Deze ronde start ICSI, Vreemde ongi, HELP!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mayrha, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Hallo lieve meiden,

Ik zit even heel erg met iets..
    Deze ronde gaan we met ICSI beginnen, maar ik heb nu een hele vreemde ongi. Vraag me af of het er wel een is.

Gisteren overdag (op dag 28) kreeg ik een licht steekje in mijn buik, daarna had ik wat bruinverlies.
    Daarnaa geen buikpijn meer en nauwelijks bloed, alleen donkerrood of bruin, bijna helderrood, maar net niet.
    Normaal lig ik een halve nacht wakker in bed waarna bruin volgt en daarna op die dag helderrood.
    Nu is het al de 2e dag dat het donker/helder rood is, maar het is heel veel minder dan normaal en normaal heb ik veel meer buikpijn.

Is het slim om even een zw test te doen? En als die nega is gewoon gisteren als dag 1 tellen?

Alvast bedank voor jullie reacties!

Liefs x Mayrha

2. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hoi Mayra,

ben geen expert, maar gebruik ff mijn boerenverstand, want het lijkt me gewoon heel vervelend om je zo te voelen, op zo'n belangrijk moment!
    Ik zou zeker gewoon even testen (heb je nog een test? Of kun je er aan komen?). Dan weet je het maar...

Maar wat ook zou kunnen is dat je ongi anders is, is als je het lange protocol hebt gevolgd en dus net een maand de pil hebt geslikt? Dan kan je ongi ook een stuk milder zijn. Dan is het nl ook geen echte ongi maar een onttrekkingsbloeding en das dus echt wat anders. Waarschijnlijk weet je dat al, maar wilde het toch nog even noemen, mocht je het van de zenuwen vergeten zijn.

Succes meid! Gewoon testen en dan met een goed gevoel je behandeling in gaan (of juist niet natuurlijk:))

ik wens je alle sterkte met deze spannende periode in deze gekke tijd van het jaar!

Deel Deze Pagina