krijgen. Vandaag had (of wellicht heb) ik oud bloed verlies gehad. Dit heb ik ook altijd bij een naderende menstruatie maarja die zou ik eigenlijk pas 5/6 juli verwachten. Kortom mijn lichaam vermoeid me... heb ik al eisprong gehad, moet ik nu AL ongesteld worden( aan de hand van pijnlijke tepels nog niet dus), of krijg ik nog mijn ei. En nu ben ik ontzettend stom geweest en heb voor het eerst in mijn leven een ovulatietest gedaan, nu weet ik dat vrouwen altijd een streepje hebben en de test negatief is, maar hij is best duidelijk waardoor ik weer denk krijg ik dan nu nog mijn ei ? Heb ik daarom zo een last ? Dat hele ontpil gebeuren geloof ik niet in, ik ben zovaak gestopt met de pil en mijn cyclus is altijd langer en iets wat onregelmatig 30/40 dagen. Ik zit nu op dag 29. En ik wil nog niet ongesteld worden vind het juist fijn die langere cyclussen. Wat ik hier mee wil ? Niks hoor. Ik baal gewoon eventjes
Een ovulatietest is pas positief als de streep even donker is of donkerder dan de controlestreep, dus deze is niet positief. Misschien heb je wel een innestelingsbloeding Tja is even afwachten dus. Hoop in ieder geval voor je dat je snel zwanger bent, ook al heb je geen haast
Er staat toch ook dat hij negatief is. Maar omdat hij in het redelijk donker is ben bang dat het oploopt. Maar mn rug en buik beginnen mij nu wat anders te zeggen. Bleghh lekker met dat warme weer
Hm ja ok, maar volgens mij zegt het niets als je een streepje hebt. Kan best dat je na je eisprong ook zo'n streepje hebt. Ik vind 'm ook niet zo heel erg donker moet ik zeggen. Ik had altijd streepjes maar alleen bij een eisprong een streepje net zo dik als de controlestreep.
Je weet pas of die positief is of was, als je meerdere testen doet. Dan zie je of die oploopt of juist niet. Misschien is deze test aan het aflopen vanaf je ei op 22 juni? Of misschien heb je je hele cyclus wel zulke strepen. Dat heb ik, maar heb wel PCOS dus dat telt sowieso niet volgens mij
Nee na het uploaden zie ik hem amper haha. Daarom ook zo stom dat ik het heb gedaan. Ik lees dat veel vrouwen streepjes hebben ook na hun eisprong. Van mezelf weet ik dus niet of ik dat heb of dat er ergens een eisprong komt. Nouja ik hoop dat ik pas wat later ongesteld word, met dit warme weer heb ik er geen zin in. En ik doe lichamelijk zwaar werk dus wordt dubbel op dan, bah.
Ovulatie test loopt duidelijk op, dus misschien toch ei in aantocht. Of ik heb misschien toch wel nog een vleesboom en heb daarom tussentijdse bloeding 😧
Grrr test loopt wordt nog steeds donkerder, het is maar 1 tintje lichter als de controle streep. Edit: in het echt is het net zo donker nu. Joepie over 15/16/17 dagen ongesteld, heerlijk als mn cyclus 45+ dagen blijft 😀
Ik heb een duidelijke ( in het echt) tuurder, gezellig maken hoeft niet dus.... Ik lijk wel gek, op de foto uiteraard niets te zien. Gelukkig in het echt wel, denk ik
Huh zijn die onderste foto's nou zwangerschapstesten??? Die ovulatietesten van vanochtend zitten wel bijna tegen positief aan. Ovulatietesten reageren ook op hcg als je dus zwanger bent. Bij mij knalden ze toen echt (had er nog wat over dus ach even proberen )
Die laatste is inderdaad zwangerschapstest. Als mn lichaam mij niet voor de gek houdt zit ik 8 a 9 dpo
Nou dan ga ik je gewoon heel voorzichtig een beetje feliciteren.... over een paar dagen nog een test om te kijken of ie oploopt. Heb je nou nog bloedverlies? En veel?
Nee niet veel, gewoon wat veegjes. Maarja ik had dit ook bij mijn miskraam, maar ook bij mijn dochter vanaf week 5. Ik heb tijdens haar zwangerschap ook een myoom gekregen die was 28 mei jl of heel klein en niet zichtbaar of weg wat raar zou zijn. Dus misschien dat die door de hormoon groeit. Ik heb gewoon geen idee wat ik moet doen als het wel een zwangerschap is, wordt ik wel ongesteld, krijg ik weer die onzekerheid of groeit die myoom lekker op mn hormonen.
Ik zou over een paar dagen testen en als die dan echt knalt, de vk/gyn bellen en overleggen. Lijkt me dat ze een myoom toch wel in de gaten willen houden.