Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    #181 Podex, 17 apr 2016
    Laatst bewerkt: 17 apr 2016
    Was idd door de bezuinigingen, het kdv waar ik werkte ging failliet! Ik ben nu al weer bijna 4 jaar apothekersassistente is ook heel leuk hoor! En twee dagen in de week pas ik op bij een gezin thuis. Mooie combi!

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.565
    113
    Vrouw
    Ik ga er ook eigenlijk niet vanuit dat het met 1 ronde raak is naar je weet maar nooit. Was een tijdje terug ook even gestopt met de pil en toen had ik meteen een mooie cyclus, maar dat wil niet zeggen dat dat nu weer is natuurlijk..hoop van wel maar ik wacht het maar af.
    Ik geloof ook wel dat het dan weer opnieuw spannend is hoor, ook al is het de tweede. Het blijft inderdaad iets bijzonders :)

3. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nou ik had net weer een hagelwitte ovu test, miss is mn ei dan toch al geweest of nog neit :( Naja afwachten maar dan!

4. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @leed: wat knap van je mannetje!

@podex: leuk oppassen op zo'n kleintje! Veel plezier!

Vondt de babyperiode met vlagen ook erg zwaar, helemaal omdat onze kleine meid een huilbaby is geweest. Ze is nu een dreumes en zit in de uitprobeerfase met driftbuien en al en dat vindt ik op sommige dagen ook best pittig. Gelukkig zijn het meestal maar fases en komt er daarna weer even een rustige periode voor terug :D

Gefeliciteerd kvdv!
    Leuk idee zo'n shirt! Heb er ook alvast een in huis liggen voor me dochtertje

Heb gister toch maar ovulatie testen gehaald en wilde wachten tot na me ongi met testen, maar omdat ik gister zulke steken had en ik had gelezen dat je ook pijnlijke borsten kan krijgen tijdens je eisprong, heb ik toch maar een testje uitgevoerd en die gaf een hele lichte streep. Dus me eisprong is net geweest of moet nog komen, ben benieuwd. Me temp was vanochtend iets hoger maar nog niet hoog genoeg.

5. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik vind dat ook al best pittig soms Susan. Hier ook een kindje met een eigen willetje en als dat dan niet lukt.. oei haha

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Best onverwachts eigenlijk want had het weekend nergens last van. vrijdag wel wat down gevoel en niks lukte dag dus zal dat het seintje wel zijn geweest haha
    eerste cyclus was dan 25 dagen, nu al benieuwd wat de volgende gaat zijn.
    Als ik kijk wat mijn klachten waren en nu ik weet wanneer ik mijn eisprong had. Snap ik het alleen nog niet helemaal. Ik had 2 mei last van opgezwollen buik ook beetje last van onderbuik, veel plassen morgens, middag flinke slijmprop, einde middag menstruatie pijn en al als ik ging zitten leek het wel om mijn eileiders dan doortrilde, heel gek heb het wel vaker gehad (weet nu waardoor het komt :p) 3 mei had ik nog licht last van mijn buik en daarna nergens meer last van gehad. Maar als ik alles erop na sla heb ik mijn eisprong 4 mei gehad. Maar waar waren al deze klachten dan van? of is dat juist omdat ie zich klaar maakt en voel je eigenlijk niks van het 'springen' niks?

Hieronder de link die ik ergens anders tegen kwam. Ik vond hem wel handig. Wanneer je kan gaan testen met ovulatie testen
    Gebruiksaanwijzing Sensitest Ovulatietest dipstick | Sensitest

6. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien heb je dan gevoeld inderdaad dat je ei zich aan het klaarmaken was ;) of door het ontpillen.
    Fijn dat je ongesteld bent geworden en je je cyclus nu een beetje door hebt!

Onddanks mijn pijnlijke borsten 2/3 dagen en buikpijn, heb ik volgens mijn temp. nog steeds geen eisprong gehad, baal er wel van. De 1ste keer dat ik stopte met de pil had ik al meteen weer regelmatige cyclussen van 29 dagen, nu dus nog maar even verder testen en tempen

7. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja zal allemaal nog een beetje raden zijn haha ik wacht het deze cyclus gewoon even af. Als ik dan weer hetzelfde voel weet ik dat ik daar op af kan gaan. ;)
    Ondertussen al je ei kunnen spoten susan? en hoe is het met de andere?

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.565
    113
    Vrouw
    Hier is het ook maar afwachten..heb wel wat klachten gehad, ben 1 dag echt super prikkelbaar geweest en last van hoofdpijn gehad..maar vond dat raar want heb eigenlijk geen positieve ovu test gehad..of ik had een vroege eisprong en was te laat met testen.
    Haha lastig hoor, afwachten dan maar ;)

9. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend he dat afwachten!

