Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dank je Mikjee!
    Ik moet het allemaal nog even laten bezinken haha maar loop nu al met een kip zonder kop rond! was op te hoge graden gedaan en kopje koffie omgegooid en de dag is nog maar net begonnen..

Hahaha ja die truc deed ik ook altijd.. even een glaasje wijn nemen haha
    volgend weekend hebben we alleen familie weekend. Heel leuk natuurlijk en al een tijd zin in maar daar wordt altijd wel een borreltje gedronken. Dus even er van uitgaand dat het goed blijft gaan moet ik alvast wel wat gaan verzinnen. vertellen lijkt me dan nog wel heel vroeg..
    Jullie nog tips?

2. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hmm, ik zou het inderdaad nog niet vertellen.. Maar zonder smoes zal het wel kunnen opvallen ja, de bob zijn werkt natuurlijk niet als je een heel weekend daar bent :p

3. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh leuk!! Gefeliciteerd. Ik heb zelf ook nog niets verteld tegen anderen. Ik wil de eerste echo afwachten.

4. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Oh dat is zo balen he, en heel herkenbaar. Vriendlief heeft op vakantie verteld dat hij liever niet wil dat ik ovu testen doe. Ik ga het wss nog wel doen maar hij wil er dan liever niks over horen. Let op houd ie een dag vol want hij is veel te nieuwschierig haha.. Het blijft toch de gulden middenweg vinden..

5. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Gabri, Gefeliciteerd!!
    Misschien kan je tijdens het weekend zeggen, als ze er om vragen, dat je geen niks drinkt omdat je hoofdpijn ofzo hebt ;) Alvast veel plezier!

Wat leuk dat er al meerdere meiden zo snel zwanger zijn!

Hier is me ongi weer voorbij :)
    Dus over een paar dagen weer beginnen met ovu-testen en klussen :p

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Ja zeker goed om te lezen dat er meiden zijn hier die vrij snel zwanger zijn :) gun het iedereen.

Hoe was je vakantie Podex?

Spannend gabri en sab...snap wel dat je het nog even voor je wilt houden. Ken zelf vrienden die het vrij snel bekend hebben gemaakt en daarna helaas een mk kreeg..dat was best verdrietig voor hun.

Heb zelf nog een goed gesprek gehad met m'n vriend en hij vind het idee van verplichte seks helemaal niets. Zeker niet als hij gewoon moe is en geen zin heeft. En ik vind ook eigenlijk wel dat ik daar ook rekening mee moet houden. Is ook niet echt spannend haha seks met alleen de bedoeling zwanger te raken. Maar aan de andere kant maakt het het ook wel weer leuk.

Nja heb nu afgesproken met hem om er niet zo gefocust meer mee bezig te zijn. Hij gaf zelf aan laat het me maar weten wanneer je vruchtbare dagen zijn dan zal ik er ook rekening mee houden.. dusja dat is ook wel fijn.

Hoe staan jullie mannen daar tegenover eigenlijk?

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    En natuurlijk: gefeliciteerd gabri!!!!

8. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Vakantie was geweldig, dankje! Had stiekem wel gehoopt dat we met zn drietjes terug waren gekomen, haha..!
    Mijn vriend staat er precies hetzelfde in hoor! Hij zegt altijd, ja als je vruchtbaar bent dsn heb je toch ook meer zin, dat is de natuur. Ik ben het wel met hem eens. We wachten het wel af. Ookal is dat wel lastig hah!

9. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb wel veel last van migraine dus dat is niet zo'n gek idee nee! Succes volgende week! ;)

10. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben om de dag of om de 2 dagen sex, ligt er maar net aan wanneer we zin hebben. Heb niet het idee dat me man zich gedwongen voelt vanwege de zwangerschapswens. Als we beide geen zin hebben dan doen we ook niks, behalve dan rond de eisprong dan proberen we wel echt sex te hebben.

Hou hem verder eigenlijk buiten het testen, zeg niet wanneer me ei is en zeg het ook niet als ik een zwangerschapstest heb gedaan, tenzij het positief zou zijn natuurlijk :p

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Ja dat vind ik dus wel lastig. Want ik raak zo geïrriteerd wanneer hij geen zin heeft rond de eisprong. Terwijl hij zo iets heeft van we zien het allemaal wel, maar het voelt voor mij dan als een gemiste kans.

Ben van mezelf ook best ongeduldig haha zal daar ook wel aan liggen :D

12. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap dat gevoel heel goed hoor! Zou ik ik ook hebben. Misschien als je hem niet laat weten wanneer het is kan hij ook niet weigeren? :p Mannen staan daar gewoon heel anders in.. helaas soms wel!

Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad Podex! Nu volle energie weer?

Hopelijk voor iedereen snel een positieve test!

13. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Jazeker! Was wel een pittige reis maar goed kunnen opladen dit pinksterweekend! En jij gefeliciteerd he! Hoe voel je je??

14. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me dat wel voorstellen Spectre!
    Mischien een idee om het hem niet te zeggen en hem dan gewoon te verassen met een mooi lingerie setje ;)
    Dan staat er voor hem misschien minder "druk" achter, heb wel gehoord dat dat bij mannen soms ook tegen kan werken als ze weten dat het nu moet gebeuren zeg maar.

Mijn man wilde het liefst vorig jaar alweer beginnen voor een nieuw kindje dus die is denk ik soms nog ongeduldiger dan mij dus weigeren als ik zeg dat ik in de vruchtbare dagen zit zal hij niet zo snel doen :p

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Dat is wel leuk susan, zo'n enthousiaste man :D
    Verschilt ook per persoon denk ik. Kan beter niets meer laten weten aan m'n vriend haha. Hij zegt er af en toe wel wat over dus hij is er ook wel mee bezig maar niet zoals mij :p

16. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Haha. Mijn man wil er liever ook niet al te veel over horen haha.
    Ik ben gister weer begonnen met ovu testen. Deze keer clear blue digital gedaan. Hele set voor weinig via marktplaats kunnen scoren bij iemand in de buurt 🙈 Mijn ovulatie app zegt dat ik de 25e mijn eisprong moet hebben maar vorige maand heb ik ook eerder mijn eisprong gehad dus ben benieuwd. Ga jij ook ovu testen doen spectre?
    Hierbij van gisteren en vandaag de testjes 😁

17. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loopt nu al mooi op Podex! Als ze zo op blijven lopen heb je denk ik inderdaad je eisprong al eerder.
    Wat handig dat je de testen over hebt kunnen kopen, CB testen zijn anders altijd zo duur.

Het is voor nu wel fijn Spectre die enthousiasme :D
    Maar vondt het toen ik er zelf nog niet uit was of ik wel een 2e wilde wel erg lastig. Hij had het er vaak over terwijl ik niet aan nog een kindje wilde denken, voelde me daar toen wel schuldig over.
    Zag toen ik ging googlen ook dat het vaak andersom is, dat de vrouw graag nog een kindje wil maar de mannen er eerst goed overna willen denken hahaha.

Ik ben ook weer begonnen met ovu testen, hoop deze maand een kortere cyclus te hebben.

18. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gabri Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Spectre Nou in ieder geval duidelijkheid van je vriend hoe hij erover denkt ;) Het is ook een beetje dubbel he, het voelt dan zo als een verplichting of zo. Ik heb bij de oudste wel ov testjes gebruikt, mijn man wist dat wel maar vertelde hem nooit wanneer ''het'' moest ;) .. Bij de tweede geen tests gebruikt.
    Ik gebruik nu ook geen tests, ik ben uiteraard gestopt met de pil omdat we graag nog een kindje willen maar op de een of andere manier is dat anders dan bij de 1e. Begrijp me niet verkeerd, ik/wij wil(len) het graag en het liefst zo snel mogelijk maar als het nog 'even' uit blijft is het ook oké. Zit nu net in ronde 2 .. Als het over een poos nog niet gelukt is ga ik ook weer testjes gebruiken denk ik:)

@Podex Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad en goed hebt kunnen opladen. Weer vol energie voor een nieuwe ronde ;):D

Hier ondertussen de ongesteldheid weer een poosje voorbij en door naar de volgende ronde :)
    Zoals ik hiervoor ergens al zei willen we voor 300% een 3e kindje en het liefst zo snel mogelijk maar toch voelt het anders dan bij de 1e. Voor diegenen die nu voor een 1e gaan klinkt dat denk ik super gek want ik weet precies hoe jullie je voelen en denken. Toen wij voor de eerste gingen wou ik het liefst 'direct' zwanger zijn, elke maand duurde me te lang. Maar nu heb ik al 2 kindjes lopen die ook veel energie opslokken en liefde vragen (die ik heel veel voor ze heb hihi) .. Dus als het gebeurt gebeurt het en als het nog even duurt is het ook prima:):)

Bij ons viel het op zich bij geen van de kinderen op dat we 'bezig' waren met zwanger worden of als ik zwanger was qua alcohol gebruik want ik drink niet. En niemand was op de hoogte, voor iedereen een verrassing hihi.

We krijgen de laatste tijd wel steeds vaker de vraag of we nog een derde willen .. Dan laten we het er gewoon tussenin dat we daar nog niet mee bezig zijn, twee is even genoeg :p:p;)

19. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    @anoniempje1987 ik snap je gevoel wel. Ik vind het opzich ookniet erg als het nog wat langer zou duren. Heb er ook rekening mee gebouden dat het wss niet zomaar in een keer raak is. Vrienden in onze omgeving zijn nu 1,5 jaar bezig geweest (mede door prikpil) en zij is nu 12 weken zwanger. We doen het rustig aan alleen vind ovulatietesten doen zo spannend haha!

20. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Podex .. gewoon lekker blijven doen dan ;)
    Is ook inderdaad een 'soort van' spannend:)
    Heb even niet terug gelezen maar jullie zijn nu bezig voor de eerste? :)

Deel Deze Pagina