Hey lieve meiden, Eerste ronde na curretage, dus geen flauw idee van cyclus, wel ov testen gebruikt en slijm waargenomen. Dus zit ongeveer een week na mijn ei en ik voel niks.... Geen ongi gevoel geen krampen (af en toe een steek maar dit stelt niks voor). Geen zere tepels, geen aders geen zere borsten geen jeukende borsten.... NIKS PPPfff moet eigenlijk blij zijn want voel me echt super hihi Vraag me af of er meer meiden zijn die eens helemaal niks hebben voor NOD? Liefs sancho
Hey blijft toch vreemd allemaal he! Ik ben er nu echter wel achter dat alle symptomen echt niks zeggen tot je een positieve test in handen hebt. Nou natasja hoop dat het raak is voor je. (jij moet dus ook nog een week) Hoop dat we mekaar tegenkomen, alleen om dan te feliciteren bij het topic zwanger. liefs sancho
5 daagjes.. maf he.. dan zit je te wachten op alles wat je normaal hebt en dan ineens is het weer anders er kan nog vanalles gebeuren! groetjes
Hey natasja, Ga je ook testen als je na 5 dagen nog niet ongi bent? of wacht je nog? Ik heb besloten woensdag te testen als er nog geen zijn. liefs sancho
geen idee. dat ligt aan mijn temperatuur. Ik heb meestal ook een luteale fase van 16 dagen dus ben dan officieel pas aan NOD. Ook ligt het er aan of ik bruin krijg enz enz. hihihihi
tja het kan ook echt dag tot dag verschillen hoe je je voelt... PFFFF ben wel elke dag moe maar gisteren was ik ook misselijk dat heb ik vandaag weer niet maar nu wel ontzettend auw auw aan mijn tepels Wat iedereen al zegt soms snap je niets meer van je lichaam! Liefs Z
Kan nog beide kanten op he! Hier ook niks..... vlaag van misselijkheid maar ach....... Zegt ook niks pppfff maar we zijn weer en dag verder hihi liefs sancho
hoihoi... toen ik zwanger testte was het de enige maand dat ik ook werkelijk niets voelde, behalve hoge temperatuur. Nu voel ik van alles; blijvende steekjes in buik vanaf de eisprong, zeer warm hebben, pijnlijke tepels, gelige afscheiding. we zullen het zien. liefs iris
heee meiden... hoe is het nu met jullie ? alle dingetjes die ik voelde... ik ben waarschijnlijk zwanger van een blaasontsteking JIPPY ! ook dat nog, ga morgen naar de huisarts liefs iris ps Natas en Sancho ben erg benieuwd of jullie al getest hebben enneh pijn in de liezen is toch een goed teken ?
ik had zondag getest.. negatief inmiddels nog steeds niet ongesteld.. vandaag nod.. normaal veel bruinverlies, zo'n 5 dagen lang. nu niks!
Gaan jullie morgen nog testen meiden? Ik twijfel , ik test denk ik donderdag als de er nog niet zijn... Spannend! Duim voor ons allemaal!
oke, superrrspannend dus ! ik duim voor je tot je positieve test en ik begin nu.....................................................................................................................enzovoort enzovoort...