Hier volgens mijn temp. en de ovu-testen nog steeds geen eisprong gehad

10. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met iedereen?

Vandaag eindelijk een positieve ovutest gehad

11. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Goed! Ik had 20/4 een posi ovu test, nu sinds vandaag brokkelige witte afscheiding wat idd zo'n 3-4 dagen na de eisprong begint, dus op het wachtbankje!
    En met de rest??

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.565
    113
    Vrouw
    Spannend Podex, nu maar afwachten! Ik duim voor je :)
    Ik heb de laatste dagen wel rare klachten, maar mn lichaam zal me wel voor de gek houden of het is van het ontpillen. Rommelende darmen, steekjes, slecht slapen, hoofdpijn. Het kan vanalles zijn haha. Ik verwacht er niet veel van maar zit wel te denken of ik woensdag en testje zal doen... koningsdag en ja dan is er een feestje hier en wil niet drinken als ik zwanger ben. Maarja is wel voor mn nod dus ook al is het negatief kan het daarna dan alsnog positief zijn... lastig haha

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.565
    113
    Vrouw
    Dat is fijn susan. Succes :D haha

14. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Woeehooee, ik zie positieve testen voorbij komen hier.. spannend dames!

Afgelopen week goede afleiding gehad, we gaan morgen met onze 2 (show)auto's richting Oostenrijk (Wörthersee) voor een weekje, dus druk hiermee in de weer geweest. Tot overmaat van ramp gisteren ook 1 van de 2 kapot gegaan, dus was ff stressen:$
    Gelukkig gemaakt, dus kunnen toch allebei de auto's mee:D

Met mijn cyclus is het nog steeds erg lang, zit nu op dag 22 inmiddels.
    Maar vandaag begon de ovulatietest eindelijk wat donkerder restultaat te geven, dus het zou niet lang meer moeten duren nu ;)

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.565
    113
    Vrouw
    Wat leuk Mikje fijne vakantie alvast, lekker een weekje ontstressen :)

16. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Podex! Ga je al voor je NOD testen of wacht je tot je overtijd bent?

Spannend Spectre, zou inderdaad een testje doen en als deze negatief is later nog eens herhalen ;)

Ik heb toen ik zwanger probeerde te raken van me dochter ook geen alcohol gedronken vanaf me eisprong tot me ongi voor de zekerheid.

Fijn Mikjeee dat de auto zo snel gemaakt kon worden, veel plezier!
    En grote kans dat je ovu test ineens positief is vandaag of morgen. Gaat soms ineens heel snel.

17. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee! Ik weet ook niet zo goed wanneer ik kan testen want m'n eisprong was dus op cd 19. Normaal had ik altijd een cyclus van 30 dagen maar als ik zo laat mn eisprong had weet ik niet of dat klopt..
    We gaan woensdag een rondreis maken door californie, las vegas los angeles san francisco etc, dus dan zou ik in Amerika moeten testen haha! Hopelijk lijd dat genoeg af om zo lang mogelijk te wachten!!

18. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal! Waar bestellen jullie ov testen? Ik heb vorige week zondag 1 van kruidvat gebruikt toen was het lichtroze en daarna vanwege omstandigheden geen testen meer gedaan. Ik wilde ook zelf "voelen" aan mijn lichaam wanneer bijv mijn eisprong zou zijn. Nu had ik maandag wel doorzichtige rekbare slijm en vanaf donderdag witte afscheiding. Zou dan toch mijn eisprong voor die zondag zijn geweest? Ik heb sinds vrijdag ook onderbuik steken, misselijk middag/avond en zeer gevoelige borsten. En sinds gisteren na sporten zeer moe. Nou lees ik vaker dat je lichaam je voor de gek kan houden. Vorige maand had ik dit namelijk niet. Meerdere die deze klachten hebben gehad?

19. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik had idd ook rekbaar slijm en toen gaan testen, woensdag nog net niet positief en donderdag knalpositief dus geklust haha. Ik heb ze nu van action of big bazar, 5 voor 2,50 en zijn prima. 2besure schijnt goedkoop te zijn maar ik wilde er niet 2 dagen op wachten en verz. Kosten betalen vandaar! Spannende tijd he!!

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.565
    113
    Vrouw
    Herkenbaar meid.. Ik heb ze van 2besure maar zit nog maar in ronde 1 dus kan nog niet echt zeggen hoe ze zijn..
    Ik heb 1 keer positief getest maar dat was met ochtendurine en achteraf kwam ik erachter dat het dan vals positief kan zijn :p
    Ik heb dezelfde klachten als jij. Hele tijd misselijk totdat ik wat eet dan gaat het even weg. Steekjes gehad, rugpijn, moe... maarja zoals je zegt je lichaam kan je ook goed voor de gek houden volgens mij.
    Spannend he, en dat afwachten is zo lastig :D

Deel Deze Pagina