Heej ik heb eens een vraagje want ik weet er niet echt zoveel van ( sorry ) maar ik had hier zowat alles gelezen over de symptomen enja k had er heel veel, krampjes ( die te vroeg zijn ) & ook misslijkheid & moeheid & zowat bruin roosachtig verlies enzo enja k dacht dat ik zwanger kon zijn , &omda k nog vrij jong ben ga ik nie graag met deze vraag nar mijn moeder wnt stiekem hoopte ik wel dat ik zwanger was marja vandaag dus heb ik dan mijn regels doorgekregen ik baalde natuurlijk erg ervan , dus mijn vraag is dan wrm hadk dan de " symptomen " & wanr is het de beste tijd om zwanger te raken .. & proficiat aan al die zwanger zijn he!
regels doorgekregen? wat bedoel je daarmee? dat je ongst. bent geworden? ik denk als je er klaar voor bent en het kindje wat te bieden hebt..dan is het de beste tijd.. (ik weet niet of je een vast vriend hebt?) en hoe oud/jong ben je dan?
hoe oud ben je? Heb je een opleiding/werk, een huis en genoeg geld? dan zou ik zeggen doe je best.. maar zorg dat je een stabiele situatie hebt en een stabiele relatie.
ik zou eerst eens je situatie stabiel krijgen.. dus huisje, vast inkomen en niet geheel onbelangrijk.. met je vriend eens over hebben.
dan zou ik het zowiezo met je vriend bespreken, hij moet er natuurlijk ook over kunne beslissen.. Misschien is hij er nog niet klaar voor en verlaat ie jou zodra je zwanger bent.. ik zou als ik jou was nog even wachten tot je samen woont, maar dat is mijn mening..
sluit me bij voorgaande aan...je moet wel eerst zorgen voor een stabiele situatie..zou eerst dan methem gaan samenwonen o.i.d. dat is in het begin ook al best wel zwaar..
Ik sluit me ook bij de rest aan. Een stabiele omgeving is voor een kleine wel heel erg belangrijk. Dus zorg dat je eerst een stabiele en liefdevolle omgeving creeert. En natuurlijk met je vriend overhebben.