Hey meiden, Na een missed abortion (8,5 week) waar we bij de 10,5 week achter kwamen, 2 curretages (1e x was niet goed gegaan), een infectie en weer een menstruatie op dag 33 kan ik nu weer mededelen dat ik ZWANGER ben!!!! Ik twijfelde heel erg aan mijn testen maar na 4 testen (verschillende merken) en allemaal licht positief tot echt positief mag ik er denk ik vanuit gaan dat ik echt zwanger ben Ik ben nog wel erg onzeker en bang! Ik ben namelijk erg bang dat het misschien wel weer mis zal gaan... Maar goed ik probeer positief te blijven en ik hoop dat we ons kleintje in de armen kunnen sluiten in Maart (misschien als hij/zij eerder komt wel op mijn verjaardag 2 maart). Willen jullie voor ons meeduimen dat alles goed gaat???
Hoi kleintje! ik ben zoooo blij voor je!! Ik hoop dat het voor mij ook zo mag lopen! Een heel dikke proficiat en het gaat zeker goed blijven nu! Die mk heb je al gehad, dus het kan niet missen nu! Geniet ervan en ik duim heel erg mee voor je!!! Veel liefs, Lynn
Wat fijn dat het zo snel alweer raak is voor jullie! Gefeliciteerd en geniet van elke dag! Liefs, Joeke
Thanx allemaal Volgens mij ben ik nu ook echt zwanger haha Ben met regelmaat misselijk (had ik vorige zwangerschap niet), ben weer sneller moe ennnnnn ook de digitale test was positief ik zou nu tussen de 3 en 4 weken zwanger zijn volgens de clearblue met zwangerschapsindicator en dat kan wel kloppen want ik denk dat ik iets korter ben....