Groothandel baby stempelkussen-Kopen baby stempelkussen partijen uit China baby stempelkussen groothandelaren op Aliexpress.com Ik heb een fotolijst besteld waar dit stempelkussen bij zit. Nu kom ik inkt tekort :x En de enige site waar ik het kan bestellen lijkt deze.... Kent iemand de site? Is het te vertrouwen?
Je kunt bij de bruna of een kantoorartikelen zaak van die flesjes inkt kopen die druppel je dan op het stempelkussen en dan doet ie het weer.
Klopt, ik had er toevallig vandaag 1 voor zoonlief bij de Bruna gekocht, maar ze hebben alleen zwart, blauw en rood.
Ik koop van alles via Aliexpress maar net als met Ebay zijn dit verschillende verkopers. Ik heb nooit problemen gehad maar volgens mij hebben ze een berschermingsysteem. Hou er wel rekening mee dat het tot 4 weken kan duren voor je het binnen hebt.
Als je PayPal gebruikt komt het wel goed. Ik heb regelmatig niks ontvangen van zowel Ali en Ebay. Met PayPal krijg je dan je geld terug.
Oh okee, fijn van dat paypal dan. De inkt van de bruna is trouwens inkt om stempelkussens mee te vullen. Dat blijft nat. Dat wat ik heb is een folie met opgedroogde inkt erop. Dus dat zal niet gaan werken....