Ow nou ik denk dat het bij mij weer even naar m'n bol steeg en dat ik gewoon weer langer geduld moet hebben maar wie weer, hoop het!
Tests vanochtend, 1 posi en 1 nega .. maarb heb al een topic geopend over het feit dat ik meer heb gehoord deze ronde dat z&k maar niet positief worden, even afwachten dus.. anders komt ie wel super vroeg
oo das positief wand dat heb ik dus nog steeds terwijl ik de 4e me ei had. en me afscheiding is dus nog steeds meer als normaal en helderder (sorry voor al die info ) normaal zou ik nu weer op redelijk wit dikker slijm zitten. ooo duim duim duim duim dat het maar zo mag zijn.
Mijne zijn inmiddels weer super licht!.. ik denk dat het weer zo'n Nep-piek is geweest, geen smiley gehad van CB, wel geklust.. maar test nog even door, denk toch dat het weer een late wordt Offfff zou die vorige foto, in het kader van Z&K slechte lading, toch mn piek zijn geweest? ... nee kan niet, ik vertrouw CB
Heej ik zie nu dat je hier je testen plaatst! Hou ik het hier even in de gaten. Hoop echt voor je dat deze ronde korter zal zijn!
Ik las het balen zeg. Vorige keer heb je je ei echt heel laat pas gevonden he? Ik duim, en duim, enduim voor je! Knuf!