Mijn menstruatie blijft nog steeds uit. Heb wat bruinverlies gehad gisteren maar dat is weer gestopt.. vanmorgen getest maar was negatief.. Lastig want heb ook niet echt doorgetest met ovu testen om m'n eisprong te vinden. Ik dacht dat ik te laat wad met testen, maar misschien een late ei?? Heb wel menstruatie klachten en meestal zet het dan wel door..pfff die onzekerheid is niks. Dan word ik liever ongesteld haha.
@Spectre .. Wat spannend, je had al ongesteld moeten worden dus!? Die onzekerheid is zo erg he .. Ik zie dat je een aantal dagen geleden al wel een test hebt gedaan, heb je die inmiddels alweer gedaan? De vorige 2 keer dat ik stopte met de pil ging mijn cycles precies zoals hij ook ging op moment dat ik wel aan de pil was. Super fijn dus, ik wist precies wanneer ik ongesteld moest worden. (wat je liever dus niet wilt worden, maar wist dus wel waar ik aan toe was als het wel zo was) Nu is het afwachten of het weer zo zal zijn. Mijn NOD zou zondag 8 Mei zijn .. Stiekem hoop ik natuurlijk gelijk op een wonder maar ga daar niet vanuit .. Hebben jullie allemaal al kindjes? (Ik heb niet alle pagina's berichten terug gelezen ) Wij hebben een dochter van bijna 4 en een zoontje van ruim 2
Ohh dat is wel fijn gelijk een regelmatige cyclus, hoop voor je dat het nu weer zo is. Mooi gezinnetje heb heb je zo leuk hoor Wij gaan voor de eerste. Vanochtend een testje gedaan maar die wad negatief.. afwachten
@Gabri: ik dacht dat je altijd op de dag van de lh piek moest klussen en dan nog 2 dagen daarna. Wij hebben om de dag geklust voor de zekerheid. Schijnt ook beter te zijn voor het zaad. Vandaag 7 dpo, heb af en toe wat steekjes in me buik maar nog niet echt het gevoel dat dat de innesteling is. Ben wel erg moe maar nog niet het idee dat het wat betekend Spannend Spectre! Kan een late ei zijn of Innesteling. Zou dan over 2 dagen nogmaals testen met een gevoelige test. Welkom anoniempje Wat fijn om meteen een regelmatige cyclus te hebben! Mijn cyclus duurt deze maand erg lang. Ik heb een dochtertje van 15 maanden
Fijn dat je al gelijk weer een regelmatige cyclus hebt meisjemeisje! Ik hoop vanaf nu ook wat regelmaat te krijgen. is toch wel een prettig idee. En spannend hoor! Hopelijk is het snel raak zou wel fijn zijn haha Als het deze ronde hier raak zou zijn dan gaat het weer hetzelfde als bij de eerste. Ik heb een zoontje van 15 maanden en daar was ik in ronde 2 zwanger van. We waren er nog niet heel bewust mee bezig dus was een aangename verrassing. Nu heel veel mee bezig! Zelfs ovulatietesten aan het gebruiken waarover ik 2 weken geleden nog zei dat ik dat niet zou doen hahaha hi Anoniempje! Gezellig juist! Hoe is dat nu bij de derde om zwanger te worden? ik vind namelijk nr 2 spannender dan nr 1 haha Was je snel zwanger bij je andere kindjes? en 8 mei zou wel een hele mooie datum zijn dit jaar om erachter te komen of je zwanger bent! Ik dacht dat eigenlijk ook altijd sab28 maar op de bijsluiter staat van niet. op die van de action tenminste. Ik heb van de week via marktplaats een hoop testen overgekocht. verwacht ze morgen binnen te hebben waren nu zo ook erg goedkoop. Wil alleen deze ronde met dezelfde testen testen dus morgen nog maar even langs de action
@Spectre Wat jammer dat de test negatief is, maar je bent ook nog niet ongesteld? Dan kan het dus nog alle kanten in hihi .. Vervelend he dat wachten .. Vooral bij de eerste vond ik dat heel vervelend, je hebt dan samen besloten om een kindje te nemen en wilt dan ook gelijk dat het raak is hihi Hopelijk gauw meer duidelijkheid voor jou! @Susan86 .. inderdaad heel fijn om een regelmatige cyclus te hebben, afwachten of dat dit keer ook zo is, ik hoop het wel! Wat leuk dat jullie voor de tweede gaan, spannend! @Gabri .. Bedankt! Ik vind het ook nu weer erg spannend hoor hihi .. Blijft toch een wonder he! Ik ben beide keren vrij snel zwanger geraakt. Bij de eerste duurde het zo'n 5,5mnd en bij de tweede was het gelijk raak De eerste 2 zitten vrij dicht op elkaar, we hebben er bewust voor gekozen om nr 3 er niet zo snel achteraan te doen (als het uiteraard lukt) 2 kleintjes, vrij dicht op elkaar is toch best pittig in combinatie met werk en zo maar heeft nu ze wat ouder zijn (2jr2mnd &bijna 4) zeker zijn voordelen. 8Mei zou dit jaar zeker een mooie dag zijn om erachter te komen dat je zwanger bent hihi .. Maar ik ga nergens van uit Afwachten
Nou ik heb gister wat bruinverlids gehad en na wat 'gezelligheid' een beetje rood. Heeft niet doorgezet en test was negatief vanmorgen. Hoop dat ik netjes ongnesteld word zodat ik een mooie cyclus heb!
Ik ben gister toch nog ongesteld geworden. Eigenlijk wel blij dat het dan toch nog doorgezet heeft zodat we naar de volgende ronde kunnen ook gelijk nieuwe ovu testen besteld haha.
@podex .. Wat jammer! Inderdaad zoals je zegt, als het dan niet raak is beter maar ''op tijd'' ongesteld zodat je een mooie cyclus hebt! @Spectre Wat jammer! Vol goede moed naar de volgende ronde
Nou hier zijn de duiveltjes goed doorgezet! Gelukkig zitten we nu in las vegas en zijn er genoeg (schond) toiletten!! Haha.. Op naar ronde 2!
Spannend 28Sab28! We lopen gelijk op, ga denk ik ook morgen een testje wagen. Podex en Spectre, jammer hopelijk de volgende ronde op roze! Nu kan je wel een drankje drinken op je vakantie Podex Ik had vanochtend nog een temp. stijging, kan goed nieuws zijn (innesteling) maar kan ook komen doordat ik vannacht een keer niet me bed uit ben geweest hahaha Spannend, morgen denk ik een testje doen!
Hoi dames, Weer terug van een weekje Oostenrijk Helaas nog geen eisprong kunnen ontdekken tot nu toe, dus dit wordt wéér een lange cyclus... Ik ga vanavond eens even doorlezen wat ik allemaal gemist heb..
ohh ik weet het niet?!? Ik ga denk na het werk andere testen halen. Deze is van Early Kruidvat. Het is heel licht maar ik twijfel enorm
Spannend Sab! Zie de foto niet zo goed dus kan er niks over zeggen. Je kan de 2voor5 kruitvat testen even halen die zijn heel gevoelig. Mikjeee jammer dat je je ei nog niet hebt gevonden. Op welke cd zit je nu? Ik was gisteravond ineens misselijk dus heb vanochtend een testje gedaan (sensitest) maar deze was helaas negatief. Zit nu op 9 a 10 dpo dus nog wat vroeg, heb gister ook ongi krampen gehad dus als er toen een innesteling was kan ik nu nog niet posi testen. Ga straks even kv test halen en dan morgen nog een testje doen. Als die ook neg is dan doe ik pas weer een test op me nod (8 mei)
Spannend sab!!! Ik lijk wel wat te zien hoor! Ik kijk met mijn telefoon dus kan niet goed inzoomen. Ga thuis even goed kijken. Of idd 2v5 doen. Spannend!!
Ohh spannend zeg sab, ik zie ook wel wat!! Voor jou ook spannend susan..ik duim voor je En hoop voor jou mikje dat je snel weer een regelmatige cyclus hebt..want kan me voorstellen dat het best frustrerend is en je misschien onzeker maakt?
Het is raak! Jammer genoeg kreeg ik bij die van Clear Blue (digitale) een error. Dus ik ga er morgen nog 1 halen vandaag is alles dicht.